Content Management Organisatie voor Eenduidige Communicatie Frido Tactor 28 november, 2006.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
The customer centric software company
Advertisements

Medewerkersparticipaties
Business mapping Business model canvas.
Maar niet elke koning is even belangrijk!
KM QUEST: een kennismanagement simulatie leerprogramma
Ontwikkelmij ontwikkelt zijn klant
Samenwerking met MOSS 2007! Chris Hoppenbrouwers.
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
Wat is interactieve marketing?
Kosten omlaag en klanttevredenheid omhoog?! KOVON Themacongres 2012
7 juli 2014 NTA Quiz Wat weet u van de NTA?. 7 juli Eén van de kernonderdelen van een VMS is… een rapportagematrix een risico-inventarisatie.
A Brave New Workforce | 19 juli ExpertPlaza “ Freelancing per minuut” ExpertPlaza.nl Tacit knowledge in (netwerk) organisaties Case: ABVAKABO.
Dienstencatalogus 24 november Programma Wat is een productencatalogus Alle componenten op een rij – De generieke informatie – De specifieke informatie.
HowardsHome Papieren Tijgers 23 april 2009 Geertje de Wit.
Blue Turtle Business Partners Samen bouwen aan een sterkere en betere onderneming.
Trash day: de resultaten. De balans voor onze afdeling: voor 14 juli
Een startersgids voor innovatie
Presentatie nieuwe media
Wikiwijs Jan-Bart de Vreede Productmanager Wikiwijs / Manager Diensten.
Projectmatig werken...en dan?
Kwalificatiestructuur mbo
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Klantgericht werken, Kanalen in balans
Facility management en inkoop
E-Government Architectuur Dordrecht Eén loket voor burgers
Jeroen Meurs 3 BO.
1 Orientatie InformatieSystemen K.M.van Hee hgl. architectuur van informatiesystemen dir. Deloitte & Touche Bakkenist TU/e 2001.
E-Procurement als beleidsinstrument Studiedag voor lokale overheden.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De keuze voor uw klant en voor U als partner
UPGRADE PROGRAMMA WINDOWS 7 OFFICE 2010 OFFICE 365.
Top redenen voor het falen van DMS-implementaties!
02/ / 18 Kwaliteitsmanagementprincipes -Algemeen- Om een organisatie met succes te kunnen leiden en te laten functioneren is het nodig deze.
ICT & Organisatie 3: Business Applications
E-Team 2003 E-Government Dordrecht Mark Voogd, programma-manager e-government Corné Dekker, informatie-architect e-government Information Retrieval Day.
Quality Function Deployment
Ymor Ketenbewaking bij debitel
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven november Doelen Programma Dienstverlening aansluiten wensen en behoeften klant voldoen aan wettelijke eisen denken.
Aenova Software Hans van der Last Algemeen Directeur Aenova Software
Keith Haring (°1958 – ) 'kunst voor iedereen'
Enterprise Document Management Fase
Data Maarten Terpstra en Peter le Clerq. 1.Wij denken dat bedrijven in toenemende mate data gebruiken voor toepassingen in marketing, sales, service,
13 november Waterbouwen en onderhouden 13 november Waterbouwen en onderhouden 13 november Waterbouwen en onderhouden Zwakke Schakels.
DigiDoc Een digitaal kantoor voor iedereen !. Ceci n’est pas du software?! 2.
13 november Waterbouwen en onderhouden 13 november Waterbouwen en onderhouden 13 november Waterbouwen en onderhouden De vernieuwde balgkering.
Wateroogst 1 & 2 Zanddammenproject van RC Baarn-Soest, RC Laren-Blaricum, RC Soestdijk.
Duurzaam besparen Voor het MKB bedrijf. Verbeter de dienstverlening, verlaag de kosten Verlichtingskosten – 58% Laagste prijs garantie op gas & elektra.
13 november Waterbouwen en onderhouden 13 november Waterbouwen en onderhouden Analyse Overstromingen Engeland Jaap Flikweert Royal HaskoningDHV.
| faculteit der letteren geschiedenis Democratische Revoluties en Verlichting: terug in de tijd Dirk Jan Wolffram 20 november 2014.
Nike Supply Chain Management
Walther Ploos van Amstel Maart 2012
Oktober 2004 Core Course Information Management dag 2 Agenda.
Commerciële Processen Presentatie bijeenkomst 3 26 mei 2012.
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
Intranet tips voor een succesvol intranet met Social Media integratie | d-Tail Company 25 tips voor een succesvol intranet met Social.
© Copyright 2015 Nicodem & Company – Flexibiliteit van organisaties blijft achter op de markt- en technologische ontwikkelingen / sheet 1 Flexibiliteit.
Agenda Inleiding en Lagerhuis: Proces management en proces keten optimalisatie gaat ons helpen inzicht te krijgen in de impact van toekomstige veranderingen.
Agenda  Introductie Oracle Documents Cloud Service  Demo  Integratiemogelijkheden  Demo  Vragen 15 december /11/2015 WebCenter SIG Oracle.
SPIN-intro SPIN – PROJECT INFORMATIE module ir. Harald Krijger.
 E-learning business case Frank Klabbers. Infolearn  Infolearn  Leeromgevingen, content-multimedia ontwikkeling training en onderwijskundig advies.
De WKR in de zorg: zorg voor belastingvoordeel Datum:6 juni 2014 Door:Martijn Thissen – Commercieel Manager.
Dienstenmarketing Week 4.
Great Place To Work ® © Great Place To Work ® Institute Nederland, 2009 VGN voorlichtingsbijeenkomsten 11 november november november 2009.
We Support Your Success!.
‘Business at the speed of change’
Leren is ‘uit’ – leveren is ‘in’ Leren & presteren in één adem
OPENINGSCASE: PNC-banken en enterprisetoepassingen
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

Content Management Organisatie voor Eenduidige Communicatie Frido Tactor 28 november, 2006

1 augustus Agenda User generated content Stelling ECM gedefinieerd Eenduidige communicatie Effectief informatiegebruik Gartner zegt... Klanten verdeling Service Quality Model

User Generated Content 1 augustus 20143

Stelling Content management is een HYPE... 1 augustus 20144

5 ECM Gedefinieerd Logica CMG Enterprise Content Management (ECM) is de verzamelnaam voor alle activiteiten en systemen met betrekking tot document management, archivering, collabaratie, digital asset management en workflow. Getronics Enterprise Content Management (ECM) staat voor het geheel van processen en technologieën gericht op creatie, vastlegging, publicatie, raadpleging, archivering en beheer van content door de gehele onderneming.

1 augustus ECM Gedefinieerd Enterprise Content Management is een discipline die nodig is om uw organisatie in staat te stellen met een duidelijke boodschap, precies op tijd de juiste mensen op de juiste plaats te bereiken.

1 augustus Effectief informatiegebruik ECM heeft uiteindelijk maar een doel: “Het effectief kunnen benutten van uw informatie” Informatie als productiemiddel dat elk operationeel aspect van uw onderneming raakt en het differentiërend vermogen vormt van uw marketing en communicatie.

1 augustus Gartner zegt: Wereldwijd groeit vraag naar content management voor websites (WCM) WCM krijgt sleutelrol in groeistrategieën Maatwerk websites van 1 e generatie zijn aan vervanging toe ECM – ENTERPRISE content management wordt nog gezien als te complex, te duur en met een vage ROI Markt vraagt om specifieke problemen op te lossen hetgeen weer bijdraagt tot de versplintering van projecten

1 augustus  Corporate & marketing communicatie  Interne communicatie  Kennismanagement  Customer Relationship Management  Intranet / Extranet  E-Learning  Channelmanagement  E-business  Customer Contact Center  (Enterprise) Portal  Search & Find  Taxonomy development & Metadata  Editorial Workflow  Intuitive User Interface  Workflow Management  Document Management  Digital Asset Management  Digital Rights Management MANAGEMENT FINANCEMarketing VERKOOP KLANTEN SERVICE HRM PRODUCTIE

1 augustus Content wordt binnen elk aspect van uw onderneming gemaakt Persoonlijk: , spreadsheets, Word documenten Afdeling: Marketing communicatie, Brochures, product specificaties, technische documenten, R&D Enterprise: Business documenten, RFP’s, records, contracten, regels en procedures WEB: Web content, mobiel, news feeds, plaatjes, film Databases Templates Text Images

1 augustus % van marketing executives is niet in staat de ROI van marketing campagnes te meten (Accenture , UK en US marketing professionals) (Veridiem - April 2001, US marketing professionals) Belangrijkste redenen: Slechte samenwerking van marketing met Sales en customer service Gebrekkige toegang tot up-to-date informatie Ontbrekende integratie van klantgegevens door de organisatie heen Voor veel marketing afdelingen is het bijna onmogelijk: Om een eenduidig profiel van de klant te maken en real-time in te spelen op zijn wensen Een eenduidig gezicht van de eigen organisatie in de markt te profileren

1 augustus Globaal 3 groepen gedreven door: 1.Klanten - Leiderschap, Competitief voordeel behalen, Betere customer service, Snellere turnaround, Verbeterde responsetijd 2.Kosten – Verbeteren van efficiency, Verlagen van kosten, Verbeteren winstgevendheid, Verbeteren performance 3.Risico Beperking – Compliance, Risico management, Business continuïteit Bron: AIIM – September 2004

1 augustus Service Quality Model 1 Management perceptie van de verwachtingen van de klant Vertaling van Management percepties in specificaties en kwaliteit van dienstverlening Verwachte Dienstverlening Ervaren Dienstverlening Verleende Dienstverlening Interne externe communicatie Ontvangsthal / Balie Winkel Brochure Internet / Portals SMS, MSN Messenger Telefoon / Mobiel Persoonlijk Contact

1 augustus Service Quality Model 2 Management perceptie van de verwachtingen van de klant Vertaling van Management percepties in specificaties en kwaliteit van dienstverlening Verwachte Dienstverlening Ervaren Dienstverlening Verleende Dienstverlening Interne externe communicatie Ontvangsthal / Balie Winkel Brochure Internet / Portals SMS, MSN Messenger Telefoon / Mobiel Persoonlijk Contact KLANTCONTACT MEDEWERKERS Ontvangsthal / Balie Winkel Brochure Internet / Portals SMS, MSN Messenger Telefoon / Mobiel Persoonlijk Contact

1 augustus Service Quality Model 3 Management perceptie van de verwachtingen van de klant Vertaling van Management percepties in specificaties en kwaliteit van dienstverlening Verwachte Dienstverlening Ervaren Dienstverlening Verleende Dienstverlening Interne externe communicatie GAP 2 GAP 1 GAP 2 GAP 3 GAP 2 GAP 4 GAP 2 GAP 5 Ontvangsthal / Balie Winkel Brochure Internet / Portals SMS, MSN Messenger Telefoon / Mobiel Persoonlijk Contact

Content Management Organisatie voor Eenduidige Communicatie Frido Tactor 28 november, 2006