EYA Menno Wisselink. Inhoud  EP 1/3  SP 2: Magazine  SP 1: Interactieve trailer.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Roundtable 8 Teach as you preach: training in toepassen van het 4C-ID model volgens het model Symposium 4C-ID IV, 14 april 2011, Utrecht Studiecentrum.
Advertisements

1 minuut film Korte scenes (5 / 6 seconde)
Probleemformulering De kaas is op divergeren analyse convergeren boek
Handen uit de mouwen met Action Learning in
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Portfoliosysteem bij Wiskunde P. Wilders Faculteit Electrotechniek, Wiskunde en Informatica.
Briefing V1, blok 3 Case CC.
MEDMEC02 Media en creativiteit les 5 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Medmec 1 Herfst Les 5.
Medmec 1 Herfst Les 4.
Tim Versluijs Leerdoelen.
Reflectievaardigheden en instrumenten
SAMEN AAN ZET Workshop voor leidinggevenden én docenten.
Thema 7 Les 6a Smaak. de kwaliteit = als iets mooi / goed gemaakt is = hoe iets is.
Briefing Rotterdam als uitgaansstad op de kaart zetten
Kernproject V1 College 1 31 Januari 2008 Instituut voor Interactieve Media.
Marketing Werkgroep 6.
S T R A T E G I E Contentvoorstel Zet de conclusies van je onderzoek kort en krachtig in het midden van je papier (usp’s, met welke redenen/motieven en.
Medmec04 les 3 Engagement.
Les 7 Uitvoeren gebruiksaanwijzingen van anderen
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail:
MEDMEC02 Media en creativiteit les 6 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Medmec 1 Herfst Les 5. Werken aan gebruiksaanwijzing Docent komt langs voor individuele feedback – Over je dummie – Over je gebruiksaanwijzing probleemformulering.
Wiki: Medmec04 les 5 Engagement The game called life
PeerWise samen meerkeuzevragen maken & beantwoorden
Timothy Kasri Mid Year Assessment
Deadline magazine. Inhoud  Elke week een bekende kunstenaar, grafisch vormgever invloed van het verleden  Linken deze met een opkomende kunstenaar die.
Presentatie SP2. Bespreekpunten - Format magazine - Vormgeving - Website/items - Campagne.
The Mid Year Assessment
Menno Wisselink Mid Year Assessment Kort over mij Menno Wisselink, IMT
+ Menno Wisselink Mid Year Assesment Inhoud - Over Mij - Schoolwerk - Werk buiten school.
FILMS MAKEN Fictiefilms Documentaires Animatie.
CanDo Coaching.
Werkgroep les 5 PRE-PRODUCTIE Maaike van Cruchten b ‘FAKE IT ‘TILL YOU MAKE IT’
Werken aan creativiteit Het Kunstexperiment – Werkplaats Kindergemeenschap.
PRAKTIJK ONDERDEEL TOEGEPASTE KUNST.
Woordenschat Groep 5 Thema 4, les 6
Thema 3 Communicatie Luisteren en feedback.
. Reacties tot nu toe………………………….. Veenlab. . Waaruit bestaat de pilot? Veenlabproject: Veenlab kennisrotondeproject. Veenlabmethode: de methode waarmee.
Medmec04 Engagement.
De weg van uitval naar succes voor een beter rendement Onderwerp scriptie, aanleiding, specifieke doelgroep, toepassing breder.
Samen naar Groen Almeerders bewust van Growing Green Cities.
Onze doelen en visie in beeld
Je impact als docent Silvia van der Werve.
Dialoog School Hoe kunnen we aankomende leerkrachten opleiden tot deze nieuwe didactiek?
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk Bijeenkomst 1 Kwartaal 1, schooljaar 2015/2016 Klas: VQR2A Docent: Petra van der Zee.
Tot dusverre. Volgende week begint het bezoek van ouders met eigen tafel en... presentaties 15 minuten max waarin je toelicht waar jullie kdv.
De voorbereiding De planning
Plan voor uitvoering. Gebruik je boek Begin bij 8.4 de innovatiecyclus Stap 1 is eigenlijk het onderzoek wat je al gedaan hebt Je begint je ontwerp met.
Rotterdam, 00 januari 2007 Onderzoek I Bijeenkomst 2 kwartaal 2.
Innovatie in Juridische Dienstverlening Jelle van Veenen.
09/11/2009 Interactie met studenten Workshop opleiding Psychologie 9 november 2009.
Landelijke dag lerarenopleiding Biologie Ecent conferentie 16 mei 2012.
Pecha Kucha: Scriptie Huei Li Yap. De Bar Waarom Animatie? Geen grenzen Eenheid stijl Mooie en luchtige weergave.
Thema 4: Begeleiden van leerlingen met dyslexie Sociaal-emotionele begeleiding.
Stappenplan film project-4H/V
Concept-contextvenster in het bèta-onderwijs
Gedragsproblemen en stoornissen
Leeractiviteit: kennisverwerving
AGRESSIE Les 3.
Experimentele modevormgeving
Vakdidactiek EP 2 bijeenkomst 2
Methodiek en Begeleiden Didactiek aan de basis
Wetenschapsbeursproject
Begeleiden Les 9.
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 5.
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 4.
Kunstmeststoffen Les 3 test.
Transcript van de presentatie:

EYA Menno Wisselink

Inhoud  EP 1/3  SP 2: Magazine  SP 1: Interactieve trailer

EP1/3 Begeleidend docent: Ronald Nijhof

EP 1/3: Concept & Brainstorms Iets nieuws!

EP 1/3: Concept & Brainstorms Waarom?

EP 1/3: Concept & Brainstorms Waarom? Gegeven feedback MYA + Leerdoel

EP 1/3: Concept 1 Eerste concept

EP 1/3: Concept 1 Feedback op concept 1?

EP 1/3: Concept 1 Conclusie? Visualisatie vinden die mijn gevoel uitdrukt

EP 1/3: Concept 1 Welke gevoelens krijg ik van dit nummer?

EP 1/3: Concept 2 Concept 2

EP 1/3: Concept 2 Montage op muziek waarin de pracht van de judosport inzichtelijk wordt gemaakt.

EP 1/3: Concept 2: Storyboards/Voorbeelden (Mark van Aller)

EP 1/3: Draaidag 1 Draaidag 1 Testen met camera en belichting, kader bepalen

EP 1/3: Draaidag 1:Tests

EP 1/3: Draaidag 1 Feedback?

EP 1/3: Onderzoek voor draaidag 2 Verder onderzoek gedaan

EP 1/3: Onderzoek voor draaidag 2 Narratief

EP 1/3: Narratief

EP 1/3: Draaidag 2 Draaidag 2: Shotlist & belichting

EP 1/3: Eindproduct

EP 1/3: Conclusies Feedback?

SP2 Begeleidend docent: Lenno Verhoog

SP2: Shaping Tomorrow Iets nieuws!

SP 2: Item 1: Concept Item 1: Bumpers

SP2: Item 1: Moodboard

SP2: Item 1: Bumper TESTS Yvette

SP2: Item 1: Bumper TESTS Menno

SP2: Item 1: Eindproduct Definitieve bumpers

SP2: Item 1: Definitieve bumpers

SP2: Item 2: De Stelling Item 2: De Stelling

SP2: Item 2: De Stelling De manier waarop we nu consumeren heeft geen invloed op het milieu.

SP2: Item 2: De Stelling: Eindresultaat

SP1 Begeleidend docent: Bart & Cyrille

SP1: Opdrachtomschrijving Trailer Delicatessen Gekozen genre: Family & Thriller Thema Underground: Duistere praktijken Interactie: Videomapping en boek

SP1: Videomapping ruimte

SP1: Definitieve uitwerking

SP1: Onderzoek Gemaakte keuzes en feedback

Einde