Pulse Clothing DennisVincentRoel. Inhoud Merk-strategieMerk-identiteit Visuele merk-identiteit Ontwerpproces Concept ontwerp.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hoofdstuk 4: Kopen is kiezen
Advertisements

Identiteitsverankering
Averechtse selectie & marktfalen “Een Experiment”
CREATIVE MARKETING Kickoff, jaar 1, Winter november 2009
IN BRUGGE Gezien door een marketingbril Brugge Donderdag 08/09/2011 Georges Van Nevel CEO DVN & Calidat.
Productdossier-Breechpocket
Siem de Jong Funsports Leerplan Bsc 6 ‘Initieel Ontwerp’ Door: Robert Schneider.
FEWEB ON TOUR 20 oktober 2011 Testimonial An Verschooten – Legal Online Stepstones bij de opstart van een webshop
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 2, Herfst 2009
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
Briefing V1, blok 3 Case CC.
Breechpocket-productdossier
Binden en verbinden van mensen of personeel…
Innovatie voor kwaliteitskringen
… on the wild side! “The Black Panthers” Class Shoe Ware.
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 2, Herfst 2008
inkoopprijs – verkoopprijs winst – verlies
BRAND DESIGN MERKIDENTITEIT IN WOORD EN BEELD.
Medmec04 Engagement Les 2. agenda Teams vormen Maatschappelijk thema bepalen Ontwerpprocedure opstellen Dummie Procesverslag.
Segmenteren en Positioneren
Brand Design Inhoud. Brand Design Inhoud Identiteit - imago.
Presentatie Marktverkenning & Behoefteonderzoek Groep 2 Klas 2F.
Definitie van marketing
CREATIVE MARKETING WC 2, jaar 1, Winter 2009
CREATIVE MARKETING WC 2, jaar 2, Herfst 2008
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Toine Nagel.
Marketing Organisatie Marketing Product product TW positionering Klant doelgroep Promotie promotie Omzet.
Breechpocket- productdossier Laura Danneels. Inhoudstafel  Voorstelling product  Segmentatie  Positionering  POD-POP  4 P’s  Conclusie.
Productdossier-Breechpocket
Identiteit en imago openbaar onderwijs
Doelen Soorten vormgeving.
Marktgroep Digitaal Werken
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Consument Onderdeel marketing. Wat is marketing?.
1 Zie ook identiteit.pdf willen denkenvoelen 5 Zie ook identiteit.pdf.
Goederenverwerking H6 Inleiding tot Derving Manager Handel.
8.1 Waarom handel met het buitenland?
College 3 Consumentengedrag
Samenwerking Wagenborgen September 2014
Hoofdstuk 1 Lisa & Janne.  Draait om klanten  Opbouwen van klantenrelaties op basis van klantwaarde en klanttevredenheid.  Klanten behoeften bevredigen.
Nu de nieuwe glow-in-the-dark gluffels By Daan, Dieter, Janosch & Tim.
Vodafone simkaarten. Kwaliteit A: Onze Prepaid is gemaakt van plastic in dit plastic zit een chip deze zijn vaak gemaakt van chipplaten. B: We verwachten.
Goederen H5 Derving Verkoper.
Goederen H4 Derving Eerste verkoper.
Oriëntatiefase  De longlist: aantal en vaststelling  Buying center: veranderde/veranderende samenstelling Inleiding strategie Duijnstee Consultancy.
Cross Media. Vandaag Creatieve ontwikkeling Het kruisbestuivingselement – het mediumspecifiek naar elkaar verwijzen binnen een concept Hier onderscheidt.
Van missie naar markt De drie belangrijkste vragen voor succes.
De Kringwinkel Marketing Communicatie Pers Partnerschappen.
 A-94 A-94.
Hoe bereiken we Stadse Alleseters?. Kenmerken Stadse Alleseter jaar -Vrije tijd : uit eten, winkelen, terras, bioscoop -Zijn oververtegenwoordigd.
J1K4 Depth of the Surface Door: Paul Basten Luke van der Palen Erwin Retel Roy van Eeuwijk Docent: Karlijn Muller.
JONG ONDERNEMEN op de afdeling handel & administratie.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Jumbo elke dag beter Dennis Altenburg & Danny Vallinga.
Het is een noodzaak voor het bedrijfsleven om online aanwezig te zijn Maar veel kleine bedrijven zijn terughoudend om dit te doen, als gevolg van de tijd.
New Commerce Innovatie thema februari 2008 N°2 1. Korte omschrijving van het thema. · Wat is de gedachte achter dit thema? Wat willen we onder.
Factoryshirts Op Factoryshirts.nl is een groot assortiment kleding te vinden. Van leuke T-shirts, modieuze poloshirts en overhemden tot stoere jackets.
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
Wilt u t shirts bedrukken, met uw eigen naam of logo?
Wilt u t shirts bedrukken, met uw eigen naam of logo?
En woont u in Maarssen of omgeving?
Opdracht 1 communicatietheorie
Internationalisering
SLIMCirculair.
Goederenstroom Hoofdstuk 4 Derving.
Maduro DOE Nationale Ontwerpchallenge
Jesaya Groenfelt 4KEew.
MOODBOARD TER INPUT tbv ontwikkeling van het PAAP® merk
Marketingcommunicatie
Transcript van de presentatie:

Pulse Clothing DennisVincentRoel

Inhoud Merk-strategieMerk-identiteit Visuele merk-identiteit Ontwerpproces Concept ontwerp

Merk-strategie Personen tussen 15 – 30 jaar Dragers van humoristische kleding Personen die origineel willen zijn

Merk-identiteit MerkvisieMerkmissieMerkwaardenMerkpersoonlijkheidMerkbelofteMerk-kernconcept Merk positionering

Merkvisie Om binnen 5 jaar jongeren zover te krijgen dat ze hun kleding via onze site of winkel kopen.

Merkmissie Om humoristische, kwalitatief hoogwaardige kleding op de markt te zetten en te verkopen.

Merkwaarden Kwaliteit Goede prijs Modern

Merkpersoonlijkheid OrigineelUniekHumoristisch

Merkbelofte Wil je uniek zijn? Kies voor Pulse!

Merk-kernconcept Originele, kwalitatief goede t-shirts.

Merk positionering Nationale bekendheid Bereik door heel Nederland

Visuele merk-identiteit De visuele identiteit is te omschrijven als: - Modern - Uniek - Modern - Uniek Gericht op jongeren.

Ontwerpproces Keuze merk BrainstormenSchetsen Concept kiezen Concept uitwerken

Concept ontwerp »

Vragen?