Hans-Peter Hioolen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
HET DIGITALE ARBEIDSPLEIN Het Digitale Arbeidsplein is een website ontwikkeld in het kader van het project “Zelfmanagement van de eigen loopbaan” van MeijerConsult.
Advertisements

Totaal overzicht dienstverlening BizzInControl.
Livy BV Randstad BM Almere Introductie Livy Professional De online oplossing voor professionele woning transacties.
Aanbieding Nacsport Video Analyse. Aanbieding Nacsport Video Analyse Nacsport Scout Plus : Eerste in de reeks professionele versies.
TiteldiaVoorbeeld lay-out Ontdek Rotterdam. Met je telefoon! Presentatie & demonstratie Apptown Stefan Verhoeve, 18 april 2013.
Woensdag, 27 juni 2007 Presentatie Snakeware New Media / MerkMakers Nieuwe Media.
1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Waarvoor Werken aan populariteit Fundering.
Titelblad E-commerce E-Commerce
Wegwijs in social media land
Online Marketing voor het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Download het volledige whitepaper via Deze presentatie geeft een samenvatting van het gelijknamige whitepaper. Het volledige whitepaper.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
 Online marketing Affiliatie = filiaal samenwerkingsverband Adverteerder geeft vergoeding aan affiliate (uitgever / publisher) voor elke bezoeker, lead.
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
FEWEB ON TOUR 20 oktober 2011 Testimonial An Verschooten – Legal Online Stepstones bij de opstart van een webshop
De kracht van it suits IT Als groothandel of brandowner in fashion bent aan het juiste adres voor automatisering en professionalisering van al uw – generieke.
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
Dé complete online werkplek met de kracht van Office 365
Workshop 3 Hoe bepaal ik als ondernemer mijn niche?
Onderzoek Online Readiness Boekhandels
Aangepast lezen in uw bibliotheek: eenvoudig, laagdrempelig & low budget Marieke Belt | Menno Stein | Charlotte Eversteijn Stichting Aangepast Lezen.
Duurzame inzetbaarheid 2 oktober 2012 Roel Gans. 2 Duurzame inzetbaarheid -Aanleiding -Uitdaging.
UPGRADE PROGRAMMA WINDOWS 7 OFFICE 2010 OFFICE 365.
Open source GIS Dirk Frigne. Doel van de presentatie “Open source voor de overheid” Het perspectief van een producent Dirk Frigne.
Online via een forum Focusgroepen;. Indeling 1.Waarom een forum ipv een face-to-face FG? 2.Een kijkje in de keuken! 3.Voordelen 4.Nadelen  5.Praktisch.
Samen werken aan een gezonde regio!
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven november Doelen Programma Dienstverlening aansluiten wensen en behoeften klant voldoen aan wettelijke eisen denken.
FWG CONTACTDAGEN 2009 VAN FUNCTIE NAAR MENS.
Wat is WordPress en hoe installeer je het?. Wat is WordPress? WordPress is een CMS (Content Management Systeem) net als Joomla; Met een CMS kan een gebruiker.
Social Media Door Dyonne en Yanthe
Retail Round Table 19 Maart 2014 Woerden. Agenda RRT 19 maart 15:00-15:15 Ontvangst. 15:15-16:00 Lopende trajecten & ervaringsuitwisseling. 16:00-16:15.
Duurzaamheid van projectresultaten Michiel van Geloven, januari 2008.
De Subsidie Informatie Groep
Quick scan Janneke Delisse, Renée van Os, Jan Jurriëns
Branche Analyse Drogisterij & Parfumerie
Webintense Biedt; Een Totaal Oplossing Zonder investering Zonder koopverplichting.
Duurzaam besparen Voor het MKB bedrijf. Verbeter de dienstverlening, verlaag de kosten Verlichtingskosten – 58% Laagste prijs garantie op gas & elektra.
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
Webdesign & (Digital) Marketing Portfolio Stage
Sociale media in productontwikkeling Sneller innoveren.
Social media presentatie
Kennismanagement & Sociale media
 Wat is het?  Mogelijkheden  In praktijk  Opgericht in februari 2005  Platform waar iedereen video’s kan uploaden  In 2006 overgenomen door Google.
Kan een offline winkel als aanvulling op uw e-shop een meerwaarde bieden? Kenny Van Paesschen Zaakvoerder.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 5. Social Media II.
Business Model You Wie jou helpt (Key partners) Wat je doet
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
#w2p2015 How did we get here ? WebToPrint Roelof Janssen, Screens & Pages, 14 okt 2015.
Wordpress websites Zelf uw site bijhouden Partindag Maarten Pors.
Premium Cloud Backup Makkelijk.Veilig.Betrouwbaar.
Marketing voor de IPRO: wat brengt de toekomst?. 10 STELLINGEN.
Landelijk Platform GGz Digitale Zorg vanuit gebruikersperspectief Ambassadeurs Digitale Zorg & Marieke Haitsma (Landelijk Platform GGz)
Star Style Webshop van Sarah Nelissen. Marktanalyse Web + Beter overzicht + Sneller en efficiënter + niet buiten komen VS Store + Mogelijkheid tot Passen.
Doel 1: Actieplan Leerbanen ‘top of mind houden’ loopvermogen zonder uitbreiding versterken Contacten warm houden Contactmomenten uitbreiden Van 100 naar.
Door de bomen het bos weer zien Henk Post Bedrijfsanalist ISZF November 2005.
Agenda Wie ben ik? Redkiwi Online marketing In de diepte: SEO.
Het project S-TV Een initiatief van Omroep Gelderland.
Brood op de plank Adinda Keizer
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
Campagne PM1 Schone lucht een mensenrecht Nieuwe ISO 16890
Maak je website beter vindbaar!
Kantoorboekhandel Van Atten
Sociale Media.
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
SNELHEID = OPBRENGST ONS VOORDEEL VERLIES NIETS. VERDIEN ALLES.
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

Hans-Peter Hioolen

Wie zijn we ? Wat doen we ? Voor wie ?

Wie We zijn Strategisch & Beleid Vormgever 2X webdeveloper Netwerk van specialisten Waarom? Gepassioneerd, om te komen tot een mooi product, de uitdaging van de puzzel, alles moet kloppen, prijs kwaliteit, begaan met de klanten, gebruiksgemak? We gaan voor het eindresultaat van de gebruiker!!! specialisten als marketeers en ict-ers

Wat we doen Websites als basis ICT werkzaamheden Marketing SEO SEA Social media Webshop Online advertenties Offline marketing techniek als basis, vormgeving als hulpmiddel? ICT is nieuwe marketing

Ervaringen Eigen CMS Eigen Web Winkel Open sourced met eigen software Open sourced met betaalde software Meer ingaan op waarom? we willen het beste systeem bouwen (oplossen puzzel), maar het gaat bij ons om het eindproduct! we kiezen dus voor:

OS met betaalde software Open sourced met betaalde app’s en daaronder onze vormgeving met als voordeel dat de arbeidsintensieve applicaties onderhouden worden door anderen en wij snel sites kunnen bouwen met een hoge functionaliteit

Uitdaging Welk platform Welke “App’s” Er ligt hier een enorme uitdaging: Welk platform te kiezen; -makkelijk in gebruik -makkelijk om op te bouwen -meeste app’s Welke apps kies je daarbinnen: Gratis - zelf ontwikkelen - betaald

Verschillende leveranciers van “app’s” Wordpress als Open sourced project Hadden we een ander platform kunnen kiezen? Ja, maar... grootste groep ontwikkelaars, meeste gebruiksgemak, makkelijkst om op te ontwikkelen App Groep: Voorbeeld WooThemes + Comerce en Gravity forms (Developers licence) Verschillende leveranciers van “app’s”

Wordpress Gebruiksgemak Gemak om mee te bouwen Hoeveelheid gebruikers SEO Beschikbare informatie Gebruiksgemak klanten staat voorop SEO Yoast van Joost de Valk

4 major updates in 6 maanden 50 extenties binnen 6 maanden #1 download binnen 6 maanden Aansluiting op thema’s Mobile

Thema’s & Extenties key features: Product feed; iDeal (zuid-afrikaans, engels bedrijf!); Koppeling met nieuwsbrieven; Direct gericht op meer kanalen (iPhone, iPad)

Voordelen klant “Iedereen kan het” Snel opgeleverd (2-3 weken) Modulair Makkelijker schuiven met budget Verbeteren ipv Onderhouden Wij kopen goedkoper in, hebben meer ervaring met instellingen en installatie, kennen de gevaren Snelle oplevering na aanleveren materiaal.

Gevaar! Omdat klant meer zelf - kan en zal - doen schuilt er gevaar in het overbrengen van de boodschap

begeleiding Persoonlijke begeleiding Telefonische ondersteuning Nieuwsbrieven Meedenken Klassikaal lesgeven klassikaal kleine groepjes; fotografen; tekstschrijvers; vormgevers en ook:

Marketing & ICT Marketing uit meedenken ICT uit meedenken marketing vloeit voort uit het meedenken, online marketing bijvoorbeeld, kan niet zonder aanpassingen in ontwerp en functionaliteit. Dito voor ICT werkzaamheden

Voor Wie we bouwen Starter / ZZP MKB MKB Plus Weer vanuit de basis waarom! Het is een puzzel, er is een oplossing, iedereen heeft recht op een goede site! We doen er alles aan om het schaalbaar te maken

kansen en mogelijkheden Fysieke winkel Niche markten Importeurs filosofie over fysieke winkel: het gaat om de eigen identiteit, probeer een vertaling te maken van de eigen expertise en kracht van jarenlange ervaring OOK naar internet toe!

Little Label Niche markt Eigen gezicht Eigen collectie Inmiddels doorgegroeit Voorbeeld Niche markt Of eigen collectie!

Samenvattend Snel een Professionele Site Persoonlijke Aandacht Goede Begeleiding Nieuwste Technische Inzichten Samenvatting

Alex Hoogeboom Hans-Peter Hioolen Factorij 26, Zwaag info@newfish.nl we lopen rond, Schiet ons aan BEL Alex Hoogeboom Hans-Peter Hioolen Factorij 26, Zwaag info@newfish.nl