VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Werkgroep Facilities 17/1/2012 Aanwezigheidslijst:

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
 Vzw Maspoe werd op 1 maart 2010 opgericht.  Maspoe staat voor Managing Sports and Events.  Met onze vzw streven wij ernaar enkele organisaties.
Advertisements

De elektronische verzamelaanvraag Ruben Fontaine Markt- en Inkomensbeheer – dienst Aangiftes.
Hoe ruim ik mijn kamer op?
14 juni 2011 Infomoment georganiseerd door het Toelichting bij het aanvragen en afrekenen van creatie- en spreidingsdossiers door Machteld De Smedt (Vlaamse.
Vul de gegevens in die u hebt ontvangen. Surf naar de website
Realisatie onderdoorgang Megensebaan spoor ‘s-Hertogenbosch - Nijmegen
Wat is CKV CKV staat voor Culturele en Kunstzinnige Vorming. In dit vak maak je kennis met kunst. Tijdens de lessen zie je verschillende vormen van kunst.
Sportraad 11 oktober AGENDA n Verslag 21 juni n advies sportbeleidsplan n sport na school pas n vrijwilligersverzekering n cultuurdatabank n sabam.
• Beste gemeenteleden, • Op de komende pagina’s ziet u de oproepen: vraag en aanbod, van de hartenmap. • Ziet u een vraag of aanbod waar u iets mee kunt?
1 GRUNDTVIGPROJECT VORMINGSACTIVITEIT “GROOTOUDERS & KLEINKINDEREN AAN DE COMPUTER” Welkom!
Sint Jorisschool Examenvoorlichting Studie & Voorbereiding Examen Uitslag Diploma.
Digitaal Sociaal Huis 21 januari Agenda VanTot 12u13uBroodjes en koffie 13u13u45VERA : Operationele impact perceel 1 13u4514u15CORVE : Stand van.
Sint Jorisschool Examenvoorlichting Studie & Voorbereiding Examen Uitslag Diploma.
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
A.V. VHL Kontich 1 Vlaamse Sportfederatie vzw Geraldine Mattens (Algemeen & juridisch directeur) Sophie Cools (Directeur Sport)
Opknappen Petrakerk Situatie per 1 februari 2011.
VIRGINIE LOVELING GEBOUW
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Werkgroep ICT/Facilities 24 oktober 2011.
Start.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Werkgroep Facilities 02/03/2012.
H7: Productmanagement.
Projectweek.
WG archiveringVAC Brugge 17/01/ juli Op te volgen afspraken Aanduiden van coördinatoren per entiteit Contact opnemen met de beleidsdomeinarchivarissen.
Werkgroep ICT Issues. WG ICT De werkgroep ICT behandelt volgende items : –ICT uitrustingen van verhuizende diensten (pc, copier, plotter, …) voor aansluiting.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Projectstuurgroep 31 augustus 2011.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Stuurgroep 02 maart 2012.
Werkgroep ICT VAC Gent Issues.
Stuurgroep VAC Gent 17 jan 2011 VAC Gent - Stuurgroep 17 jan 2011.
VAC Brugge - Stuurgroep 09 maart 2010
Werkgroep verhuis VAC Brugge Rode Poort Brugge 16/03/2011
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Werkgroep Technieken-ICT 1 december 2011.
VAC Brugge Werkgroep ICT Dinsdag 13 september 2011.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Werkgroep Technieken-ICT 16 november 2011.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Werkgroep Technieken-ICT 17 januari 2012 Aanwezigheidslijst:
Ministerie van Onderwijs en Vorming Agentschap voor Onderwijsdiensten (AgODi) AgODi Opleiding voor schoolsecretariaten
Werken aan Intergenerationele Samenwerking en Expertise.
Mijn stage bij het grotehuis het is een bejaardentehuis Naam: Elke Klas:4a Jaar: Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ.
Naam: *Nathalie van W Klas: *5b Jaar: *2005 Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas waar je nu zit Typ het jaar waarin je.
Presentatie VSC,De toekomst van de technische arbeidsmarkt IV, Dossier Duyvis, 19 maart 2013 p. 01/12 Dossier Duyvis Best practice.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw WG Facilities / Stuurgroep 15 december 2011 Aanwezigheidslijst:
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw WG-Facilities 16 november 2011.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Stuurgroep 15 december 2011.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Stuurgroep 16 november 2011.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw WG-Facilities 1 december 2011.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Werkgroep Technieken-ICT 15 december 2011 Aanwezigheidslijst:
Ondersteuningstraject Attesten. Startmoment Op Fourage – zaterdag 29/11/14: -Algemeen infomoment -Voorstelling programma per trajectdag -Trajectdag 1:
Dia 1 Productencatalogus: technische sessie Samen beter informeren.
ScaldWIN, Internationale Scheldeweek 2011 De Schelde, rivierstroom als levensstroom.
ZijActief Koningslust 10 jaar Truusje Trap
Doorstroomtraject art. 60
Opleiding CMS website Gent Bart Nelis Gent: #239/ docentengang Brussel: /naast bibliotheek
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
Ombouw Amstelveenlijn
Welkom!.
Groep Colruyt en ‘participatie’
ontdek wat jij kunt bereiken
ZijActief Koningslust
OPTIMALISATIE VAC Brugge Jacob Van Maerlantgebouw, Koning Albert 1-laan 1-2, 8200 Brugge Werkgroep Facilities –
Doelstellingenmanagement
Ontdek je talenten bij de brede school Bekijk de nieuwe activiteitenkalender.
Vlaamse Reguleringsinstantie voor de Elektriciteits- en Gasmarkt Werkgroep netbeheer en decentrale productie Werkvergadering 13 december 2010.
OUDERBAR Bestuur ouderraad.
OPTIMALISATIE VAC Brugge Jacob Van Maerlantgebouw, Koning Albert 1-laan 1-2, 8200 Brugge Werkgroep Facilities –
OPTIMALISATIE VAC Brugge Jacob Van Maerlantgebouw, Koning Albert 1-laan 1-2, 8200 Brugge Werkgroep –
30 maart 2015 Grimbergen Herinrichting Brusselsesteenweg (N202) en Wolvertemsesteenweg (N211)
VOORSTELLING PROJECTTEAM HFB Trees Verhoogen, team Studie & Coördinatie Bouwprojecten Tine Janssen, team Studie & Coördinatie Bouwprojecten Tom Van de.
Verspillingen in de processen
Infosessie VAC Leuven
VAC Brugge Opstart WG Archivering
Transcript van de presentatie:

VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Werkgroep Facilities 17/1/2012 Aanwezigheidslijst:

Page 2 Slide 2 Contactgegevens  Rob    Dirk   (gelieve privé GSM te verwijderen)  Meldingen aan het onthaal  

Page 3 Slide 3 Vergaderzalen  fm.vlaanderen.be  Nieuwe login ook via daar aan te vragen  Publieke zalen  Toegewezen zalen  Satelietwerkplekken  Namen van genodigden ingeven!  Beamers nog niet geleverd – één aan onthaal

Page 4 Slide 4 Verhuis  GEEN extra / oud meubilair  enkel voor de bergingen / kopieerruimtes  GEEN elektrische toestellen  WEL materiaal DAB Schoonmaak / DAB Catering  Dienstfietsen – afgeven van de sleutels aan het onthaal  Er werden fietsen gestald – sommige sleutels nog niet bij AFM

Page 5 Slide 5 Waterchiller - verwarmer  Heeft achteraan een aan/uit knop

Page 6 Slide 6 Toegangscontrole  Gebruik de tourniquets om naar buiten te gaan – NIET de nooddeuren

Page 7 Slide 7 Sleutels  Van kasten en lockers blijven er twee sleutels op de kast zitten  Per entiteit bekijken hoe je dit aanpakt  ….. het eerste setje sleutels is reeds verloren geraakt ……

Page 8 Slide 8 Kinderopvang  Kerst en Krokus in Quercus  Vanaf Pasen uitbesteding  Wel brengen van de kinderen in VAC  en ‘s avonds daar ophalen  Activiteiten buitenshuis

Page 9 Slide 9 Dossiers Fase 2, status en planning:  Inhuizing van de Klanten:  Timing: 19-dec-2011 – 13-feb-2012 (planning bevestigd)  Gebruikers, meubilair, archief  Levering dozen e.d. bevestigd  Meubilair:  Kasten  Timing: 24-okt-2011 – 16-dec-2011 (planning bevestigd)  Tafels & bureaus  Timing: 14-nov-2011 – 16-dec-2011 (planning bevestigd)  Stoelen  Timing: 14-nov-2011 – 03-feb-2012 (steeds vooraf aan inhuizing – planning bevestigd)  Modulaire kastenwanden en lockers (gebruikers)  Timing: 12-dec-2011 – 03-feb-2012  Uitvoering soms parallel met inhuizing

Page 10 Slide 10 Dossiers Fase 2, status en planning:  Meubilair:  Rolarchief  UDN-RvS: arrest RvS positief voor aFM  Planning/Timing: loopt door tijdens verhuis  Uitvoering niet voor iedereen tijdig klaar (planning): tijdelijk rolcontainers gebruiken  Trolleys  Dossier vertraagd, raamcontract afsluiten – heraanbesteding  VAC-Brugge: afzonderlijk dossier om sneller te kunnen gaan, niet mogelijk  Doel: uitleveren in de loop van maart 2012  Algemeen zitmeubilair  Dossier vertraagd – nazicht offertes loopt (proefopstellingen)  Timing: Q  Vast restaurant meubilair  Dossier vertraagd – opgevangen d.m.v. extra stuk-meubilair  Timing: Q1-2012

Page 11 Slide 11 Dossiers Fase 2, status en planning:  Facilities:  Signalisatie  Globale klantbehoeften: volledig  Timing: start op 21-nov-2011 – 19-dec-2011  Warmedrankautomaten  Dossier vertraagd  Geen inschrijvingen op raamcontract  Toestemming IF voor onderhandelingsprocedure wordt gevraagd  Tijdelijke oplossing voor koffie en thee in kitchenettes beschikbaar  Automaten tijdelijk geleverd door VDAB  Warme maaltijden VAC-Brugge  Sectoraal akkoord: nagaan samenwerkingsovereenkomst met Fedorest  Timing: half 2012

Page 12 Slide 12 Dossiers Fase 2, status en planning:  Technieken-ICT:  Basisdossiers elektriciteit en bekabeling (CZ)  Timing: voltooid  Telefonie  Timing: op schema voor verhuis  WAN (Vlaamse Fiber)  Timing: op schema voor verhuis  Operationeel tegen: 01-dec-2011 (op één fysiek been!)  Redundant pad via stad Brugge nog niet geconfirmeerd  LAN-GID  Timing: operationeel tegen 05-dec-2011  WLAN  Dossier vertraagd – verdere afstemming met eIB nodig

Page 13 Slide 13 Archief-oplossing – resultaten:  Aanwezigheidslijst WG Archivering:  Alle opgegeven archiefbehoeften worden verhuisd naar VAC Brugge.  Zie: tabel archiefberekening:  Geen externe archieflocatie in de regio Brugge.  In het archief te klein wordt: opruimen of inchecken in Vilvoorde (statisch).  Zie: presentatie WG Archivering – Dries Vandaele  Intekening op de vloerplannen is definitief en in uitvoering.  Zie: vloerplannen (afzonderlijke bijlagen op website)  Planning: update sinds vorige WG:  Uitpakken: zoals eerder gerapporteerd: voor sommige zones zal er even moeten gewacht worden met uitpakken.  Zie: planning (update):