Social Media Audit.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
BMS Micro- Nutrients 07/05/14 BMS Micro-Nutrients NV Plant Nutrition Specialist VOKA bedrijfsbezoek – 7 mei 2014.
Advertisements

De wereld draait door Uitzending De wereld draait Door.
Billboard.com Wat zijn de trends op de website
Glow Eindhoven.
Commercialisatie Fietsen
Van social media naar social CRM Social media audit Strategie Implementatie Plan.
Stap 1. Waarom een marketingplan?
Arteveldehogeschool Office management
HET HAN-VALORISATIEGEN
Hoe kan het jou veranderen?
Door Nik Van Looy & Pieter Jan Proost
Nieuw relatiemanagement, SCRM
Nieuw relatiemanagement / scrm
Social media in de Zorg Evert Jan de Voogt.
SWOT Analyse Wat is het? Analytische tool die kan helpen om ideeën te kiezen, rekening houdend met diverse interne en externe factoren: Een interne kijk:
Marketingplanning en strategie
Social Media.
Gegevensanalyse Trajectdag 19 januari 2012 Steunpunt Jeugd.
Gerard Ekdom in poppodium 013, Tilburg
Hoe denken bedrijven & hoe werkt een merk?
Organisatieontwikkeling NPO (1)
EMEG Presentatie. Zeer komische serie over een onzeker puberend meisje genaamd AWKWARD.
Social media Gemaakt door: Hassie en Sanne. 1.De rol van social media in marketing & internetstrategie De rol van social media in marketing & internetstrategie.
SLC periode 2 Week 1 Evaluatie
Kijk een week lang het NOS Journaal. Strengths NOS journaal vertelt je al het actuele nieuws. NOS herhaalt uitzendingen meerdere malen per dag. Het NOS.
Social Media Audit. Deel 3 Concurrenten – XXXLutz Group.
Projectwijzer 3 H1 Accountmanagement en CRM Middenkader Engineering.
3voor12.nl.
Commercieel beleid en recht
Detailhandelsmarketing
Verwachting Realistischer Meer functies Betere graphics Update nieuwe spelers Toevoeging nieuwe stadions.
Taak 2 Nieuw relatiemanagement
Elobase Kerntaak 2, Hoog Omgevingsanalyse
Outdoorpark Reusel.
Nieuw relatiemanagement SCRM Nieuw relatiemanagement SCRM.
CRM H1 Accountmanagement en CRM Commercieel medewerker.
‘netwerken zonder grenzen’ Sociaal Netwerken in Regio 0318.
Beleidsplanning voor gevorderden “Een beleidsplan als instrument”
Daydream Festival Maak een beknopte SWOT en geef 3 adviezen.
Robin Uters Digitale trends & Social Media. Muziek Robin Uters.
Het project. Vandaag Tussenstand projecten Hoofdstuk 3 Projectvoorstel SWOT begin.
50.
Marketing voor de IPRO: wat brengt de toekomst?. 10 STELLINGEN.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Beleidsplan ZTC Waarom een beleidsplan?  Blik houden op de toekomst  Voorkomen van verrassingen  Aanjagen van vernieuwing  Hulpmiddel.
Zakelijk twitter inzetten Zakelijk Twitter inzetten.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Bijeenkomst 2. Terugblik  Wat is er tijdens de eerste bijeenkomst besproken?  Wat is ondernemerschap?  Wat hebben jullie geleerd?  Is het gelukt met.
Positionering SEACRET SPA Catherine, Janne & Tessa.
Indeling van hoofdstuk 2 Ontwikkelen van een marketingstrategie § 2.1Wat houdt marketingplanning in? § 2.2Analyse van de marketingomgeving § 2.3Formuleren.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Fan beleving Hink Jan Apotheker
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Ara & Social Media.... Debriefing Probleemstelling 1.Hoe zou social media effectief ingezet kunnen worden voor ARA als merk? 2.Welke netwerken zijn voor.
Start Agile werken Programma customer excellence Strategie gericht op innovatie Hoog rendement Winst is stijgende Hierarchische structuur Verouderde infrastructuur.
Dit ondernemingsplan wordt je aangeboden door
Klantrelevantie Product
Opdracht communicatie week 3
Dit ondernemingsplan wordt je aangeboden door
Indeling van hoofdstuk 2
Direct 2. Marketing 1.0, 2.0 en /07/2018 Direct 2. Marketing 1.0, 2.0 en 3.0.
Direct 2. Marketing 1.0, 2.0 en /07/2018 Direct 2. Marketing 1.0, 2.0 en 3.0.
Het 24 spel.
Marketingstrategie J. Kamphuis AOC –Oost 2017
SWOT-analyse = kijk naar de sterke en zwakke kanten in je plan
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Social Media Eindcriteria SM-plan
Marktonderzoek Marktonderzoek.
MovingFuture Femke Schot, Thomas van Breemen-Schneider, Sanne Wolters, Sam Gilling & Eva Verduin.
Hoofdstuk 3 Waarom ondernemen?
Transcript van de presentatie:

Social Media Audit

Deel 2

Swot-analyse Strengths (Sterktes) Weaknesses (Zwaktes) Treaths Al is Ikea een sterk merk en spelen zij in op de maatschappelijke behoeften, er zijn heel wat andere bedrijven die aan opmars doen. Ikea kan aan webcare doen. Omdat de markt telkens weer om vernieuwing roept, is het een ideale kans om zich te gaan differentiëren van de concurrenten. Specifiek gericht op Twitter: Ikea reageert niet op de tweets. Ikea is sterk aanwezig op sociale netwerksites Op iedere site kan je zin dat Ikea veel volgers/fans heeft Strengths (Sterktes) Weaknesses (Zwaktes) Treaths (Bedreigingen) Opportunities (mogelijkheden