Warre michiel. Dag 1 We hadden een lange treinreis achter de rug en dan noch heel even op de speeltuin.En eten, het was heel lekker!!!!!!!!!!En de tram.

Slides:

Advertisements
Verwante presentaties
Een dag en een week. dagen van de week dagindeling.

IK WIL GRAAG MIJN FAMILIE, COLLEGA’S EN VRIENDEN UITNODIGEN VOOR EEN BARBECUE IN MIJN NIEUWE HUIS (IK WAARSCHUW JE ALVAST: HET IS MAAR EEN SIMPEL OPTREKJE.
`Verschil tussen Kennissen en vrienden
Hoe het was op woensdag 16 januari 2013.
IJsje is het zachtste beertje van de hele wereld. Voel maar in het boek!
Terugblik Sevilla & Bezoek Spaanse twin aan Amsterdam
Filomeen zet de hoed op Bedacht en getekend door groep 1-2, de Lindekring (2010)
Infoavond Zeeklassen
!!!!!! WELKOM !!!!!!  Hierna volgt een samenvatting over de belevenissen die onze kapoenen hebben meegemaakt.  Na 6 intensieve studiejaren hebben ze.
Waarom wij een hond willen
Vakantie 2000, Zweden en Noorwegen, 23 juli - 21 augustus.
Er zijn zo van die dagen, waarbij alles tegen zit.
Reddingsbrigade Kamp 2006 Al jullie reacties!. Wat vond je het leukst van kamp? DE DROPPING !! Tom Matthijs Jim DE DROPPING !!
Het Trouwfeest.
Samenstelling : RD. Marie en Martha, twee “senior”- weduwen, zijn aan de praat.
Dag 7 Dag 7 van het dagboek Hallo jongens en meisjes, Hier ben ik dan weer. En hebben jullie al iets in je schoentje gehad? Als je nog niets gehad.
Jazz Festival Breda Florentijn Marinissen & Sjors IJspelder.
ZEEKLASSEN LARA MAUD.
Zeeklas *Dythe *Noor.
Zeeklassen Noor Fie alicia.
Powerpoint van de zeeklas door yarne g en stef v
Zeeklas Kim en Aurélie..
Wij gaan naar zee -Ana - Cindy Dag een was top De dag was spannend. En we moesten afscheid nemen van de ouders broes of zussen. De trein vertrok iedereen.
Zeeklas ZeeklasJarnebas Fijne klas fijne juffen. Dag één Dag één Op naar Sealife. Kijken naar de pinguïns. En krabzilla.
Zeeklas Een powerpointje van Joanna&Britney. 1 ste dag treinreis in de trein hebben we veel ge babbelt en spelletjes gespeeld. In sealife hebben we allemaal.
Ik zal me even in het kort voorstellen….
Sneeuwklassen Pieter Laureys We zijn in de trein. Bijna iedereen is benieuwd naar Zinal.
En zou Power Po(i)ntje niet zijn om er
Ik ben Bob..
en je hebt ook hele mooie wagons waar je uit kan kijken boven de trein, panoramawagons heette dat.
dat hebben wij, wij op vakantie naar kreta in september en wat hebben we, we zitten hier in de regen.
we moesten de auto nog afgeven, dus daar hadden we ook al een probleem, van ja, waar dan te slapen.
Dit digitale prentenboek staat op
Leven na de dood.
Kroko op avontuur!. Kroko is een lieve Krokodil. Hij gaat naar school en dat vindt hij heel erg leuk! Maar soms is Kroko een beetje onhandig. Laatst,
Het hele luxe 5 sterren hotel in de zomervakantie. Gemaakt door : Dylan, Sammy, Tess, Laura,Amber en Romy.
De presentatie van: Zullen we beginnen. De inleiding. Hoe hebben we het gedaan. Even tijd voor een disco. Wat hebben we daarna gedaan. We hebben een.
De dag uit het leven van Maria Elena
Een schooldag van Jemuel Hallo! Ik ben Jemuel. Ik ben 11 jaar oud en woon samen met mijn ouders en mijn zusje Gaby in de Filippijnen.
Maandag De aankomst om Lunchen in aula B Om naar gastgezin Om Hollandse spelen in aula B Daarna lekker slapen bij gastgezin.
In die tijd kondigde keizer Augustus aan dat alle mensen zich moesten laten inschrijven in de stad van hun familie.
Herder Remik en Daan Wij zijn naar de Baloo hoeve geweest En daar gaan we over vertellen.
Ik denk niet dat ze zulke kleine zadeltjes maken.
HOOGTEKLASSEN! De tofste week ooit!.
Op een warm strand, Vlak bij een groot oerwoud, kwamen vijf krokodilletjes uit hun ei.
Reisplanning Londen mei Dag 1 Vertrek Antwerpen - Centraal Op een vroege woensdagmorgen om u zijn we vertrokken vanuit Antwerpen-Centraal.
01. Hier word ik bijna wakker 02. Ik doe net alsof ik slaap.
1C blijft slapen in de klas! Kies je personages en sleep ze op de prent Geschreven door de kinderen en de juf van 1C.
17 juli Het belooft een mooie dag te worden Onze VIO leerlingen en leden van de jeugdfanfare komen met hoge verwachtingen naar de jaarlijkse jeugddag.
Wintersport 2004 Hippach, Oostenrijk /
Reis naar Kroatië Novigrad. Inhoudstafel Planning Vervoersmiddelen Enkele foto’s.
Zeeklas!!! Laura –andrea EnRuth. Eerste dag van zeeklas!!! We vertrokken in Genk met de trein naar zee. De treinreis duurde lang het was ook warm maar.
Hout hakken Rommel opruimen Geen kantjes er af lopen.
Kamp dag een Er was eens een klas groep 5/6 Die gingen op kamp in Helden.
Landelijke evenementen mei Diaconiedag|3 mei Camporee (Scouts & Pathfinders) |13-17 mei Grote-opdrachtfestival|22-25 mei Emeritidag|28 mei Tienerkamp|29-31.
Maandag Aankomst in het Reigersnest Bezoek Abdijmolen, fotozoektocht naar het strand en op het strand schelpen zoeken Leuke kamergenoten! Wat hoog, wiebelig.
Een week vol warmte, aandacht en humor
EEN DAG IN DE DERDE KLEUTERKLAS 3ka 3kb3kc. DE BEL GAAT! WE GAAN IN ONZE RIJEN STAAN!
Gemaakt door Roos de Boer ylia lijkt een gewoon meisje. Maar eigenlijk niet want ze woont bij een heel heksenvolk. Maar ylia is nog geen heks. Maar dat.
NOG 20 keer slapen en ooo Floréal Nieuwpoort.
Hoi allemaal, ik zit achter de computer. Opa is jarig en ik wil hem feliciteren. Ik ga hem bellen via Skype.
Mopje… Ontwerp: Wsbrd Ontwerp: Wsbrd. Gemaskerd bal Een getrouwd stel was uitgenodigd voor een gemaskerd bal. Gemaskerd bal Een getrouwd stel was uitgenodigd.
Zomervakantie Wolkjes De zomervakantie bij de Wolkjes, alsof je op vakantie bent!! We halen het strand en de zee naar binnen en verblijven op de camping!!
Borre is logeren bij Sjors.
IK WIL GRAAG MIJN FIJNE FAMILY EN VRIENDEN UITNODIGEN VOOR EEN BARBECUE IN MIJN NIEUWE HUIS (IK WAARSCHUW JE ALVAST: HET IS MAAR EEN SIMPEL OPTREKJE DUS.
Ga rustig zitten, kijk, luister en geniet
Waarom zouden we een speeltuin aanleggen bij Park de Wervelaan
Joepie, ik ben bijna een kleuter!
Marcus 4: Het was avond. Jezus zei tegen zijn leerlingen:
Transcript van de presentatie:

warre michiel

Dag 1 We hadden een lange treinreis achter de rug en dan noch heel even op de speeltuin.En eten, het was heel lekker!!!!!!!!!!En de tram op naar sae-life. Na een lange namidag in sea–life. En weer lekker eten. En een met gekken juffen. En dan slapen.

Dag 2 Wakker een goed ontbijt en dan buiten westen. dan eten en één namiddag strand jutten. Daarna zwemmen joepie. En weer eten. Dan douchen en een rustige avond. En slaaptijd.

Dag 3 Vroeg uit de veren en naar de vismijn. Het was er leuk. En dan eten maar er komt ooit een eind aan zeeklas en het was bijna zover we moesten onze koffers maken en weer heel lekker eten en naar Earth Explorer. En naar huis met de trein.

Earth Explorer Earth Explorer was super leuk er waren expiriementen en leuke atracies en proefjes en dingen die we zelf moeten maken en …