M IJ N I M M E R S I V E S P A C E ( s y n o p s i s )

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Workshop 3 deel 1: Marketing
Advertisements

Les 33 Dit wordt mijn spreekbeurt
Hoe schrijf ik een recensie
Medmec 1 herfst Les 4. Dummie Verwerk een actueel thema in je dummie Bv. Pausbezoek Londen Bv. Prinsjesdag Bv. ………………..
HTML Les 1: Introductie HTML
Workshop OGW in de klas..
OVE R A L Z I E J E L E TT E R S …. ZE L F S ALS Z E E R E I GE N L IJ K NIET Z IJ N !
Het geven van een workshop
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Creative tools Dit is de titel van de module
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH Elske Revelman de.
Creative tools Dit is de titel van de module Je leert gereedschappen gebruiken om creatiever te zijn Middels oefeningen en informatie in de les Middels.
Media en creativiteit module 2 Identiteit
MEDMEC01 – Q1 – JAAR 1 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER
Hoe werkt een powerpoint?
Les 1: Het Heden Wat weet jij van het kanaal?. Wat weten we? 3 minuten: schrijf zo veel mogelijk waar jij aan denkt bij het Apeldoorns kanaal. 4 minuten:
Presentatie op datum - De wereld van … Wat is jouw onderwerp?
Ideeen voor immersive spaces. Kan alle kanten op. Beklemmend
Wie is dit??.
Medmec04 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen modulewijzer.
De Topklas.
OFC28 mediawijsheid les 7 leren door te maken
Thema werken De woorden die je vandaag leert:
M IJ N I M M E R S I V E S P A C E ( Scenario ). Beschrijf de wereld die je wilt maken Wat is jouw visie op die wereld? Wat wil je overbrengen? Maak je.
Woordenschat groep 5, thema 6, les 4
OFC28 mediawijsheid les 2. Toetsopdracht voor deze week was: Beantwoord de volgende vragen (je levert ze in bij je docent en bewaart ze in een aparte.
Opdracht 2 – Objecten in een ruimte.
F O T O – O P D R A C H T.
Media en Creativiteit jaar 1 deeltijd 1 e semester Pia Terstroet daar alle slides van voorgaande.
AUGMENTED REALITY. W IE ZIJN WIJ ? Maureen Verdonschot Hester Smolders Wij zitten zelf ook op school, op hogeschool De Kempel. Wij komen deze middag een.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –31 augustus 2009.
Waar iets mag mislukken, kan iets nieuws ontstaan.
stappenplan klei-animaties maken mei 2006 P de Man - APS
Lesbrief Kidsbios. Lesbrief Kidsbios Nederlands Film Festival Wat is het Nederlands Film Festival (NFF)? Waar denk je aan bij het NFF? Ben je weleens.
Spreekwoorden, de digitale fotocamera en PowerPoint
Township  Maken van een huis.  Arme zwarte bevolking  Huis in de township  Vooraanzicht van het huis  Plattegrond van het huis  Bewoners van het.
Happy new year Goede voornemens.... Waardenlijst Neem de waardenlijst door. Omcirkel de vijf voor jou belangrijkste waarden van de groep waarop je werkt.
Opdrachten en eindopdracht
Wikimedia Les 1. Wat is Wikimedia? Weten we het nog?
Hoe maak je een werkstuk? Begin op tijd!!. Kies een leuk onderwerp  Denk aan een hobby, sport, beroep, stad of onderwerp uit een van de lesboeken van.
Maak foto’s van kinderen die tegenstellingen uitbeelden. Opdracht: 1. De kinderen gaan in tweetallen een tegenstelling bedenken die zij willen.
Muziekgeschiedenis 21 e eeuw Stijlen Een muziekstuk.
Film Beschikbare tijd Acteurs en crue Werken aan de film tijdens de muziekles Script Storyboard Ontstaan van een film iMovie op iPad Presentaties met het.
Creatief schrijven. Programma -Inkomopdracht: elektriciteit -Opdracht 1: jouw ideale vakantiedag -Opdracht 2: verplaats je in een ander Wat gaan we leren?
De vraag is je beste vriend
Les 8 meten en meetkunde in huis
Creatief schrijven.
EXAMEN 2015 “ANDERS” + DE GOUDEN TIPS.
Stempelen op stof Opdracht:
Laat je vlieger opstijgen
Conceptversterking Conceptversterking kun je inzetten om een bestaand concept te versterken. Om een concept te versterken moet je het concept eerst.
Opdracht elektrische installatie
Uit het niets! Genesis 1:2-3
Social media Door: Eloise Post Docent: E. Louisse
Digi(bord)boek project <titel project>
Ik heb mijn boek uit… Wat nu?.
Poster ontwerpen Opdracht fictie klas 1.
Onderzoeken 1HV.
Onderwijskunde en vakdidactiek 2
BOUWEN LES: ORKAANHUIS.
Klik hier om verder te lezen
volgende bladzijde terug
Voorbeeld terug Wat heb je nodig? Je hebt nodig, een schaar, lijm, karton, verpakkingen van karton, verf. Wat moet je doen? Voor je eigen dorp/stad ga.
voorbeeld volgende bladzijde terug
volgende bladzijde terug
volgende bladzijde terug
GLASTUINBOUW IN BEELD Hier volgen enkele algemene sheets + film met de ambities en cijfers van de glastuinbouw om het kader te schetsen.
Kleurrijke eenheid 1 Korintiërs 12:19-20 Opdracht:
Transcript van de presentatie:

M IJ N I M M E R S I V E S P A C E ( s y n o p s i s )

Beschrijf de wereld die je wilt maken (maximaal een half A4) Wat is jouw visie op die wereld? Wat wil je overbrengen? Maak je wereld ‘rijk’!

Jouw wereld: Welke 3 ‘scenes’ zijn er. - Jouw wereld: Welke 3 ‘scenes’ zijn er? - Bedenk in elke scene minstens 3 acties die de gebruiker kan ‘doen’. Maak 3 schetsen met alle (beeld)elementen die nodig / belangrijk zijn. - Zet die 3 beelden in powerpoint. - Markeer de (inter)acties in de schetsen.

schetsen. Kan op heel verschillende manieren schetsen. Kan op heel verschillende manieren. Zolang het maar communiceert! 4

5

6

schematisch. Denk aan je standpunt schematisch. Denk aan je standpunt. Hoe kan dat zo immersive mogelijk zijn? 7

8

‘Sobere’ tekening, heel duidelijk 9

Zo zou je kunnen aangeven dat er daar acties voor de gebruiker te vinden zijn. Wat zouden ‘hints’ kunnen zijn? 10

Synopsis heeft: korte beschrijving van je wereld in het algemeen je visie hierop: wat wil je overbrengen beknopte beschrijving drie ruimtes beschrijving sfeer beschrijving vormgeving voorbeelden van mogelijke acties die in die ruimtes zouden kunnen

Voorbereiding volgende les: 1. Neem een aantal mini-objecten (minimaal 5 stuks) mee naar school die je kunt verwerken in een ruimtelijke opdracht. Bijvoorbeeld een lampenbolletje, een oud gebroken kopje, een gekke verpakking, een bijzonder lintje, een oude kaft van een boek, een playmobil poppetje. Geen dierbare spulletjes maar dingen die gebruikt kunnen worden voor de opdracht. 2. Neem materiaal mee om te knutselen, zoals: schaar, stanley mesje, touw, klei, plakband, nietmachine, lijm, stukjes karton, houtjes, verschillende stofjes, dopje, oude doosje, takjes, knopen, etc. Zorg dat je iets bij je hebt om het eindresultaat te fotograferen.