Branding & Design jT7xlFTinIw
Branding & Design Reebok – QmIhttp:// QmI – 9Xvohttp:// 9Xvo –Dit dus niet mRM mRM
Branding & Design Een voetnoot[1] is een opmerking met betrekking tot een element uit een tekst die wordt weergegeven onderaan de bladzijde waarop het te becommentariëren stuk tekst eindigt. Een voetnoot moet worden onderscheiden van een wetenschappelijke referentie[2], die er uiterlijk op lijkt, maar dient als bronvermelding, met gegevens over auteur(s), titel, naam van publicatie, deel/jaargang, bladzijde, jaartal. Een voetnoot geeft extra informatie of een verklaring van een niet zonder meer bekend verondersteld begrip, die echter de loop van het verhaal teveel zou storen. Vanuit de hoofdtekst verwijst men door middel vansuperieure cijfers of asterisken en obelisken naar de voetnoot, die dan wordt ingeleid door het symbool waarmee naar haar verwezen is. Als regel is de tekst van een voetnoot kleiner afgedrukt dan de hoofdtekst.[1]tekst[2]bronvermeldingsuperieureasteriskenobelisken
Branding & Design Vision Meaning Authenticity Differentation Sustainable Coherence Flexibility
Branding & Design Commitment Value (in Dollars, Euro’s, Goud)
Vision requires Leadership zTbwMhttp:// zTbwM Egewhttp:// Egew
Meaning is distilled Meaning Waar staan we voor nu en in de toekomst! Een enorme hoeveelheid informatie (= 2 pagina’s onderzoeksresultaten
Authenticity is choice Authenticity Zelfkennis en keuzes gebaseerd op die kennis Kernboodschap > slogan Positioneringsmatrix (met veelzeggende assen)
Sustainable Sustainability Eisen aan design zijn niet trendy van aard maar hebben een tijdloze component Hertje van de tractoren
Briefing De briefing is uitgesproken, expliciet, informatiedicht. Elk woord wordt op een weegschaal gewogen. Elke formulering komt doordacht tot stand. De woorden staan ergens voor
Inhoudsopgave Briefing = minimale eisen Inleiding vanuit perspectief student Theoretisch kader (Kapferer cs.) 1. Opzet van Briefing –Onderzoek + bronnen + kernpunten + uitgebreide omschrijving van producten en diensten 2. Historie/achtergrond 3. Kernwaarde (n) 4. Visie/missie/strategie –Slogan
Inhoudsopgave Briefing = minimale eisen 5. Mentaal merkbeeld, positioneringsmatrix 6. Brandarchitecture 7. Touchpoints 8. Persona’s 9. Bronnen Hoe meer je opzoekt, des te beter Hoe meer je aanvult met je eigen creativiteit……