Media en creativiteit Trends Research Medmec01-5 Week 5 Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH.01.10.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Media en creativiteit module 8 Engagement
Advertisements

Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 1.
Elske Revelman de Vries
MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: Het creatieve proces.
Using Media ’09/’10 Blok 1 Werkcollege 4. OPDRACHT 1-communicatiecampagnes (60 minutes) Vorm groepjes van 4 personen (met dezelfde case/opdrachtgever)
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 6.
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 2.
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 3.
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 5.
Medmec04 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen modulewijzer.
MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: Het creatieve proces.
Medmec03 les 1 Co-creatie.
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 8.
Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 8
THEMA: Het creatieve proces
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 2.
Welkom! Media & Creativiteit Les 7. Wat is er in het nieuws?
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 7.
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail:
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail: Het creatieve proces Les 6.
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail: Het creatieve proces Les 5.
MEDMEC02 Media en creativiteit les 6 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail: Het creatieve proces Les 8.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 6.
CO-CREATIE MEDMEC 03 Docent: Elske Revelman de Vries Product ontwerper.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 8.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 4.
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 4 Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 3 Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 1.
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 2 Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 7.
MEDMEC01 – Q1 – JAAR 1 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER Mediaencreativiteit.pbwiki.com VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH Elske Revelman de.
Trends Research Medmc3 les 1 Thema: Cognitieve dissonantie
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH Elske Revelman de.
Trends Research Medmec01-5 les 2 Thema: Rubriceren
Media en creativiteit Trends Research Medmec01-5 les 3 Week 4.
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools
Media en creativiteit Trends Research Medmec01-5 Week 6 Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
Media en creativiteit Trends Research Medmc3 Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH
Media en creativiteit Trends Research Medmec01-5 les 1 Thema: Cognitieve dissonantie.
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH Elske Revelman de.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: Het creatieve proces.
THEMA: Het creatieve proces
Media en creativiteit Identiteit
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
MEDMEC01 – Q1 – JAAR 1 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER Mediaencreativiteit.pbwiki.com VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER STARTPAGINA.CMD.HRO.NL VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
27 oktober MedMec01 les 4 DT Mail:
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 4.
MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER STARTPAGINA.CMD.HRO.NL VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH Elske Revelman de.
Media & Creativiteit Jaar 1 les 2 Het creatieve proces.
MedMec01-2 Les schema per week
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 3.
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 3.
Februari 2011 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Media en creativiteit Identiteit les 7
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: Het creatieve proces.
Transcript van de presentatie:

Media en creativiteit Trends Research Medmec01-5 Week 5 Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH.01.10

Module 1 Trends Research Opdracht 1 Signaleren Opdracht 2 Analyseren Opdracht 3 Presenteren visionboard Opdracht 4 Voorbereiding gastcollege Opdracht 5 Presentatie product van de toekomst

weekoverzicht WeekOnderwerp in de werkcollegesHuiswerk voor het volgende werkcollege 1Gastcollege Justien Marseille: Basis principes trends Inleiding tot de module 2 Uitleg en theorie opdracht 1Bestudeer de modulewijzer Maak opdracht 1 3Uitleg en theorie opdracht 2Maak opdracht 2 4Presentaties opdracht 2 Uitleg en theorie opdracht 3 Maak opdracht 3 5Feedback opdracht 3 Uitleg en theorie opdracht 4 Maak opdracht 4 (tevens voorbereiding op het gastcollege) 6Gastcollege Maurits Kreijveld: Wisdom of the crowd Uitleg en theorie opdracht 5 Maak opdracht 5 individuele deel 7Werken aan opdracht 5Werk aan opdracht 5 team deel 8Werken aan opdracht 5Presentatie opdracht 5 maken Maak het procesdocument 9 Presentaties opdracht 5 Inleveren procesdocument 10

Huiswerk was Maak van de trend een visionboard Pakkende naam Selecteer geschikt ander beeld en bronmateriaal dat jouw eigen beeldmateriaal ondersteunt en versterkt. Beredeneer je trend in maximaal 1 A4, gebruik de Als- dan redenatie Geef aan waarom de trend binnen je vakgebied relevant is Gebruik minstens 5 verschillende bronnen die je redenatie ondersteunt.

A4-tje als-dan redenatie bronvermelden Verwerk in de powerpoint na opdracht 2

Huiswerk opdracht 4 Opdracht 4 film Kijk de film Minority Report en noteer welke technieken of gadgets die in de film voorkomen nu (nog) niet bestaan. 2002, 145 min - Action | Crime | Mystery: “In the future, criminals are caught before the crimes they commit, but one of the officers in the special unit is accused of one such crime and sets out to prove his innocence.” Director: Steven Spielberg; Writers: Philip K. Dick (short story), Scott Frank (screenplay); Stars: Tom Cruise, Colin Farrell and Samantha MortonActionCrimeMysterySteven SpielbergPhilip K. DickScott FrankTom CruiseColin FarrellSamantha Morton Opdracht 4 website Op de website lees je de volgende artikelen: Over mij, Manifest en drie artikelen naar keuze. Je maakt vijf duidelijke puntsgewijze samenvattingen van deze artikelen. Noteer vragen want je krijgt de kans je vragen te stellen aan Ir. Maurits Kreijveld. Toetsing Een lijst met technieken en gadgets die wel in de film naar voren komen maar die nu nog niet bestaan. Vijf duidelijke puntsgewijze samenvattingen van de artikelen op de site: te weten Over mij, Manifest, en drie artikelen naar keuze.