Projectgroep: CM³-K (groep 14)

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
GfK Supermarktkengetallen
Advertisements

1 © GfK 2013 | Supermarktkengetallen | mei 2013 GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Wat is de omzet van de supermarkten op weekniveau?’ ‘Hoe ontwikkelt het aantal.
1 © GfK 2013 | Supermarktkengetallen | December 2013 GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Wat is de omzet van de supermarkten op weekniveau?’ ‘Hoe ontwikkelt het.
Debiteuren Dead Roll Hoe voorkomt professionele incasso dat debiteuren u onder water trekken?
Uitgaven aan zorg per financieringsbron / /Hoofdstuk 2 Zorg in perspectief /pagina 1.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
20 jaar eerlijke handel Duurzame economie begint met Solidaridad.
Bijeenkomst Ontwerpers en VHG 15 februari 2007.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Branche analyse drogisterijen Onderzoek online marketing activiteiten
De verdeling van zorg en arbeid in Nederlandse gezinnen.
Onderwerpen Achtergrond en aanleiding vernieuwing statistiek
Een lamp van Afvalmateriaal.
Informatiemanagement 27 juni 2007 André Knulst Mens College 3/3.
Duurzame inzetbaarheid!
Storecheck en consumentenonderzoek
1 © GfK 2013 | Supermarktkengetallen | februari 2013 GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Wat is de omzet van de supermarkten op weekniveau?’ ‘Hoe ontwikkelt het.
Waarde van een merk voor de aanbieder: Voorkeurspercentage cola in blind-test: Merk A51 % Merk B44 %
Marketing presentatie
Hoofdstuk 2 Imago en merkenbeleid.
MCM LES 9 HFTST 8,10, 13, 14, 23.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK Supermarktkengetallen
Toegevoegde Waarde Productie = inkomen.
Duurzaam voedsel, een gezonde keuze (?) Louise O. Fresco 4 april Duurzaam voedsel, een gezonde keuze (?) Louise O. Fresco 4 april 2013.
1Plattelands Academie 20 november 2008 het landschap als imago "regional branding" in de praktijk Rob Maessen Provincie Noord-Brabant Studiedag Plattelands.
Opvoedingsondersteuning & de rol van JGZ
Verduurzaming Voedselketen Wat eet de wereldbevolking in 2050? Centraal Bureau Levensmiddelenhandel Marlijn Somhorst Consument en Kwaliteit Duurzaamheid.
De wereldvoedselsituatie Dieren, 11 februari ‘12.
Rotary Leusden – Mobiliteit, milieu en mooie spullen
Economie.
1 © GfK 2014 | Supermarktkengetallen | augustus 2014.
Het begin Green Office vandaag Green Office toekomst.
Spreekbeurt Freek Daniels Groep 7 12 december 2014
De metingen. De metingen, waar 4 kotters: LO5, LO137, ZK12, ZK18 – 2 binnen (Wad), 2 buiten.
College 3 Consumentengedrag Nieuwe conservatieven
Marketing College 12 De smaaktest.

Commerciële Processen Presentatie bijeenkomst 3 26 mei 2012.
© GfK 2015 | Supermarktkengetallen | april 2015
1 © GfK 2014 | Supermarktkengetallen | oktober 2014.
Marketing Strategie Lukas Vandecruys&Maxim Oeyen.
J. de Lange ECONOMIE HOE KUN JE DAT NOU MAKEN?. Marktaandeel Ex-BTW en In-BTW Arbeidsproductiviteit Belangrijk PROGRAMMA:
ENERGY BOOST voor Vrouwen in Credit Management. Welkom Nieuwsgierig naar de ENERGY BOOST voor Vrouwen in Credit Management?  Je energieker voelen en.
Casebespreking startups Groep 7; Jehan van Iersel Dennis de Bruyn Erwin van Helden.
Succesfactoren voor werk Motivatie, kennis en vaardigheden
Hoofdletters en leestekens
Jongeren laten zich horen
Van harte welkom.
Van harte welkom.
Supermarkt De supermarktbranche.
GfK Supermarktkengetallen
ALS-DAN-plan. Lessenserie: Voeding – mbo 2 Vak: burgerschap 2 Lesuren: Eten is overal ALS-DAN-plan.
Transcript van de presentatie:

Projectgroep: CM³-K (groep 14) Taak 1 Branche Analyse Projectgroep: CM³-K (groep 14)

Inhoudsopgave Supermarkt branche Frisdrank branche

Supermarkt branche¹ Aantal supermarkten begin 2007: 5059 Totale omzet 2006: € 27,2 miljard ―> per supermarkt gemiddeld: € 5.377.000

Supermarkt branche² ontwikkelingen Lekker en gezond Kleiner deel van inkomen aan voedsel Belangstelling voor duurzaamheid en milieu Gecertificeerde producten worden gevraagd Gemak en luxe Buitenlandse levensmiddelen nemen toe. Huismerken winnen terrein op A-merken.

Frisdrank branche¹ Per hoofd 97 liter frisdrank per jaar Langzame groei * Vruchtenfrisdranken Jongeren vs. Ouderen Binnenshuis vs. Buitenhuis Flessen vs. Blikjes

Frisdrank branche² ontwikkelingen Petflessen Coca-Cola 1ste vernieuwde petfles (2006) * Beter recyclebaar (milieu bewust) Light producten Coca-cola light vs. Coca-cola Zero * Imago

Bedankt voor uw aandacht!