Personal Branding ‘laat zien wie je bent’ Minor Active Ageing

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Vertrouwen als voorwaarde voor “partner in business”
Advertisements

CREATIVE MARKETING Kickoff, jaar 1, Winter november 2009
Visie, missie en kernwaarden
Centre of Innovation and Services (CIS)
TalentBranding voor een succesvolle carrière
Programma Introductie Casusbespreking Tips Afsluiting.
1 Workshop voor maatschappelijke organisaties ter voorbereiding op de Beursvloer.
Zorg - Welzijn - Wonen Niels de Beer Active Ageing.
John Vaupell Justin van der Steen
Hoe promoten we onze organisatie of bedrijf?
In je element zijn slim samen
WERELDCAFÉS. WAT ROEPT DIT THEMA BIJ JOU OP? WAT MAAKT HET SPANNEND, LEUK/NIET LEUK, BOEIEND OF UITDAGEND? Wereldcafé 1e ronde.
Refrein De Hogeschool van Amsterdam, Is ambitieus ten aanzien van het koesteren van jong talent. Wij gaan voor de student Betrokken bij de maatschappij.
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Praktische toepassingen van PKM in organisaties: 2 voorbeelden
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Media en creativiteit module 2 Identiteit
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 4 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 2 Identiteit
Bijeenkomst Niels de Beer Active Ageing.
Ho 8: Portfolio.
CREATIVE MARKETING WC 2, jaar 1, Winter 2009
CREATIVE MARKETING WC 1, jaar 1, Winter 2008 Verkenningsles Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Toine Nagel.
Ondernemendheid Persoonlijke en sociale vaardigheden van de commerciële professional 1.
Les 13 Presenteer jezelf (2) Leerjaar 1 Informatiekunde - Presentaties maken.
Coachen Maandag 14 juni 2006.
Personal Branding.
PRESENTEREN KUN JE LEREN
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
 Laura Elsman  E-see Video  Bedrijfsvideo zakenvrouwen  Camera Coaching  Styling, visagie, haar  Authentiek, aantrekkelijk, geloofwaardig.
Ken je kracht…Deel je kracht…
DE CREATIE SPIRAAL WENSEN ONTSPANNEN VERBEELDEN WAARDEREN GELOVEN
Tatiana Constandse John Ouderling.
CREATIVE MARKETING WC 5, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
MODE EN DESIGN & PRESENTEREN EN STYLING
De ondernemende student Hoofdstuk 3Persoonlijke presentatie en reflectie.
 Mw. Stams Zesde semester 17 mei  Maximaal 10 minuten  Bezoek en beoordeling van mensen uit het bedrijfsleven  Doelgroep: investeerders o Wat is.
VVR302 SLC42R3 Marcel de Voogd 8 februari  Opdracht(en)  Ieder blok een gesprek: (planning einde van deze bijeenkomst)  Procesadvisering  Onderhandelen.
Social work Week 2.
Honoursprogramma BML Februari Een verzameling activiteiten om je verder te ontwikkelen bovenop je bachelor-opleiding. In ieder geval ontwikkeling.
Vrijwilligersstage 2. BASISHOUDING EN CONTACT MAKEN.
Persoonlijke Template
Coach academy De vereniging.
Communicatie 2 – kw 2 Les 2. Wat gaan we doen? Korte herhaling van vorige week. Het kennismakingsgesprek Casussen uit je stage Afsluiting van de les:
Week 6 Docent: COMMUNICATIE. Huiswerk Opdracht 3 Hoe is het gegaan? Wat viel je op? Vragen over de theorie.
WAT maakt ons UNIEK?. We houden van aanpakken! We leren door gewoon te doen de praktijk We houden niet van boeken We zijn schatten We willen graag nu.
Coach Academy Module Persoonlijk 1 Ciska, Bart en Johan.
Profilering Design MBO. “Ik ben op aarde om een omgeving vol liefde te creëren, met passie te leven en mijn meest opwindende dromen waar te maken”
Personal Branding in een veranderende arbeidsmarkt Marianne Hoekstra, senior-intercedent Randstad Onderwijs Marianne Hoekstra.
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
PERSONAL BRANDING Stel je bent een shampoo… 10 oktober Amersfoort.
Bijeenkomst 2. Terugblik  Wat is er tijdens de eerste bijeenkomst besproken?  Wat is ondernemerschap?  Wat hebben jullie geleerd?  Is het gelukt met.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Sterk door je netwerk zet jezelf op de kaart!. Even voorstellen 21 mei 2016 in TilburgTRIVALENT LOOPBAANEVENT 2 mens & werk.
INSPIRATIEWORKSHOP AANGEBODEN DOOR ASERTO TRAINING BERNADETTE VRIJLING
WORKSHOP ELEVATOR PITCH Loopbaanevent Trivalent Nynke Visser 21 mei 2016.
De kracht van het netwerken Waar? Wanneer? Hoe?. De eerste indruk Overleven Vriend of vijand? Positief realistisch.
Hoe profileer ik mezelf digitaal? -minilecture-.
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf verkopen!
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf presenteren!
Wie ben ik?  .
Wie ben ik?  .
Consumentengedrag Leren I
Methodieken Les 3 “ Individuele methodieken en groepsmethodieken” thema 10.1 en 10.2.
LinkedIn – Je carriere start nu!
PERSONAL BRANDING HET NUT VAN .. HOE? TIPS
Transcript van de presentatie:

Personal Branding ‘laat zien wie je bent’ Minor Active Ageing Avans Hogeschool Niels de Beer Breda, 29-01-2014

‘Personal branding’ Personal branding is het jezelf als merk presenteren aan anderen, waarbij je positieve beelden en associaties oproept. Je gebruikt je persoonlijkheid, kennis en ervaring om je te onderscheiden van anderen. Je laat je werkgever en je klanten zien wie je bent en waar je voor staat.

‘Personal branding’ Wie ben jij, wat maakt jou uniek? Wat is jouw droom? Wat is je passie? Wat vind je belangrijk? Hoe zien anderen dat? Wat straal je uit?

Het persoonlijke/merk ‘template’

Nike Motto: excelling to win Fu: high quality sports Emo: agressive, provacative Expr: selfconscious & cool Sym: Roger Federer

Apple Motto: think different Fu: gebruiksvriendelijk, innovatief Emo: speels, fun, onderscheidend Expr: eigenzinning & creatief Sym: naam en logo, Ipod, vormgeving, kleur van PC’s

Johan Cruijff Motto: autoriteit Fu: top voetballer, top trainer Emo: eigenzinnig, betrokken Expr: Cruijffiaans Sym: voetbal analist, sportmerk, Cruijff foundation

Madonna Motto: trendsettend Fu: zangeres, actrice Emo: grenzenloos, sexy Expr: provocatief Sym: kleding, films, boek

Je eigen merk-template Essentie: je essentie, de kern, je motto Functioneel: je kennis, opleiding en ervaring Emotioneel: je drijfveren, talenten, passies en persoonlijkheid Expressie: je uitstraling en stijl Symbolen: je prestaties en gedrag

Opdracht Maak je eigen template Presenteren aan anderen; studenten, opdrachtgever, docenten, vrienden, ..... Verwerken in portfolio | weblog

Afsluiting Vragen, opmerkingen? Succes!