Menno Wisselink Mid Year Assessment Kort over mij Menno Wisselink, IMT

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Beroepsvaardigheden onderdeel van SBC
Advertisements

Welke kenmerken schrijven jij of anderen aan God toe? Roept u maar!
Een algemene inleiding bij het maken van video’s
Les 1 Wat is “ Kook met mij mee!”?. Een dag zonder vlees
Voorstellen: Rixt, Rene & Lisette -> kort rondje groep
MEDMEC Les 1 Toelichting module
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Thema: Zelfreflectie Concept: “Kijk eens meer in de spiegel” Onderzoek: Beter uiten in een productie Eigen visuele opdracht.
Innoveren met … duurzaam ondernemen. Inleidend verhaal bij titel dia Vandaag proeverij duurzaam innoveren. Wat aan bod komt is een selectie van alle soorten.
 De klassen zijn groter, rond de 30 leerlingen.  De lessen kunnen om 8.30 beginnen en afgelopen zijn.  Je kan zomaar een aantal tussenuren.
Inhoud Ebou leigh Stage werk Intake Hku Seminars

Social Media (Wat is dat & Wat kan de kerk daar mee?)
Komt een vrouw bij de dokter
Schoolrijpheid Infoavond 2 februari 2012.
Dankdag 2013 “Denk je aan danken?”.
Concept Development – 20 september 2010
de ouderbetrokkenheid vergroten
Werkgroep video prototyping V1 blok 2 Maaike van Cruchten Bart-Jan Steerenberg b ‘FAKE IT ‘TILL YOU MAKE IT’
MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: Het creatieve proces.
Docent medmec = Wil Adolfs
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
Media en creativiteit Identiteit les 2
Creative tools Dit is de titel van de module Je leert gereedschappen gebruiken om creatiever te zijn Middels oefeningen en informatie in de les Middels.
Trends Research Medmc3 les 1 Thema: Cognitieve dissonantie
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit les 1. Onderwerpen in de lesHuiswerk voor komende les 1 o Toelichting op de module en de werkwijze. o Toelichting.
Identiteit CMDMEC01-2 les 1 Mail: Startpagina – vakgroep media en creativiteit- docentenpagina Pia Terstroet –
Identiteit MedMec02 les 1 (3) Mail: Wiki: vakgroep:
Identiteit CMDMEC01-2 les 4 (5) Mail: Startpagina – vakgroep media en creativiteit- docentenpagina Pia Terstroet.
Identiteit MedMec0304 les 1 Mail: Wiki: vakgroep: Media.
Media en creativiteit Identiteit les 1
Media en creativiteit Herfst les 4.
Voor CMI-MEDIA Engagement MEDMEC 04 Les 7 Engagement MEDMEC 04 Les 7.
De kerk in de Middeleeuwen
De Zeester Informatieavond - Ouderpanel 12 maart
Timothy Kasri Mid Year Assessment
EYA Menno Wisselink. Inhoud  EP 1/3  SP 2: Magazine  SP 1: Interactieve trailer.
The Mid Year Assessment
+ Menno Wisselink Mid Year Assesment Inhoud - Over Mij - Schoolwerk - Werk buiten school.
Geloven en nu….
Godsdienst.
Godsdienst.
Politieke stromingen LiNKS RECHTS.
Engelen Engelen komen in veel verhalen van godsdiensten voor als een wezen dat uit de hemel afkomstig is. Engelen worden o.a. genoemd in de Tenach, de.
CREATIVE MARKETING WC 1, jaar 1, Winter 2008 Verkenningsles Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
Onderwijs 2.0. Even voorstellen Walter Vos Tweedejaars IDM/Media & informatiemanagement Digitaal samenwerken Google:
Saskia Best HRO – CMD Lente 2010 Concept Development – 29 maart 2010.
FAR CRY 3 Wat zijn je verwachtingen vooraf? Wat is je ervaring geweest? Wat is het verschil.
Finish giro d'italia Middelburg Bezoek aan een sportief evenement.

Project Net nu Oranje groep.
Ethiek in de Media.
IPad digital in je vingers... en nu de rest nog Jan de Waal.
Naam van het spel: GROEP : BOY VOESTEN GIANNI PUNT DANIËL POST.
Brikki Informatiedocument voor het workshoptraject van Stichting Cinekid i.o.v. Stichting KUVO Woerden 2014.
Brazilië Sporten.
VOORLEESWEKEN Voorlezen; elke dag een feest!. WAT IS DE REDEN OM VOOR TE LEZEN? Goed voor de ontwikkeling Tijd voor elkaar Verbondenheid Moment van rust.
GEMAAKT DOOR: Jay,Jeffrey en Thomas
Let op!
STOP-MOTION.
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
3H1 WHTSNXT?. Groep 1
Branch Music.  Ga naar  Lees een recensie en reageer daar op  Mijn recensie: Album, Maskerade Fresku  Recensie geschreven.
Cinematografie / stopmotion
IK-File 18-11les 1planning ik-file 25-11les 2opdracht 1-cover/poster/banner 02-12les 3 opdracht 1-categorie les 4 opdracht 1-categorie les.
Briant College Fictie h4 Spanning. Briant College ­ Wat een verhaal spannend maakt ­ Welke ‘trucjes’ de schrijver gebruikt om het verhaal spannend te.
Transcript van de presentatie:

Menno Wisselink Mid Year Assessment Kort over mij Menno Wisselink, IMT GLU NCRV Inhoud Schoolwerk Werk buiten school Toekomst

Ontwerpprocessen Eigen huiswerk opdracht: Conditional Design Link: http://vimeo.com/31043147 Keuzes/Feedback Conditional Design Aan de hand van 3 vooraf gestelde regels Waaronder het ‘nieuwe/bekende’ opzoeken

Reflectie lessen Foto’s van object in je kamer Zonder flits Experimenteel spelen met belichting zonder uitkomst hiervan te weten

Reflectie lessen Montage Scene Reactie hierop/Geïnspireerd Experimenteren met oorspronkelijke verhaal Komische draai Voorbeeld voor mijn fascinatie http://www.youtube.com/watch?v=hzogWuj92HE Reactie hierop/Geïnspireerd Lingo http://vimeo.com/31043771

Oriëntatie New Media Concept ISOLEMENT: We beginnen met een extreme close-up van een persoon die nadrukkelijk aan het transpireren is. We zoomen uit (tot uiteindelijk een totaal) en zien/horen dat hij een boek aan het (voor) lezen is, aan bed. De persoon 'zit' zo nadrukkelijk in het verhaal dat hij de omgeving, waaronder zijn slapende kind niet meer in de gaten heeft. Ineens vliegt de achterwand eraf. In slow-motions zien we om ons heen een soort battlefield. Het gaat uiteindelijk om de spanning die de persoon ervaart wanneer hij het boek leest.

New Media: Voorproces SMART Leerdoel: Voorproces Experimenten na feedback: Research docs Storyboards Experimenten http://www.youtube.com/watch?v=0jaVy-xAGTY Eindresultaat: http://www.youtube.com/watch?v=Y9oy7La82ik - Geleerd? - Verbeteren en verder ontwikkelen door Seminair - Nieuw leerdoel

Werk buiten school NCRV Spirit24 Nieuwsprogramma: Leader: http://vimeo.com/18909793

Studio Impressie

Eigen Werk TweetWise SKOPGAT: Thema-avond Spirit24 Eindshot leader: http://www.youtube.com/watch?v=Ie1fAH-Er_8 SKOPGAT: http://vimeo.com/15624326 Thema-avond Spirit24 http://vimeo.com/16502983

Toekomst? Interesse op dit moment: Motion Graphic Verder ontwikkelen in alle mogelijke new media vormen

Fin Menno Wisselink, IMT Vragen? Meer informatie www.mennoes.nl