MEDIA EN CREATIVITEIT MEDIA EN ONDERZOEK 2009-2010.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
sociale media: de nieuwe realiteit
Advertisements

Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 6 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Opleiding Plezier Discipline communicatieBeleving Begeleiding.
De Altijd meteen aan de slag
Een bericht speciaal voor jouw m’n
Verborgen vormen van pesten
Profielwerkstuk.
Men vraagt zich af waarom …??
Vraag enkel 1 minuutje van je tijd!!! Met muziek.
Missie Omgeving Identiteit Waarden & Overtuigingen Vaardigheden
Ik geloof… Dat onze achtergrond en omstandigheden misschien wel van invloed zijn geweest op wie we zijn, maar dat wìj verantwoorde- lijk zijn voor wie.
MEDMEC02 Media en creativiteit les 5 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Men vraagt zich soms af : waarom...
HET CURRICULUM VITAE = VISTEKAARTJE NUMMER 2
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Medmec04 Engagement Les 2. agenda Teams vormen Maatschappelijk thema bepalen Ontwerpprocedure opstellen Dummie Procesverslag.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Jaar 1 les 7 Het creatieve proces
Jaar 1 les 8 Het creatieve proces
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 8.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
MEDMEC02 Media en creativiteit les 6 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Media en creativiteit 6* Privacy, reputation and control (*voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries
Identiteit CMDMEC01-2 les 3 (4)
Identiteit MedMec02 les 3 (5) Mail: Wiki: vakgroep: Media.
Identiteit MedMec0304 les 4 Mail: Wiki:
Wiki: Medmec04 les 4(week 6)Engagement The game called life
Identiteit MedMec03 en 04 les 2(1) Mail: Wiki:
Identiteit MedMec0304 les 4 Mail: Wiki:
Welkom! Media & Creativiteit Les 2
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 4 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Voor CMI-MEDIA Engagement MEDMEC 08 Les 7 Engagement MEDMEC 08 Les 7.
Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 2 Identiteit
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Toelichting module: Les schema per week
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Identiteit CMDMEC01-2 les 4 (5) Mail: Startpagina – vakgroep media en creativiteit- docentenpagina Pia Terstroet.
Geluid aan.
Ho 8: Portfolio.
Een bericht speciaal voor jouw m’n
Interpreteren van data
Ik vraag slechts één enkel minuutje van je tijd!!!
Een Mailtje grapjes-CS.
Tessa Blom Kinder- en jeugdpsycholoog, hockeytrainer
Media & Creativiteit Jaar 1 les 2 Het creatieve proces.
Wat maakt het leven zo waardevol
Met handen en voeten geloven 1
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 3.
Ik geloof… Dat onze achtergrond en omstandigheden misschien wel van invloed zijn geweest op wie we zijn,maar dat wìj verantwoorde-lijk zijn voor wie we.
Het nieuwe solliciteren:
MEDMEC2 - Identiteit Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Identiteit.
Samenwerken.
Altijd online!.
Enkel 1 minuut van je tijd!!!
Onze doelen en visie in beeld
Reclame Masters | Ik en reclame!
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Solliciteren: wat wil ik?
Mapping the field. ALEX KLAASEN Eigen website Beginpagina is stijlvol en nodigt uit om verder te kijken op de site. Helaas is de inhoud.
Dit verhaal wil jou onrustig maken. Het Evangelie maakt onrustig.
Zo ga ik door door Bep Ik ga door het leven zo goed als ik kan al weet ik echt niet overal iets van.
LOB zeven stappen naar succes
E-learning E-health & Domotica
Transcript van de presentatie:

MEDIA EN CREATIVITEIT MEDIA EN ONDERZOEK

Week 4 tot 9 Verschil identiteit - imago Doorgronden van identiteit Spelen met identiteit Grenzen aan identiteit Je identitieit manifest Onderzoek Creatief proces divergeren Creatieve strategie convergeren Creatieve verwondering en verwoording Jezelf definiëren... Daarmee ‘spelen’, grenzen verkennen. Dat ‘verwezenlijken’... Grenzen benoemen. Op grond van het spel de grenzen bepalen en in een manifest beschrijven.

Deliverables Verslag met...(naam, nr etc) Eerste opdracht: Verslag onderzoek opleiding, welk IMAGO straalde de opleiding uit, hoe verhoudt dit zich tot de IDENTITEIT die je aantrof, hoe heb je deze gevonden? Beeld en tekst bij de tuin. Waarom de keuzen gemaakt die je gemaakt hebt?

Deliverables Omschrijving van je nieuwe identiteit Uitleg gevolgde strategie Tijdslijn met effecten gekozen strategie Manifest

Een manifest of handvest is een beknopte, meestal puntsgewijze, weergave of opsomming van de stand- en/of uitgangspunten van een mens of een groep. Wat is een manifest?

4 keer per maand profiel checken, dagelijks twister checken. Neem enkel vrienden aan die daadwerkelijk vrienden zijn, kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit. Laat enkel berichten achter wanneer je geen andere mogelijkheden hebt. Wees grappig en gebruik veel nutteloze informatie. Correct taalgebruik is belangrijk. Af en toe een verkeerde zinsopbouw mag. Wees actief via twister maar zorg ervoor dat je wel iets te zeggen hebt. Houd je profiel zo prive mogelijk. Sta open voor nieuwe ontwikkelingen maar denk van tevoren goed na wat je eraan kan hebben.

4 keer per maand profiel checken, dagelijks twister checken Over welk uitgangspunt gaat dit? Het gaat -waarschijnlijk- om de houding en betrokkenheid ten opzichte van de groep. Je zou dit als volgt kunnen opschrijven:†Ik scan regelmatig mijn bronnen uit respect voor de anderen. Neem enkel vrienden aan die daadwerkelijk vrienden zijn, kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit Dit is een echt uitgangpunt. Maar het kan waarschijnlijk nog beknopter.Sociaal ben je voor elkaar en niet voor jezelf. Meer volgers maakt mij niet blij, betere vrienden wel. Ik ben niet op zoek naar de meeste, maar meest dierbare volgers. Laat enkel berichten achter wanneer je geen andere mogelijkheden hebt. Voor mij gaat face to face afspraken maken boven berichten op een internet community achterlaten. Wees grappig en gebruik veel nutteloze informatie ik wil mensen vrolijk maken, dat gaat soms boven inhoud? Correct taalgebruik is belangrijk.Af en toe een verkeerde zinsopbouw mag.Wees actief via twister maar zorg ervoor dat je wel iets te zeggen hebt. Dit gaat over de rol in de groep en zegt iets over de moeite die je wilt doen om met anderen te communiceren. Kan het nog strakker? Houd je profiel zo prive mogelijk. Sta open voor nieuwe ontwikkelingen maar denk van tevoren goed na wat je eraan kan hebben.

DNN manifest file

erug_in.html

INLEVEREN Woensdag 27 januari Voor uur