Quick Start Training.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Strijd mee tegen digibetisme! In 15 vragen weet u waar u staat! Gebaseerd op studies van M. Prensky, CEO Games2train Uitgewerkt door prof. Dr. Knoikl,
Advertisements

sociale media: de nieuwe realiteit
Er zijn 3 methodes om slimmer te zoeken. 1.Door toetscombinaties te gebruiken. Bij windows: Alt + Tab = schakelen tussen programma’s. Windows + D = bureaublad.
Het tweede werkstuk.
De schaduw van Jan Harrie Geelen Querido.
Uitslag enquête over online pesten
SEO Social Media. Facebook  Zorg voor activiteit op je pagina (likes, shares & reacties)  Verwerk je keywords in je infopagina en met name in het over.
Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
Verborgen vormen van pesten
Mijn gegevens op het web!?
Sociale wijkmedia 19 en 28 maart 2013 wijkteams Nieuw Lokaal Akkoord Gilbert Sewnandan.
Woensdag, 27 juni 2007 Presentatie Snakeware New Media / MerkMakers Nieuwe Media.
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Netwerken werkt! woensdag 17 maart 2010
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
Het verleden en de toekomst van muziek.
Kan ook maar iets dat gemaakt wordt door mensen in de buurt komen van de schoonheid van de natuur? Misschien muziek! FAUNA FAUNA.
Welkom bij de cursus Handig met Internet! Handig met Internet -Wat doet u al met internet? -Wat wilt u nog meer met internet doen? -Hoe kunt u beter.
SOCIAL MEDIA EN DE BESTUURDER 2 oktober Wildeman #VvG2012
Sportiviteit & Respect HC Twente 26 maart 2014
Mijn stage bij Wijkenstein Naam: Amanda van de Nieuwegiessen Klas: Grijs Jaar: 4e Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas.
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
HET CURRICULUM VITAE = VISTEKAARTJE NUMMER 2
Social Media.
Lezing door Kick de Wolff
Van Barometer naar Netwerken Mr. Peter E. ter Horst Lector Innovatief Ondernemen.
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Challenging the World…10 lbs. at a time!.  STAP 1: STEL EEN DOEL  STAP 2: KIES EEN KIT  STAP 3: DOE MEE OM TE WINNEN THE CHALLENGE.
90 DAY RUN Explosie van Momentum Promotie Groot Evenement Succesverhalen Creëren Rank Advancements.
N T E R C I E F D E K N A CREATIEF DENKEN.
#VemmaTraining VEMMA LEIDERSCHAPS training. #VemmaTraining VEMMA LEIDERSCHAPS training.
Welkom. Welke producten Welke diensten en producten zijn er via mlm.
WORKSHOP MARKETING VOOR STARTERS. Agenda: 1………………………………………. 2………………………………………. 3………………………………………. 4………………………………………. 1. WIE IS FREEK? 2. DE BASIS VAN JE.
Het nieuwe solliciteren:
Filmpje 1: Lisa Ramkema, winnares NK Evelator pitch 2011
Heel interessant !.
Actief: 2 Pack als Automatische Bestelling elke maand Omgerekend maar +/- €4,- per dag! JE HEBT 3 VARIANTEN OM TE STARTEN! Hoe Start Je Jouw Vemma Business?
Een paar vraagjes Ben je jonger dan 12 of ouder dan 97? Is dit je telefoon…..? Is dit je TV….? Is dit je computer..?
Altijd online!.
Presenteren en communiceren
WOW: enqueteren bij Jumbo
Phone Challenge Workshop Mbo niveau l Jouw telefoonkosten l Film ‘Een dag vol data’ l Dataquiz l Abonnementen vergelijken l De Mobiel Profiel.
Waarom begrijpen we elkaar wel en niet?.  De man sloeg de hond met de stok.
Minor Internet Marketing
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
UVW LinkedIn Presentatie
RAAR of WAAR Mediabegrip week 41/42.
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
CONCEPT CHECKS & FAST FEEDBACK
Waarom? Iedereen heeft sterke en zwakke punten. Met je sterke punten kun je heel ver komen en het is dan ook van belang om deze in te zetten.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Op naar een STER bestuur… Avond 1: De meerwaarde van een Bestuur. Avond 2: Hoe organiseren we een Scouting Vereniging. Avond 3: Vinden, Binden, Boeien.
Kies voor respect | Presentatie Eerbied voor God, respect voor elkaar.
5 praktische tips voor een betere vindbaarheid van uw bakkerij.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Omgaan met verandering Elke verandering is een vernieuwing…
Workshop ‘Echt netwerken, werkt echt!’ Bert Breukers, ondernemersadviseur en trainer ROZ.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Workshop Baukelien van Minnen. LinkedIn  LinkedIn – 5,9 mio profielen in Nederland op een beroepsbevolking van 6,1 mio (mbo+)  78% van de mensen op.
Hoe profileer ik mezelf digitaal? -minilecture-.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf verkopen!
Help, mijn kind gaat naar de brugklas
Crowdfunding.
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
‘Boost je Business met LinkedIn’
Workshop ‘netwerken, samenwerken, delen en verbinden in de praktijk’
Nee Zeggen!.
LinkedIn Wat moet ik ermee?.
Social media voor statenleden/politici
Transcript van de presentatie:

Quick Start Training

Langzaam actief worden: Hoe start je: Langzaam actief worden: Marketing Website 2 van de 9 bonussen 60 QV A/D SNEL Gekwalificeerd: Bestel een Builder Pack Marketing Website Alle 9 bonussen 120 QV A/D 60 QV A/D 60 QV A/D 1 PEQ 1 PEQ

Total $1645 $1645 verdienen in1-2 weken: $700 Builder Pack Momentum BP 120 AD BP 120 AD BP 120 AD BP 120 AD Momentum Plus Cycle Bonussen BP 120 AD BP 120 AD $300 Fast Start $400 Frenzy $700 $700 $245 Total $1645

Snelste Manier Om Je Business Te Lanceren Is Via Plan De Grote Opening VANDAAG Snelste Manier Om Je Business Te Lanceren Is Via WARME MARKt

1 2 3 Home Event Kies Een Datum Binnen 7-10 Dagen Na Start We Annuleren Nooit Een Home Event! Maak Een Lijst, Niet Vooroordelen! Je A-Lijst is Je Top 20 Ondernemers Netwerk/Affiliate/Direct-sales Ervaring Succesvolle Mensen Iedereen 2 Uitnodigen, Uitnodigen, Uitnodigen Doel 10-20 Gasten. (40-50+ Uitnodigen) Harde Feiten: 50% Komt Niet Opdagen Het Formaat Van Home Event Dupliceert, GOED OF SLECHT! 3

Pitchen & Uitnodigen – Niet Presenteren! Uitnodiging Script 1. Wat doe je aanstaande___________? 2. Heb je gehoord van dat Verve ding waar ik nu mee bezig ben?” Nee, wat is dat? “Het is een nieuw product wat we op de markt brengen, een ontzettend gezonde variant van een energie drank…” Het is een revolutionair 12 weken gewichtsverlies programma gesponsord door Chris & Heidi Powell van het tv programma extreme weight loss.” 3. Ik nodig een paar belangrijke mensen uit waar ik dit op de markt wil brengen. 4. Kan ik er op rekenen dat je er bent? Pitchen & Uitnodigen – Niet Presenteren!

Pitchen & Uitnodigen – Niet Presenteren! Als ze vragen hebben: Wees NIEUW Promoot een Testimonial (Jouw Testimonial of van een ander) Vemma/Verve Video’s voor meer informatie (www.dreambusinessdetails.com) “Ik heb nog nooit iets gezien wat zo groot is, je moet het echt met je eigen ogen zien.” “Ik was op zoek naar een manier om____(WAAROM/WHY), en na veel zoeken heb ik het gevonden.” 3 weg gesprekken(altijd de derde partij edifyen) Pitchen & Uitnodigen – Niet Presenteren!

Tips Voor Succesvol Uitnodigen Persoonlijke Uitnodigen – Bellen/SMS/ETC. Facebook Evenementen – WERKEN NIET! Massa/Groeps Berichten – WERKEN NIET! Doe Zoals Normaal, Wees Jezelf Nodig uit met enthousiasme, urgentie en overtuiging Calls horen nooit langer dan 45 seconden te duren Scripts op www.WealthTrainingOnline.com (ENGELS)

Alle Documenten – www.WealthTrainingOnline.com/Resources Home Event Checklist Techniek Gereed & Getest Elimineer Afleidingen – Telefoons Stil/Uit Kinderen in bed, of in een andere kamer met afleiding Huisdieren buiten of in een andere kamer Koele Kamer Temperatuur Vemma Overview Slides Alle Aanwezigen Documentatie :Vemma/Verve/Bod-e & 3de Partij Brochures Lichte snacks, water, en een heleboel vemma/verve/bod-e (IJSKOUD) Computer & Internet verbinding voor eventuele Skype/Google Hangout Call Upbeat Muziek – Voor & na de presentatie HAVE FUN!!! Alle Documenten – www.WealthTrainingOnline.com/Resources

Enthousiasme = Succes De Rol Van De Host Verwelkom je gasten met Enthousiasme & Overtuiging Zorg ervoor dat iedereen de Producten Probeert Deel in minder dan 1 Min je WAAROM & Product Testimonial Introduceer & Speel een Vemma/Verve Video af Niet verontschuldigen voor de NO-SHOWS! Begin en Eindig op tijd! (Respect voor iedereens Tijd) Optioneel: Gast spreker Live of ‘’OP-AFSTAND’’ Enthousiasme = Succes

Belangrijkste: HAVE FUN!!! Na De Presentatie Zet de muziek aan & volume omhoog Pik de serieuze mensen er uit en schrijf ze in! Doel: Iedereen Affiliate of Klant! Wees BOLD en zeg dingen als: “We gaan dit samen doen, we gaan dit heel groot aanpakken en er een gigantisch succes van maken!” Jij weet net zo goed als ik dat je dit niet moet missen!” “Met of zonder je ga ik hier een succes van maken. Ik doe het liever met je, ben je in?” “Wat houd je nog tegen om vanavond te starten? ‘’Wat is het ergste wat er kan gebeuren als je vanavond start? Wat is het beste wat er kan gebeuren als je vanavond start?” Belangrijkste: HAVE FUN!!!

Manieren Om Je Business Te Bouwen Warme Markt – Meest Effectief! Koude Markt – GOLD & HOGER Social Media – 90/10 Regel

Bouwen via Social Media Connectie maken VS Verkopen Professionele Profiel Foto Social Media Platformen zijn er om relatie’s op te bouwen met mensen en een connectie aan te gaan! Volg de 90/10 regel 90% van de tijd Waardevolle Content– positieve quotes, foto’s, afbeeldingen, video’s, lifestyle, familie foto’s 10% van de tijd– promoot je VEMMA business – bedenk originele manieren – BV: Deel een testimonial, leuke foto/afbeelding, de testimonial van anderen LIKE / REAGEER / DEEL – reageer, en ga in op andere hun updates Nooit stoppen met het ontwikkelen van relatie’s

Mindset Professionals SORTEREN Amateurs VERKOPEN & OVERTUIGEN Sorteren is leuk! Overtuigen is vermoeiend! Luister, sorteer en ga verder …en vergeet niet een NEE hoeft NIET altijd een NEE te blijven! SW, SW, SW, SW, NEXT !!!

Lange Termijn Visie Hou de beugel dicht!

Vemma is voor iedereen HETZELFDE Investeer in JEZELF Vemma is voor iedereen HETZELFDE De variabele ben JIJ! De Producten Het Bedrijf JIJ

VEMMA INTERNATIONALE CONVENTIE Vegas April 24-26, 2014 Evenementen: Lokale Training Team Conference Call – Maandagen 3pm (EST) 559.726.1300 pin 784347# Regionale Training Groningen (O.V.) – 15 Februari, 2014 Registreer binnenkort op WWW.GPSREGIONALS.COM VEMMA INTERNATIONALE CONVENTIE Vegas April 24-26, 2014

Team Websites: www.DreamBusinessDetails.com www.WealthTrainingOnline.com

Action Steps Registreer je account & Stel je ‘’PLACEMENT STRATEGY’’ in Activeer je Auto-Delivery/Bestel een Builderpack Plan je Home Event VANDAAG Meer Training: www.WealthTrainingOnline.com

Have a Great Night!