Pulse Clothing DennisVincentRoel
Inhoud Merk-strategieMerk-identiteit Visuele merk-identiteit Ontwerpproces Concept ontwerp
Merk-strategie Personen tussen 15 – 30 jaar Dragers van humoristische kleding Personen die origineel willen zijn
Merk-identiteit MerkvisieMerkmissieMerkwaardenMerkpersoonlijkheidMerkbelofteMerk-kernconcept Merk positionering
Merkvisie Om binnen 5 jaar jongeren zover te krijgen dat ze hun kleding via onze site of winkel kopen.
Merkmissie Om humoristische, kwalitatief hoogwaardige kleding op de markt te zetten en te verkopen.
Merkwaarden Kwaliteit Goede prijs Modern
Merkpersoonlijkheid OrigineelUniekHumoristisch
Merkbelofte Wil je uniek zijn? Kies voor Pulse!
Merk-kernconcept Originele, kwalitatief goede t-shirts.
Merk positionering Nationale bekendheid Bereik door heel Nederland
Visuele merk-identiteit De visuele identiteit is te omschrijven als: - Modern - Uniek - Modern - Uniek Gericht op jongeren.
Ontwerpproces Keuze merk BrainstormenSchetsen Concept kiezen Concept uitwerken
Concept ontwerp »
Vragen?