Linkbuilding In de praktijk…. Waarom linkbuilding? Geldt als een stem; Noodzakelijk voor zoekmachine optimalisatie (Pagerank)! Belangrijk om te onthouden:

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Meten met de multimeter
Advertisements

WORKSHOP. EEN CPU MAKEN VAN UW COMPUTER. Dinsdag 05 / 04 / Door; Tom Roef, bestuurslid. Sodipa Computerclub.
Ga naar > Wegwijzer. 2 HOMEPAGE gemeenteraad Delft.
Welkom op de website van VTDO Mijn naam is Hans Blauw, adviseur in telefonie en data. 80% van alle bedrijven heeft haar telefonie en data niet optimaal.
MUZIEK : SOUVENANCE DE TOI - ALAIN MORISOD
SEO Social Media. Facebook  Zorg voor activiteit op je pagina (likes, shares & reacties)  Verwerk je keywords in je infopagina en met name in het over.
“Hoe kom ik aan klanten?”
Crowdfunding Door Margriet Brouwer Showroom MAMA.
Social media gebruiken om een baan te vinden
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Waarvoor Werken aan populariteit Fundering.
Social media als kwaliteitsinstrument voor de eerstelijn: ‘Verbeterjezorg’ November 2012 Olof-Jan Smits Voorzitter Stichting XS2CARE.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Wat is een goede internet marketing strategie? Google SEO of SEA?
Online Marketing in het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Kats en coaching doe, leer, ontwikkel jezelf
1. Zet op een leeg werkveld klaar:
LED’s.
Idee Generatie Wit Papier, Warcraft 3, Thrall, Hoofdpijn, denken, rare les, Karel aan het ijsberen, Schrijven, Opdracht, Schaken, Stappen, Oplichten, Vooruit.
MVO en analyse van dilemma’s
3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 factoren die de Ranking bepalen: “ Goede content “ 2. Duur op website + social media knoppen 3.
Hoe wordt de ranking bepaald?. 3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 hoofdfactoren die de Ranking bepalen 2. Duur op website + social.
Klik ergens op het witte deel van deze pagina om verder te gaan
H 7, 9 HOM. haal-achter-de-viral-stanislav- veilig-internetten/
De waarden van sociaal-liberaal cultuurbeleid
De bordjes methode 8 x a Het bordje
Carnaval emblemen: met onze strijkemblemen bent u snel, mooi en goedkoop klaar voor carnaval! Op kunt u met een paar muisklikken.
Rendement uit online.. Link naar nieuwe profibus website, staat nog niet echt live.
16 januari 2014 Martijn Hoeksema. Vowelmatching Steve Hall Vowels: klinkers Vowelmatchting: klanksynchronisatie Klankproductie voor in de mond Klankproductie.
Mindfulness.
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
Persoonlijk ontwikkeling Plan Deniz Engin
Concept presentatie A3. 1. Narrowcasting in past, present, future; 2. Het concept; 3. Checklist; 4. Opstarten van het concept & Casus; 5. Vragen van publiek.
Ondernemenincool Groepsbijeenkomst 2 juli. Voorstellen Liz Pelupessy John Autar Vertel in het kort: - Wie je bent - waarom je ondernemer wilt worden -
De dag van het solliciteren Blok 1
Thema 3 communicatie Gesprekken voeren..
Cross Media: een goede en een slechte campagne
Emblemen maken en ontwerpen kunt u het mooist, snelst en goedkoopst op Indien u al een plaatje of logo gereed heeft liggen is het een.
Made by: BadBoysBroekhin
Management in de zorg Groep 3 Jacquelien van der plas
Impact bepalen Lezing Ambrassade 7 november 2014 Mieke Berghmans.
Webteksten en SEO Wat hebben zij met elkaar te maken?
1 i-Learn 2 Inloggen via ilearn.fopas.be met uw InFoPas codes.
UVW LinkedIn Presentatie
Groepsdynamica & Interactief communiceren
Buy Your Pin | Why do it yourself? |. Koop de DIYs die je nooit zou maken Bij Buy your Pin kan je eindelijk al die leuke pins die je opgeslagen hebt maar.
Hulpmiddelen voor bepalen activiteiten
Sessie 3: Je bent wat je publiceert 1. Programma De kracht van weblogs Praktijkoefening: Zelf een weblog maken met Blogger Wat kan ik ermee? 2.
PERSONEELSMANAGEMENT PPT 8 Onderdeel : communicatie.
Woordjes leren.
Basics SERP = Search Engine Results Page Betaalde resultaten = SEA Natuurlijke resultaten = SEO Search Engine Optimization SEO is een lange termijn verhaal.
Verbeter de vindbaarheid van je verenigingswebsite Samantha van der Werf.
SEO Kateryna Glushak en Saartje Van Broeckhoven. Wat?  Search Engine Optimization  Zoekmachineoptimalisatie  Techniek om website hoger te laten scoren.
Het internet Sociale media MailBlogChattenVirussen.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef.
Het is een noodzaak voor het bedrijfsleven om online aanwezig te zijn Maar veel kleine bedrijven zijn terughoudend om dit te doen, als gevolg van de tijd.
6/3/ Waarom Facebook? Wie zit er op? Grootste sociale netwerk in België Bijna 4,5 miljoen accounts in België Sneeuwbaleffect Opleiding: Facebook.
Wim & Aisha in de Board PIT CAFÉ 27 JUNI 2016 Alex Grashof & Hayat Chidi Woonlab & Jong Doen.
Google Analytics Statistieken over je website
SEO Hoger in Google.
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
website pakket Je Bedrijf Onbezorgd Online!
Waarom het ontspannen van de
Internetmarketing en oefentoets
Visie en strategie Les 3: Visie verdieping.
De talenten van mensen met autisme leiden tot grote toegevoegde waarde voor onze klanten
LinkedIn Wat moet ik ermee?.
Fleximatrix.
Stem jij ook? Verkiezingen Europees Parlement 2019
Hans Broodman Nassau Fundraising De Toekomst van Fondsenwerving
Transcript van de presentatie:

Linkbuilding In de praktijk…

Waarom linkbuilding? Geldt als een stem; Noodzakelijk voor zoekmachine optimalisatie (Pagerank)! Belangrijk om te onthouden: Linkbuilding = mond tot mond reclame

Wat zijn goede links? In het kader van mond tot mond reclame: Meest invloedrijke mond = meest belangrijk; Ervaringsdeskundige = meer waard (gerelateerd aan, ankertekst); Des te meer mensen = meer exposure; Meer verschillende personen = meer exposure in verschillende groepen.

Wanneer wordt er iets doorverteld? Goede/slechte ervaring; Brengt een bepaalde emotie boven (grappig, grof); Interessant.

Conclusie Links zijn belangrijk; Principe is gebaseerd op mond-tot-mond reclame; Inhoud van website moet aansporen om over te praten; Zeer belangrijk, welke woorden gebruiken ze, doe eerst zoekwoordonderzoek, waar moeten ze over praten (landingspagina’s).

EN DAN NU DE PRAKTIJK… Dames en heren, er moet gewerkt worden!

Hoe vinden we linkpartners? Typ in Yahoo.com: Link:websitevandeconcurrent.nl Analyseer de links, en probeer deze ook te krijgen. Hoe? Dat leren we je…

Meest eenvoudige links: linkruil Des te eenvoudiger, des te minder waard; Is niet echt een stem, maar afgesproken mond-tot-mond reclame. Hoe? Mailen, bellen, post! Tip: Houd een goede administratie bij!

En hier stopt het meestal

Er zijn twee manieren… 1.Harde arbeid, korte termijn; 2.Harde arbeid, lange termijn…

Korte termijn Smeken om gelinkt te worden, kost veel tijd, levert uiteindelijk weinig op…

Lange termijn… In het begin veel werk, maar sorteert veel meer effect, en de te investeren tijd neemt af…

We kiezen dus voor… DE LANGE TERMIJN…

Lange termijn in het kort Linkwaardige content creëren, en ervoor zorgen dat deze content zo goed mogelijk kan worden verspreid…

Volgend webinar meer… Wat is linkwaardige content; Hoe maken we deze (op een zo goedkoop mogelijke manier); Hoe gaan we deze verspreiden?