Rashida Abdoelkadir & Noureddine El Amiri

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Jongeren blijken vaak wel te weten wat gezond is, maar het ook uitvoeren is een volgende stap. We maken namelijk de hele dag door keuzes en worden continue.
Advertisements

Technology in the classroom
Welke kenmerken schrijven jij of anderen aan God toe? Roept u maar!
Crowdfunding Door Margriet Brouwer Showroom MAMA.
Interculturele communicatie
7.1: Van de wieg tot het graf
Door: Tim Ties Deniz Jerom Sten
APPLETS VOOR WISKUNDE hoe vind je de juiste applets,
Loopbaan Oriëntatie en Begeleiding
PLAATSBEPALEN Een opdracht over plaatsbepaling aan de hand van coördinaten en een reis naar het EK voetbal­.   Klas | 1 kgt Gebruikte methode | Moderne.
Hoppenbrouwers Gemaakt door: Hamza Nassiri, Kevser Calhan, Nick van Dijk en Sander van Velzen © copyright.
Workshop Interculturele Communicatie
Kies KLEUR in groen.
Zoek van het standbeeld “de verwoeste stad” foto’s die vanuit een hoog, een laag een dichtbij en een ver standpunt gemaakt zijn. Waar staat het beeld?
Nature / Nurture: Aangeboren ? Aangeleerd ?
Schrappen PO? Dat nooit! 16e Nationale Wiskunde Dagen
1.Ga naar 2.Kijk rustig rond. 3.Laat een foto van je trekken. 4.Ga naar
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 5.
MedMec01-2 Les schema per week Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap (of anders) ik en startformulering.
Docent medmec = Wil Adolfs
Media en creativiteit Herfst les 7. Mindmapping Mindmapping is ontwikkeld door de psycholoog Tony Buzan. Hij paste mindmapping in een groter geheel van.
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit les 1. Onderwerpen in de lesHuiswerk voor komende les 1 o Toelichting op de module en de werkwijze. o Toelichting.
Media en creativiteit Identiteit les 1
Iris, Twann, Isa en Thomas
Februari 2010 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
1.1: in de naam der wet Nakijken Intro HC Opdracht Opdracht bespreken
1.3: Tand om tand of zachte hand
Hoofdstuk 6. Een duurzame aarde..

Wat vind jij leuk aan Kerst? Is hier een koningskind geboren?
3.3 Christendom in Europa.
Maatschappelijke Stages
Lesplanning Binnenkomst Intro Vragen huiswerk Uitleg docent 2.4 Zelfstandig werken, met radio?? Afsluiting van de les. Lokaal verlaten.
Een leuke kennismaking met taal! Donderdag 7 juni van 09:00 uur tot 14:00 uur.
KLIMAATBUFFERS Technicles NVON-congres Duurzaamheid in processen Heerlen 14 maart 2008.
Ouderavond (datum) uitgevoerd door: in opdracht van: (logo school)
definitie massacultuur Hoge en lage cultuur Opdracht
Invalshoek: Niet-Europese invloeden
Identiteit & Grenzen Alien in Estland
Wat is symbaloo
Ik hou van Holland.
Onze ideale school Naar aanleiding van het Amadeus lyceum.
Onze ideale school Naar aanleiding van het Amadeus lyceum.
“Wat staat in de dikke van Dalen”
Learning by sleep.
Gemaakt door: Linde en Tessel.
OUDERAVOND 3 VWO 9 december
Les 4 – Kan ik meer met media?. Inhoud van de les Invullen werkblad Wedstrijd: de ‘Media challenge’ Presentatie plannen Beoordeling Invullen van de mediacompetenties.
Prestatieverhoging door gedragsverandering
Jij en de wereld om je heen
1.3 Tand om tand of zachte hand Vergelijking Nakijken Intro HC Opdracht Opdracht bespreken Huiswerk.
Politieacademie Mea Heringa.
1)Over wat gaat het artikel ? *Het artikel gaat eigenlijk over personen met een beperking die een school zoeken. Maar dat is moeilijker dan verwacht. *personen.
Sprookjes.
Financieringsplan II Openingsbalans.
Z I U E K M.
Techniek en handvaardigheid op de Viaan
Wij doen onze presentatie over de Australische geschiedenis
3H1 WHTSNXT?. Groep 1
Ongewenst gedrag Susan Lascaris Michiel van Rossen Marloes Ruiten
Sociale media in je les
GPS coördinaten 1 en/ of 2 VMBO Docent: BE.
Programma Uitleg waarom tablets/snappet
Curriculumontwerp AVO
Een reisverslag schrijven
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
Les 5 Hoofdstuk Ecologie
Leren leren.
Groepsopdracht Vakblad maken voor de doktersassistent
Transcript van de presentatie:

Rashida Abdoelkadir & Noureddine El Amiri Wis&cultuur 2.4 Rashida Abdoelkadir & Noureddine El Amiri

Aanpak! Vakdidactiek Alternatief toetsing Zowel docent als leerling motiveren De opdracht : verslag Punten!

Doel De leerling kan zelfstandig naar de juiste informatie zoeken en de stof eigen maken De leerling heeft inzicht in GPS/Navigatie De leerling motiveren de link naar wiskunde terug te vinden Zelfontdekkend leren Wiskunde is toch leuk!

Verslag Moet aan bepaalde eisen voldoen Meetellen! Ieder eigen product Nadeel: nakijken!

Combinatie Wis&cul Presentatie : GPS en Navigatie Verslag laten schrijven!

Presentatie docent GPS Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=4Fl718QO_xQ http://www.youtube.com/watch?v=fpPwMu3foGg Navigatie: http://www.youtube.com/watch?v=tGXK4jKN_jY

Presentatie docent Uitleg : plaatsbepaling

Dank voor jullie aandacht!