ONDERWERPEN P. FRANCOIS BRAND RELATIONSHIP QUALITY CUSTOMER-BASED BRAND EQUITY INVLOED VAN CULTUUR OP CONSUMPTIE.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Cliëntenraden en Veiligheid
Advertisements

Klik met muis om verder te gaan
Voorstelling van de afstudeerrichting Marketing Management.
Hoofdstuk 14 Prijsbeleid.
Marketing & Sales Systems 2000 CKC Van CRM naar eCRM
Hoofdstuk 8 Relatiemarketing
Vandaag.
Rijksgebouwendienst schrijft BIM voor
Methoden en technieken/veldwerk tweede jaar sociale geografie
Introductie Er zijn verschillende manieren om producten te presenteren. Zo kan ieder product een eigen ‘look en feel’ krijgen om zo verschillende doelgroepen.
telezorg in praktijk Andrea Nijhuis.
Workshop Gamification. Doel workshop Inzicht gamification Toepassen van gamification voor eigen module.
LEAN Leiderschap en Cultuur
Titel van de presentatie
Interessante toepassingen van CAATs
AARDRIJKSKUNDE in het VLAAMSE S.O.
Leseenheid 2 BIV Hofamopleiding
Freire en Montessori Educatie en Emancipatie
BRAND DESIGN MERKIDENTITEIT IN WOORD EN BEELD.
Faculteit Sociale Wetenschappen
Chapter 9. Understanding Multivariate Techniques
1 Orientatie InformatieSystemen K.M.van Hee hgl. architectuur van informatiesystemen dir. Deloitte & Touche Bakkenist TU/e 2001.
Digitale talenpractica en web-gebaseerde taalleeromgevingen Sake Jager, Rijksuniversiteit Groningen Alessandra Corda, Universiteit Leiden Studiedag Talencentrum.
Methoden voor het meten van klantentevredenheid
H16 Promotiebeleid Communicatie-instrumenten Persoonlijke verkoop
Voorspellende analyse
Pilot-studie KRW conceptuele modellen
Brand Design Inhoud. Brand Design Inhoud Identiteit - imago.
Marketing vandaag en morgen
CRM Laura Nunes Carvalho, Jonathan Mathyssen, Jens Van den Driessche en Ruben Junius.
ClearSense the first choice in local search and advertising.
Transactionele analyse
Klanttevredenheid onder cliënten van trombosediensten aangesloten bij Cliëntenraad Trombosediensten Drs. Hans H. Muis, manager Juni 2004.
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
Sociale kaders: Hoofdstuk 14 Sociale structuur
Gefelicitaart.nl.
DigiDoc Een digitaal kantoor voor iedereen !. Ceci n’est pas du software?! 2.
K OPERSADVIES ZOALS HET HOORT Tine Dujardin Professionals have coaches, amateurs don’t. 1.
De link tussen functionaliteit en adaptatie
Questionable research practices Confronteert met hoe we wetenschap bedrijven 1. Verification bias & missing replications 2. Incomplete or incorrect information.
Regressie-analyse Casus:
Westerse wereld.
1 Cursus Regressie-analyse Rijkswaterstaat, 13 februari Interacties Transparanten beschikbaar gesteld door Dr. B. Pelzer.
1 Wiskundige uitdagingen aanpakken met een grafische rekenmachine Johan Deprez T3-symposium, Oostende, > Documenten en op.
Major/Minor Marketing 18 maart Thema’s Plannen en strategieën uitwerken om markten te selecteren Producten en diensten: - ontwikkelen - prijs bepalen.
Major DesignThis! Daniel Eusebio Roque CMD 4A Internal Branding.
Hoofdstuk 11 Persoonlijke verkoop, databasemarketing en customer relationship management.
Communicatie en Instumenten
Analyse maatschappelijk vraagstuk
Training digitale didactiek
© Copyright 2015 Nicodem & Company – Flexibiliteit van organisaties blijft achter op de markt- en technologische ontwikkelingen / sheet 1 Flexibiliteit.
Van Big Data naar Smart Data Het combineren van sociale media met survey inzichten GfK Belgium Tim Meeusen 22/09/2015.
Minor Project- en Programmamanagement
Interactieve Marketing Bob van de Geer & Chrisitian Best.
Programma Vaststaande workshop  Link/relatie met opleiding Taalexpert:  Toepassen van taalbeleid op de aanwezige niveaus:  leerling – groep – school.
Programma Vaststaande workshop  Link/relatie met opleiding Taalexpert:  Toepassen van taalbeleid op de aanwezige niveaus:  leerling – groep – school.
Lezen, taalontwikkeling en zwakke lezers en dBos Kenniscirkel dBos 4 juni 2013 Nicolien de Pater.
Dienstenmarketing Week 3. Planning/tentamenstof Instituut voor Bedrijfskunde CollegeOnderwerpenHoofdstukken boek 1Strategie  Wat is dienstenmarketingmanagement?
Zoektocht naar goed toezicht Goed toezicht en de betekenis voor de interactie tussen RvC en bestuur afstudeerexamen 9 september 2015, Karin van Dreven.
H7 – Het beeld nog scherper stellen
Hoofdstuk 8 Relatiemarketing
Hoofdstuk 14 Prijsbeleid.
OPENINGSCASE: PNC-banken en enterprisetoepassingen
Voorspellende analyse
Productnaam.
ECONOMIE en IT (A stroom)
leerlijn ICT Multimedia – Bijeenkomst 1
Genoomfokwaarden in de praktijk
BRANDexpeience.
Transcript van de presentatie:

ONDERWERPEN P. FRANCOIS BRAND RELATIONSHIP QUALITY CUSTOMER-BASED BRAND EQUITY INVLOED VAN CULTUUR OP CONSUMPTIE

ONDERWERPEN P. FRANCOIS BRAND RELATIONSHIP QUALITY MEET STERKTE VAN RELATIE TUSSEN CONSUMENT EN “ZIJN” MERK BELANG : COMPONENT VAN MERKSTERKTE ? LITT : FOURNIER EN TOEPASSINGEN GEVRAAGD : PAS TOE, PAS AAN, INTEGREER IN CBBE

ONDERWERPEN P. FRANCOIS CUSTOMER-BASED BRAND EQUITY CBBE = MERKSTERKTEMETING GEBASEERD OP INTERVIEWGEGEVENS GEVRAAGD : WAT ZIJN DE ELEMENTEN VAN CBBE ? WAT ZIJN DE ANTECEDENTEN VAN CBBE ? TOEPASSING VAN STRUCTURAL EQUATION MODELLING SAMENWERKING MET MASTER TEW UW BIJDRAGE : SEM EN PLS

ONDERWERPEN P. FRANCOIS INVLOED VAN CULTUUR OP CONSUMPTIE 84 LANDEN, 20 PRODUCTCAT Y = CONSUMPTIEVOLUME/LAND X’S = CULTUUR VAN HET LAND EN ANDERE EIGENSCHAPPEN GEVRAAGD : REGRESSIE-ANALYSE TOEPASSEN OP DE 20 CAT ZIJN ER VERBANDEN TUSSEN DE RESULTATEN PER CATEGORIE ? TECHNISCH ASPECT : INVLOED VAN IMPUTATIEPROCEDURE, MULTICOLLINEARITEIT