Branding & Design jT7xlFTinIw.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Het profielwerkstuk Hoe maak je dat ?.
Advertisements

1. Inktvip •Ongetwijfeld ken je de KPN reclame over Inktvip •Bekijk die Inktvip reclame op Youtube:
Het profielwerkstuk Hoe maak je dat ?.
Het doen van onderzoek in klas 4
3. Torrance Test of Creative Thinking 4. Blokkades 5. IG-Nobelprijzen
D E GEHAAKTE AARDBEI Waarom klanten en marketeers elkaar niet begrijpen.
In de Versnelling Initiatief Versnelling Verduurzaming Levensmiddelenindustrie.
Leesvaardigheid (ook te vinden op LaPlaza)
Thema RFR kw1 Plan van Aanpak (PvA) Afstudeerscriptie
Theo Burghout Week van de techniek We hebben bij.

Handreikingen Voor de C-kandidaat
College 6, jaar 2, Zomer 2010 Pitch à la Dragons Den Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
Interface en Interaction Design Koffie-automaat

Bronnen Merle Wissink.
Sociale media in de mix Wat zijn sociale media en hoe neem je ze mee in je marketing- communicatiemix Serge van Rooij Marieke Karssen
H6 werken Paragraaf 1+2.
Branding en Design Een ‘brand’ is een ‘trust mark’ (vertrouwens stempel) “Tom Peters” Robert Crain Andre Hoogendorp.
Branding en Design Een ‘brand’ is een ‘trust mark’ (vertrouwens stempel) “Tom Peters” Robert Crain Andre Hoogendorp.
In stappen naar de innerlijke structuur
Docent medmec = Wil Adolfs
Media en creativiteit Herfst les 7. Mindmapping Mindmapping is ontwikkeld door de psycholoog Tony Buzan. Hij paste mindmapping in een groter geheel van.
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit les 1. Onderwerpen in de lesHuiswerk voor komende les 1 o Toelichting op de module en de werkwijze. o Toelichting.
Media en creativiteit Herfst les 4.
H8 Op Stoom§8.3 De sociale kwestie In alle gebieden met een opkomende industrie groeide de bevolking sterk Nog nooit was urbanisatie in dit tempo en op.
Hoofdstuk 6 – Tabellen en grafieken
Onderzoeksvaardigheden
Menno Wisselink Mid Year Assessment Kort over mij Menno Wisselink, IMT
Kop- en voetteksten, regelnummers
SOCIAL RETURN ROTTERDAM Hoe communiceer je social return?
Correct bronvermelden
Godsdienst.

Wat is geschiedenis?.
Literatuur zoeken Workshop Literatuur Zoeken vrijdag 12 september 2014.
Het profielwerkstuk Hoe maak je dat ?.
CREATIVE MARKETING WC 1, jaar 2, Herfst 2009 Creative Branding – De maakbaarheid van onweerstaanbare merken Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 1, jaar 1, Winter 2008 Verkenningsles Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Toine Nagel.
Inleiding CIW 2008 Analysecollege 1. Analysevraag 1 Bekijk de reclame van Bol.com waarbij mensen vragen naar een bepaalde film, maar vervolgens een product.
Inleiding CIW Analysecollege 7. Opdracht 1 In de tekst van Coupland and Jaworski staan deze auteurs uitvoerig stil bij het begrip discourse. Bekijk de.
Een organisatie - OP Product TW Klant Promotie omzet
Vakantiehotel De valkenberg Rheden De gouden leeuw groep
CREATIVE MARKETING WC 2, jaar 2, Herfst 2008 Creative Branding – De maakbaarheid van onweerstaanbare merken Docent xxxx.
Datavisualisatie als informatie: research into design
MET DANK AAN COLLEGA’S IN DEN LANDE ! vee 2012

Taalportfolio Les 4, jaar 1, Lente 2008
Handvaten voor een eerste gesprek
We all want to change the world “You say you want a revolution! Well, you know We all want to change the world” =AqC_Gma221M.
Nike + Vera, Martje en Gaby.
Politieacademie Mea Heringa.
Hoe meet je welvaart? Arm&Rijk.
Branding & Design, Brandguide
Commercieel beleid en recht
Terrorisme Voor pagina Wesley en Deniz.
Overzicht ViP’s* ViP-1: structuur 1
SOCIAL WORK (DT) naam: Martine Bink med: med.hro.nl/binmd kamer: L
Rapportagetechniek Wat moet er in een voorwoord?
Rapportagetechniek Wat moet er in een voorwoord?
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
LL. HvHK_Kuurne Organisatieontwikkeling >> Strategische planning.
Het onderzoeksverslag
Toelichting Masterproef
Naam van bedrijf Ondernemingsplan.
Opdracht Nederlands Je doet in een groepje van vijf personen een klein literatuuronderzoek. De uitkomsten van dit onderzoek beschrijf je in een verslag.
Onderzoek arrangeur-ontwerper
Toelichting Masterproef
Leesvaardigheid (ook te vinden op LaPlaza)
Transcript van de presentatie:

Branding & Design jT7xlFTinIw

Branding & Design Reebok – QmIhttp:// QmI – 9Xvohttp:// 9Xvo –Dit dus niet mRM mRM

Branding & Design Een voetnoot[1] is een opmerking met betrekking tot een element uit een tekst die wordt weergegeven onderaan de bladzijde waarop het te becommentariëren stuk tekst eindigt. Een voetnoot moet worden onderscheiden van een wetenschappelijke referentie[2], die er uiterlijk op lijkt, maar dient als bronvermelding, met gegevens over auteur(s), titel, naam van publicatie, deel/jaargang, bladzijde, jaartal. Een voetnoot geeft extra informatie of een verklaring van een niet zonder meer bekend verondersteld begrip, die echter de loop van het verhaal teveel zou storen. Vanuit de hoofdtekst verwijst men door middel vansuperieure cijfers of asterisken en obelisken naar de voetnoot, die dan wordt ingeleid door het symbool waarmee naar haar verwezen is. Als regel is de tekst van een voetnoot kleiner afgedrukt dan de hoofdtekst.[1]tekst[2]bronvermeldingsuperieureasteriskenobelisken

Branding & Design Vision Meaning Authenticity Differentation Sustainable Coherence Flexibility

Branding & Design Commitment Value (in Dollars, Euro’s, Goud)

Vision requires Leadership zTbwMhttp:// zTbwM Egewhttp:// Egew

Meaning is distilled Meaning Waar staan we voor nu en in de toekomst! Een enorme hoeveelheid informatie (= 2 pagina’s onderzoeksresultaten

Authenticity is choice Authenticity Zelfkennis en keuzes gebaseerd op die kennis Kernboodschap > slogan Positioneringsmatrix (met veelzeggende assen)

Sustainable Sustainability Eisen aan design zijn niet trendy van aard maar hebben een tijdloze component Hertje van de tractoren

Briefing De briefing is uitgesproken, expliciet, informatiedicht. Elk woord wordt op een weegschaal gewogen. Elke formulering komt doordacht tot stand. De woorden staan ergens voor

Inhoudsopgave Briefing = minimale eisen Inleiding vanuit perspectief student Theoretisch kader (Kapferer cs.) 1. Opzet van Briefing –Onderzoek + bronnen + kernpunten + uitgebreide omschrijving van producten en diensten 2. Historie/achtergrond 3. Kernwaarde (n) 4. Visie/missie/strategie –Slogan

Inhoudsopgave Briefing = minimale eisen 5. Mentaal merkbeeld, positioneringsmatrix 6. Brandarchitecture 7. Touchpoints 8. Persona’s 9. Bronnen Hoe meer je opzoekt, des te beter Hoe meer je aanvult met je eigen creativiteit……