7 februari: Boekenmarkt door IAM Core (10 % korting op de boeken voor leden van de vereniging) NB: je kunt ter plekke lid worden.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Thinkquest2 versie 2013 info: vanaf februari 2013.
Advertisements

Bijeenkomst 3 Hoe bouw je een les op en hoe houd je hierbij rekening met het leren van leerlingen?
De shoarmazaak, uw betrouwbare bron Propedeuse 07/08 Cultuur & Media College 4 nabespreking bevruchtingscyclus vragen artikel Olsthoorn debat schapenvlees.
R EDACTIONEEL SCHRIJVEN L ES 4. Globale indeling les 4 5 minutenKlassikale terugkoppeling naar vorige les + lesindeling komende les bespreken 15 minutenRedactievergadering:
‘Het internet is vol, print ‘t ff uit alsjeblieft’ Propedeuse 07/08 Cultuur & Media College 2.
PDA voor BVE bijeenkomst 1 Riemke van der Meer
Wat kun je er allemaal mee? Hoe werkt het?
Een lessenserie van drie lessen
C ULTUURELEMENTEN & M ULTICULTURELE SAMENLEVING …. Docent LotteTessa AnkeDyantha JurElvis ThomasSieb LotteRimke KayJorn MandyLindy MateaIsa K LASSENOPSTELLING.
Zoek de zwarte stip. Propedeuse 07/08 Cultuur & Media College 5 the western als spiegel van het collectief gemoed The Good, the Bad and the Invisible.
Bah cultuur, bèèèh debatteren, aaaaaaaaaaaarch denken! relevantie van en vooruitblik op het vak uitdelen readers Propedeuse 08/09 Cultuur & Media College.
Het internet is vol, print ‘t ff uit alsjeblieft.’ Propedeuse 08/09 Cultuur & Media College 3.
Ik consumeer, dus ik besta Propedeuse 08/09 Cultuur & Media College 4.
Stal je informatiedrager uit. Van Plato tot Knevel Angsthazen zijn van alle tijden Propedeuse 08/09 Cultuur & Media College 2.
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 2.
Medmec04 week 7 Engagement.
Hans Sibbel De shoarmazaak, uw betrouwbare bron Propedeuse 08/09 Cultuur & Media College 5 de shoarmazaak debattle: Web 2.0 raamwerk betoog bespreken.
Naam: Presentatie over Klik op “Naam”. Vul je naam in .
Naam:chermaie klunder
Presentatie over : honden
Leren = Concentreren I II III.
Van doelen naar reflectie
Wat kun je er allemaal mee? Hoe werkt het?
Denk aan de sociale competentie
Doelstellingen formuleren
Kennis-spel meerkeuzevragen.
Stal je informatiedrager uit. Van Plato tot Knevel Angsthazen zijn van alle tijden Propedeuse 08/09 Cultuur & Media College 2.
POL 2014/2015= Praten over boeken!
Stal je informatiedrager uit. Van Plato tot Knevel Angsthazen zijn van alle tijden Propedeuse 07/08 Cultuur & Media College 2 vragen over huiswerk filmpje.
OFC28 mediawijsheid les 7 leren door te maken
oefening Planning bespreken
Samenvatten Klas 4A de Foorakker.
1.6 Ontdek Nederland met de atlas Posteropdracht
De eerste mensen § 1.1 & 1.2.
Briant College Cursus formuleren h1 Correct formuleren.
Solliciteren: wat wil ik?
Les: Ondernemings plan LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
Pemwjk3. Programma tafeltjesronde over ruimte en materiaal Bespreek de inzichten die naar aanleiding van de tafeltjesronde over ruimte en materialen hebt.
Thema 2 Periode 1 KOP
Bijeenkomst 5.  Doelen  Wat hebben jullie bij thema vanmorgen gedaan?  Feedback geven en ontvangen op huiswerkopdracht  Van doelen naar leeractiviteiten.
Hoe maak je een werkstuk? Begin op tijd!!. Kies een leuk onderwerp  Denk aan een hobby, sport, beroep, stad of onderwerp uit een van de lesboeken van.
Week 5 te doen: Bespreken Hst 4. Bespreken artikel ‘Norm Referenced Achievement Tests Vragen stellen (maken) over ‘Anders Evalueren’ Huiswerk.
Wegwijs Groep 8 Thema 2Weer en verkeer Introductieles: 30 minuten Zelfstandig werken: 90 minuten Afsluiting: 30 minuten. presenteren.
Mediawijsheid Les – samenwerken in office 365
Les 4 havo Leesvaardigheistraining;
1. Wat gaan we vandaag doen ?
Opdracht Nederlands Je doet in een groepje van vijf personen een klein literatuuronderzoek. De uitkomsten van dit onderzoek beschrijf je in een verslag.
Welkom! Neem plaats in de kring.
In 7 dagen Genesis 2:1 "Zo werden de hemel en de aarde gemaakt, en alle prachtige dingen die daarbij horen. Op de zevende dag was God klaar met zijn werk.”
VWO 6 Wiskunde C – les 1 Meneer Ypma.
Les 4 De Docent: Voorbereiden op de les.
KEUZE OPDRACHT Kies een van de afbeeldingen uit en teken ze volgens de opdrachten op het werkblad die je van de docent hebt gekregen.
Puntentelling Teams Geschat
Direct 4. Waarnemen 29/07/2018 Direct 4. Waarnemen Leerlijn Communicatie, studiejaar , blok 3.
Thema 4 : wat voor een type ben jij?
Wegwijs Groep 8 Thema 5 Reizen en verkeer Introductieles: 30 minuten
Lesplannen.
Hoofdstuk 4 Schrijven en formuleren
Een werkstuk schrijven
Methodisch handelen Week 1. Methodisch handelen Week 1.
Art& Design Leerjaar 1 Productvormgeving.
Een (informatief) Artikel schrijven
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 3.
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 4.
Art & Design Productvormgeving.
Bouwen aan succesvolle teams LSD en Casuïstiek
Cijferloos lesgeven bij talen
Thema 4: gedrag 4.1 Geprikkeld
Wat leer je allemaal op school?
HOREN.
Transcript van de presentatie:

7 februari: Boekenmarkt door IAM Core (10 % korting op de boeken voor leden van de vereniging) NB: je kunt ter plekke lid worden

Bah cultuur, bèèèh geschiedenis, aaaaaaaaaaaaaarch denken! tijdbalkenbrij (spel met fraaie prijzen) uitdelen readers Propedeuse 07/08 Cultuur & Media College 1 relevantie van en vooruitblik op het vak (mits tijd)

plak de kaartjes op volgorde op het whiteboard en noteer het jaartal dat er volgens jullie bij hoort schrijf op een papier wat je denkt dat het is en noteer ook daarbij het jaartal van je keuze NB I: verzin een list om het zo adequaat mogelijk te doen NB II: je hebt hiervoor twintig minuten deel I

wat kun je over de plaatjes in generus zeggen/ zijn er tendensen zichtbaar? NB: tien minuten deel II geeft je tijdbalk in wording een goed overzicht van de mediageschiedenis/is dat overzicht waarheidsgetrouw? haal je plaatjes van het whiteboard af en leg ze (op volgorde) weg.

de tijdbalk middel of doel

Terschelling

Wandelen van west- naar oostpunt

Varen om Terschelling

bedenk een vorm waarin jullie tijdbalk de geschiedenis het beste weergeeft NB: 15 minuten deel III teken je tijdbalk op het whiteboard en plak de plaatjes er weer in geef je tijdbalk een naam die boekdelen spreekt

verantwoord de keuze voor jullie naam en vorm NB: 3 minuten per team deel IV bespreek de plaatjes (samenhang vorm/naam is bonuspunten) vertel wat jullie is opgevallen met betrekking tot de plaatjes

platte kennis van de geschiedenis (per plaatje goed 1 punt) NB: over de uitkslag kan niet worden gecorrespondeerd Jurering (door voorgaande team & docent) een vlotte en begrijpelijke uitleg binnen de tijd (van 1 tot 10 punten) een model dat behalve middel ook doel is (naam/vorm) (van 1 tot 10 punten)

Bah cultuur, bèèèh geschiedenis, aaaaaaaaaaaaaarch denken! uitdelen readers & uitleg Propedeuse 07/08 Cultuur & Media College 1

Bah cultuur, bèèèh geschiedenis, aaaaaaaaaaaaaarch denken! relevantie van het vak: lezen voorwoord & lesplan Propedeuse 07/08 Cultuur & Media College 1

Bah cultuur, bèèèh geschiedenis, aaaaaaaaaaaaaarch denken! zie reader (pagina 6) Propedeuse 07/08 Cultuur & Media College 1 formuleer drie zaken uit het artikel van Eva die je intrigeerden, bezighielden, verrasten, deden fronsen, verontwaardigden of een andere ‘stevige’ reactie losmaakten huiswerk

Het internet is vol, print ‘t ff uit, alsjeblieft Propedeuse 07/08 Cultuur & Media College 2 eenmalig mis het niet