Cultuurpassen in Vlaanderen 1 december 2003 Joris Rossie.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
©tv. Cultureel Jongeren Paspoort Cultureel Jongeren Paspoort
Advertisements

BOEKHANDEL EN BIBLIOTHEEK V2.0 In een digitale wereld Geert Joris, gedelegeerd bestuurder.
Marketing Arendonk Philippe Dilen Maarten Hoyberghs Kristof Jacobs
Personalisatie van de Archis website Naam: Sing Hsu Student nr: Datum: 24 Juni 2004.
WapliX Contact Center New generations of applications.
“MINI” (???) SOCIALE KAART TIENERZWANGERSCHAPPEN
Moderne stadsbibliotheek én Communicatiehuis van en voor de (Nederlandstalige) gemeenschapsvoorzieningen in Brussel Gemeenschappelijk initiatief van VGC.
TiNCK? Ticket Informatie Cultuur Knooppunt Virtueel cultuurloket: Initiatief Provincie West-Vlaanderen: Onderdeel dienst cultuur.
Trends Tevredenheidenquête Deelnemers DoelpubliekAantal VP’s (NL+FR)52 Consulenten FR198 Consulenten NL552.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Internet (websites, webshops) Intranet (interne website, CRM, databases, digitaalarchief) Mobiele Marketing (sms, mobiel internet,
POVERELLO.
2 en 4 juli 2013 Invoering van de biometrische gegevens in de verblijfstitels Informatiebijeenkomsten voor alle gemeenten van het Koninkrijk België.
Marco Ligtvoet MSc Aardrijkskunde IOL 14 mei 2010
Broodje Brussel Dag van de Cultuurcommunicatie 13 december 2005 Frank Ilsbroux.
gemeentelijk Fietsparkeer-Management-Systeem
Vakantiewerking Mechelen Donderdag 3 oktober 2013.
Karen van Oyen Renate Klaassen Sofia Dopper
Wat is Certipost?.
Afschaffen handtekeningen en digitaal tekenen bij de stad Antwerpen
Erasmus infodagen juni 2004-Oostende ECTS AAN DE UNIVERSITEIT GENT van 1989 tot nu Geneviève Cochez Afdeling Internationale Betrekkingen.
E-GOVERNMENT Dian Verbruggen 04 november 2003 Informatica.
EYV 2011 in Vlaanderen. Korte historiek  CEV Manifest  Lobbywerk  IP Group on Volunteering EP  Written Declaration EP  Alliantie 22 ngo’s (EYV2011.
Databases I (H. 1) Wiebren de Jonge Vrije Universiteit, Amsterdam Voorlopige versie 2003.
De Digitale Universiteit Innovatie en Transformatie van onderwijs met ICT via samenwerking van hoger onderwijs instellingen Wil Verreck programmamanager.
BBC – LDC.
Collectieve Cultuur Marketing
PCS in beeld Diverse activiteiten; R’Uitmarkt ¼ aandeelhouder van R’Uitmagazine (tezamen met Rotterdam Marketing & Sport en Recreatie) CAR.
Hoe bereik je jongeren Hoe bereikt CJP jongeren?
Korte historiek Doelstellingen è financiële drempel verlagen è kennismaking met Gent cultuurstad è participatie van studenten verhogen.
UiTpassen en cultuurkaarten
Themadag No Fake! Studenten Uitburo Brussel, 18 oktober 2004 Irma van Lierop Hoofd Publieksontwikkeling Rotterdam Festivals.
NEDERLANDS Uitburo  Waarom ? Waarom ? Waarom ?  Wat ? Hoe? En vooral: met wie?  Drempels maar ook oplossingen NEDERLANDS Uitburo Koudwatervrees voor.
Cultuurparticipatie bij jongeren
Prospekta Collectieve kunstmarketing sinds 8 jaar.
LSB Trefdag Antwerpen 1 PARTICIPATIE Lokaal Sociaal Beleid Gent (par·ti·ci·pa·tie de; v -s het hebben van aandeel in iets; deelname)
Seminarie V-ICT-OR 15/02/07 De CultuurDatabank: een schets van verleden, heden en toekomst? Hans Nissens.
Erik Weytjens CEO - Certipost

Postoperatieve zorg bij diepe hersenstimulatie L. Daeter & M. Postma, V erpleegkundig Consulent Parkinson Amsterdam, februari 2007.
1 Cultureel zelfportret
WapliX CRM New generations of applications. Wat is WapliX CRM?  Contact Information Management Organisaties, contactpersonen en projecten worden beheerd.
De Digitale Handtekening & Certipost
WELKOM publiek in control, draai de rollen om Anneke van der Vaart Account manager CJP Thijs Sprangers CEO Live on Demand CJP Cultuurkaart.
Module 7 – Hoofdstuk 2 Data Flow Diagram.
Elobase Kerntaak 2, Hoog Omgevingsanalyse
Leidy Bolhuis Communicatie en Marketing Gebruikers, Rekeningen en Passen.
Zorg Proeftuinen Vlaanderen
Belastingen Homcom Belastingen Papier of on-line? – Papier tot 26 juni – Online tot 16 juli On-line – Eid – Token – Wie voor online koos krijgt.
Het Maastrichts Uitburo Een initiatief van het Theater aan het Vrijthof en de VVV Maastricht.
Workshop regionale cultuurcommunicatie Kortrijk - 08/06/2006.
DMK – lesweek /09/06/mobile-advertising-nederland een-nieuw-perspectief/ Aanvullende PowerPoint op.
Studiereisinformatieavond Vlaanderen Programma van vandaag  Dagindeling  Praktische zaken  Geldzaken  Studiereisopdracht  Gegevens controleren.
Marketing vastgoed © 2012 | Noordhoff Uitgevers bv.
Internationale stadsmarketing Briefing stakeholdermanagement 25/11/2013.
WapliX Webdatabases New generations of applications.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 8 Marketing.
Ontwerpen & ontwikkelen
Gratis musea bestaan niet Zin en onzin van gratis toegang studiedag sectie Promotie en Marketing, 13 december 2007.
METADATA IN EEN NOTENDOP Universiteit Antwerpen Vrijdag 22 april 2016.
Versterking CliëntenPositie (VCP) mei ICF International Classification of Functioning, Disability and Health.
Zelfmanagement Deel 3: Serious soaps over ouderen Verpleegkundige.
Onderzoek levenslang leren Klankbordgroep 1 december 2009 Onderzoek in opdracht van:
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Commercieel beleid van de MIVB inzake voorkeurstarieven Mei 2016.
How project: Atelier 3 Laura Van Baelen. Inhoud Over mezelf Over Atelier 3 Brands Debriefing Visie & missie Omgevingsanalyse SMART SWOT Budget.
Wat is de UiTPAS? 1. Een SPAAR- en VOORDEELKAART voor iedereen
De Wet hergebruik overheidsinformatie en de Wet stelsel openbare bibliotheekvoorzieningen Aad van Tongeren Fobid/KB 17 november 2016.
Vitale Westhoek Westhoek. De nieuwe wereld
Vlaming en brusselaar als ambassadeur voor Vlaanderen en Brussel
Transcript van de presentatie:

Cultuurpassen in Vlaanderen 1 december 2003 Joris Rossie

Begrippenapparaat Cultuurpas - Vrijetijdskaart - … puur cultuur of met andere sectoren Verschijningsvormen zonder pasje voucherboekje kartonnen pasje pasje met barcode smartcard

Bestaande formules Sterk cultureel ingevulde passen Cultuurwaardebon Brussel Poorterspas Brugge 2002 OKV Museumkaart – Museumjaarkaart BIG Kaart in Antwerpen Cultuurbons in Leuven Cultureel Jongeren Paspoort Cultuurkaart Middenkust Cultuurcheques voor studenten in Gent ………

Bestaande formules Breder dan cultuur… Lerarenkaart Vrijetijdspas Turnhout Zebra-pas in Leopoldsburg Stadspas Amsterdam Citycards Studentenkaart / Plus-3-pas Universiteitspas Leuven/Spaarkaart Gezinsbond / Duurzaamheidkaart

Bouwstenen van een pas Doelstellingen Betrokkenen Functies Fysieke vorm van de pas Personalisatie Geldigheidsduur Verspreidingskanaal Verkoopsprijs van de pas Koppeling met informatievoorziening CRM-toepassing Technische onderbouw: off-line / online Kostprijs

Bouwstenen van een pas Doelstellingen Publiekswerving – Publieksbinding Drempels en oplossingen Andere doelstellingen Imago en identiteitsvorming Samenwerking stimuleren Dataverzameling Vermindering aantal passen Politieke doelstellingen

Bouwstenen van een pas Betrokkenen Afbakening doelgroep Inkomen / leeftijd / plaats / andere Deelnemende instellingen Cultuur of breder Regulering of niet Uitgever Marketing instantie Sponsors / subsidiënten Technische partners

Bouwstenen van een pas Functies waardebon identificatiemiddel toegangscontrole kortingskaart spaarkaart ticketingkaart betaalkaart communicatiemiddel multi application card

Bouwstenen van een pas Fysieke vorm geen pas! identiteitskaart als pas vouchers kartonnen pas magneetkaart / pas met barcode Chipkaart

Bouwstenen van een pas Geldigheidsduur 1 dag 1 seizoen één jaar tot een bepaalde leeftijd onbeperkt in tijd

Bouwstenen van een pas Verkoop van de pas gratis kortingspas tegen bepaalde prijs permanente toegangspas tegen bepaalde prijs

Bouwstenen van een pas Koppeling met informatievoorziening CJP OKV Lerarenkaart Stadspas Amsterdam

Bouwstenen van een pas CRM-toepassingen verzamelen data gebruik data

Bouwstenen van een pas Technologische onderbouw opslaan van gegevens op kaart zelf op externe databases gecombineerd systeem off-line / on-line

Bouwstenen van een pas Kostprijs ??????????????????????????????????????????