Cross Media. Rondje! Waar heb je stage gelopen? Wat heb je gedaan tijdens je stage ?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Les 1 Wat is “ Kook met mij mee!”?. Een dag zonder vlees
Advertisements

Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
Kamer van Koophandel Haaglanden
Werkcollege Marketing blok 2 week 5
Briefing V1, blok 3 Case CC.
Marian Spier Manager Content & Communicatie International coördinator
MEDMEC02 Media en creativiteit les 5 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Web Copywriting Geo, Indra, Jens en Stefan 1. Wat?  Waarom lezen jongens binnen Cross Media Management zo weinig blogs?
De gekte voorbij Clientgestuurd de markt op Workshop Opdrachten verwerven in pyjama? Scip-Conferentie
Workshop 1: Diversiteit in de oudercommissies van de kinderopvang
Leswijzer Nieuwsbegrip
Consumentengedrag bij communicatie
Taalkunde Grammatica A
Debriefing 24 januari 2012.
Cross Media.
Marketing Werkgroep 6.
‘Je begrijpt toch wat ik bedoel’ Interactieve tekst.
‘Je begrijpt toch wat ik bedoel’ Interactieve tekst.
Cross Media.
handreiking social media bij de Vlaamse overheid
Onderzoeksmethode Oftewel: met welke specifieke onderzoeksmethode kan ik het best mijn onderzoeksvraag beantwoorden.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
Media en creativiteit Mail:
MEDMEC02 Media en creativiteit les 6 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Media en creativiteit 6* Privacy, reputation and control (*voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries
Huiswerk voor vandaag les 4
Huiswerk voor vandaag Boek: hoofdstuk 2 creatief denken rode gedeelte: oefen je 5 basisvaardigheden voor creatief denken, maak uit elke categorie 1 opdracht.
Media en creativiteit module 2 Identiteit
MedMec01 les 5 Mail: Wiki: vakgroep: Media en creativiteit.
Opdracht Hoe ga je tewerk?
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Toine Nagel.
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Social Media Revolutie. Welke logo’s ken je niet?
CREATIVE MARKETING WC 8, jaar 2, Herfst 2008 Projectles: Brand management en pitchen Auteur: xxxxx.
Geld verdienen met trends
Karen v.d. Worp kamer Voorbereid op Stage Karen v.d. Worp kamer
plaats datum naam trainer
PRESENTEREN KUN JE LEREN
Omgevingsanalyse, doelgroepen, doelstelling, strategie, moodboard
© PHL, Elfde-Liniestraat Hasselt - t | +32(0) f | +32(0) e |
Minor Digital Marketing Wat gaan we doen? Inleiding Tio Leren en ervaren hoe de online technologie bijdraagt aan een succesvolle bedrijfsvoering. Vorm:
Les 1 - ICT in het Onderwijs Digitale didactiek - K. De Schuyteneer en B. Bastiaensen.
PRAKTIJK ONDERDEEL TOEGEPASTE KUNST.
Cross Media. Functies binnen team Strategie Voorbereiden van debriefings Op de hoogte blijven van (markt) ontwikkelingen van klanten / concurrenten Adviseren.
Social media presentatie
Medmec04 Engagement.
Wat leer je? Je leert dat heel veel actuele onderwerpen ook iets met wetenschap en techniek te maken hebben. Je denkt na over wat wetenschap en techniek.
De juiste student op de juiste plaats. Highlights presentatie werving & selectie We zijn begonnen met (de voorbereidingen voor) het nieuwe voorlichtingsplan.
Cross Media. Vandaag Creatieve ontwikkeling Het kruisbestuivingselement – het mediumspecifiek naar elkaar verwijzen binnen een concept Hier onderscheidt.
Cross Media. Opdracht 40 min In 2, of 3 groepen bij elkaar Flipover, stiften, post it’s Blauw positief, rose negatief Presentatie per groep aan andere.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 5. Social Media II.
@ allesvoorengels.nl. 1. Pak een lijntjesblaadje van mijn bureau 2. Zet de tafels uit elkaar 3. Leg dit op je tafel: - 2 zwarte / blauwe pennen - Leesboek.
ORIËNTATIE OP HET BEROEP Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
Robin Schoew, John Frederiks en Bas van der Hoeven.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Bijeenkomst 2. Terugblik  Wat is er tijdens de eerste bijeenkomst besproken?  Wat is ondernemerschap?  Wat hebben jullie geleerd?  Is het gelukt met.
23 november  Doelen  Ophalen voorkennis Samenwerkend Leren  Jouw lessen: Activerende Didactiek  Opdracht verwerken theorie  Afronding ◦ Huiswerk.
Het merk IK guerrilla marketing Ruth Giebels Vrijdag 13 november 2009 HKU.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Ara & Social Media.... Debriefing Probleemstelling 1.Hoe zou social media effectief ingezet kunnen worden voor ARA als merk? 2.Welke netwerken zijn voor.
Marktsegmentatie en positionering
Social Media Eindcriteria SM-plan
Hoofdstuk 2 Paragraaf 3 Blz. 28 / 29.
Transcript van de presentatie:

Cross Media

Rondje! Waar heb je stage gelopen? Wat heb je gedaan tijdens je stage ?

Vandaag Doelgroepen (wie) hfdst 6 Doelstellingen (wat) Volgende week Strategie (hoe) Volgende week

Doelgroepen Algemeen Domeinspecifiek Merkspecifiek

Algemene kenmerken Geografisch Socio-economisch Psychografisch (levensstijl en waarden)

Domeinspecifiek Betrokkenheid Product eigenschappen Productbezit en gebruik

Merkspecifiek Kennis en attitude merk (DE/ Max Havelaar)

Doelgroep Doelgroep Nike (fanatieke sporters) Nu: Iedereen die sportiviteit en doorzettings- vermogen als levensinstelling omarmt. Ook: mensen van zestig jaar en ouder en invalide mensen

3 opdrachten

Opdracht 1 Formeer een groep: Strategie, Art, Copy Neem de case goed door Internet surfen achtergrondinfo over je onderwerp Post je bevindingen op je blog!

Presentatie 5 min! Wie is de doelgroep? Wat is de inhoud van je case? Hoe denk je ze met bestaande kennis te bereiken. Welke media zet je in? Welk beeld roept jouw case op? Flickr, Google. Plaatsen op jouw weblog (analyse) Beste op klasse weblog

Volgende week Huiswerk! Omgevingsanalyse extern (1A4) Debriefing (1 A4 geleerd van Hoogendorp) Moodboard (geleerd van Crain) Lezen: Hoofdstuk 6 (doelgroepen) Weblog bijhouden

Vragen?