Claudia Locatelli – 3 OFM EPM 3 Taak 5b Het landschap van (S)CRM software.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
The customer centric software company
Advertisements

Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
Trends in Dienstenmarketing
Bouw je eigen website met gratis software Je eigen website bouwen  Waarom?  Eigen zaak (  Vereniging (
Woensdag, 27 juni 2007 Presentatie Snakeware New Media / MerkMakers Nieuwe Media.
Z I NNAI. Wat? Inspirerend lerend netwerk van, voor en door ervaren werknemers in de Vlaamse overheid, die zin hebben in ZINvol werk en die zich ZINvol.
HOM COM Ledenvergadering 19/11/2012. Homcom • Bug in Android 4.2 • Vergat de maand december • Je kon geen verjaardag noteren in december • Wel in november.
Titelblad E-commerce E-Commerce
Slimmer werken en minder investeren
Heatmap.
E-RADEN Roadmap. AGENDA • Overzicht van nieuwe ontwikkelingen 2009 • Interfaces • Document Types : Meta-data • E-raden gratis ? • Perspectieven.
Vindbaar zijn Wat kan je zelf doen?. ADWORDS -Betalen per klik -Gelijk resultaat -Wekelijks onderhoud -Gecompliceerd geworden Zelf doen: Ja, basis.
Generatie Y Een presentatie door: Wirjo Hardjono.
Marco Ligtvoet MSc Aardrijkskunde IOL 14 mei 2010
Organisatie en sourcing van de DLWO Jacco Jasperse Informatie- en procesmanager Manager Dienst Informatievoorziening en Automatisering.
Schatten van Stadsarchief Amsterdam 12 april 2011
Mobile Device Management (MDM)
Business Modeling Koppeling - SharePoint & CRM. Value Proposition Breed inzetbare koppeling met veel mogelijkheden, hierdoor is geen maatwerk nodig. Deze.
Behind Interactive Media. Agenda 1.Mobiel internet 2.Mobiele content 3.Apps 4.Opleveren.
Woensdag 24 juni 2009 Web 2.0 en Technologie Bram de Kruijff.
Presentatie CRM Ayoub Boufous Yusuf Cetinkaya
HOMCOM LEDEN VERGADERING 18/05/2009. Nieuws  Google doet het goed en minder goed Er is winst maar minder dan 10 % Er is winst maar minder dan 10 % Omzet.
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
Onderzoeksmethodologie HRM Dr. Sophie De Winne 03/ (Lessius) 016/ (K.U.Leuven) 27 september Onderzoeksmethodologie.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van Abecon Abecon implementeert sinds 1979 standaardsoftware voor specifieke nichemarkten. Met Microsoft Dynamics als krachtig platform, realiseren.
Taak 5a: CRM vs. SCRM Tina Tavernier 3 OFM (AL). Infografiek In welke mate verschilt 'traditionele CRM' van 'SCRM' indien we kijken naar de domeinen van.
Homcom Vergadering 27/02/2012. Megafoto’s We toonden reeds extreme foto’s We gaan steeds verder Zie nu.
HOM COM 23/09/2013 LEDENVERGADERING. BIG Big Companies – Google – Apple – Microsoft – Amazon.
HOM COM Ledenvergadering 27/05/2013. Economisch nieuws YAHOO betaalt 850 milj Euro voor TUMBLR Tumblr = een Blog Marissa Mayer (37) CEO van Yahoo Was.
Homcom Ledenvergadering 27/01/ Onze beste wensen Voor 2014 Vanwege het bestuur.
Hom Com Ledenvergadering 17/12/ synchroniseren De tijd van slechts 1 account Is voorbij Je hebt er minstens al je webmail bij, bij je.
CRM Laura Nunes Carvalho, Jonathan Mathyssen, Jens Van den Driessche en Ruben Junius.
ICT & Organisatie 3: Business Applications
Hoe wordt de ranking bepaald?. 3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 hoofdfactoren die de Ranking bepalen 2. Duur op website + social.
Beveiliging woensdag 22 november Beveiliging Waarom aandacht voor beveiliging? Oneigenlijk gebruik door andere personen Afscherming van informatie.
Routeplanners.
PC Beveiliging woensdag 23 november PC Beveiliging Waarom moet de PC beveiligd worden? Oneigenlijk gebruik door andere personen Afscherming van.
Woensdagochtend presentaties 2012/2013 Woensdag 26 september 2012 Intro Windows-8.
Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.
Loe Hameleers Gerard Maeijer
CRM Martine Boomsma & Timo van Lokven
DE GROTE REGIOBEURS Stadskanaal. TRENDS Vergrijzing Vergrijzing Social media Social media Mobiele telefonie Mobiele telefonie.
T AAK 5 B : HET LANDSCHAP VAN ( S ) CRM SOFTWARE Sarah Vanoverbeke 3MAS.
Toepassing PAF Maatschappijen- Producten, Formules, Commerciële programma’s.
Minor Digital Marketing Wat gaan we doen? Inleiding Tio Leren en ervaren hoe de online technologie bijdraagt aan een succesvolle bedrijfsvoering. Vorm:
Toepassingsmogelijkheden eHealth in de langdurige zorg
Office macro woensdag 7 januari 2015.
Windows Verkenner Tips en Trucs woensdag 14 januari 2015
Postbeheer woensdag 11 maart 2015
@albertschot ICT in het onderwijs. Trends Digital Native.
3D Design en 3D Printing woensdag 19 november 2014.
 Samenwerking  Participatie  Organisaties  Projecten.
Slim en veilig online winkelen Hein van Dijk
Hom Com Ledenvergadering 03/03/2015. Oud Zelzate Oud Zelzate deel 1
OMAR EZZAT SHALAAN & SALAHEddine aithakki
Webbrowsers Inhoudsopgave  Webbrowser  Geschiedenis  Verschillende webbrowsers Bekende webbrowsers Minder bekende webbrowsers  Vergelijking.
Tablets.
Maarten Cant, Marilie Doms en Lise Paesen. Stel je voor…
Agenda  Introductie Oracle Documents Cloud Service  Demo  Integratiemogelijkheden  Demo  Vragen 15 december /11/2015 WebCenter SIG Oracle.
3CX Telefoon Centrales. 3CX Products – 3CX Phone System 3CX Phone System.
Created by BM|DESIGN|ER Klokjes Woonbedrijf default.
Created by BM|DESIGN|ER Esther van Bentum default.
Created by BM|DESIGN|ER Discover your story CONCEPT default.
Analyse Analyseren van sociale media
Hoe omarmen Nederlandse non-profit organisaties informatietechnologie?
Transcript van de presentatie:

Claudia Locatelli – 3 OFM EPM 3 Taak 5b Het landschap van (S)CRM software

Het landschap van (S)CRM software  Microsoft Dynamics CRM  Zoho CRM  SAP  Salesforce  SugarCRM  SproutSocial

 Traditionele CRM  Opgericht in 1975  Veel werknemers  Middelmatige populariteit  Grote aanwezigheid op social media  Integratie van Salesforce en Intuit  Geen API flexibiliteit  Geen veiligheidsgarantie van een derde partij  Geen prijstransparantie op de website  Mobiel niet toegankelijk via iOS of Android

 Traditionele CRM  Opgericht in 1996  Veel werknemers  Grote populariteit  Middelmatige aanwezigheid op social media  Integratie van Google Apps en Intuit  API flexibiliteit  Veiligheidsgarantie van een derde partij  Prijstransparantie op de website  Mobiel enkel toegankelijk via iOS

 Traditionele CRM  Opgericht in 1972  Veel werknemers  Grote populariteit  Grote aanwezigheid op social media  Geen integratie van Google Apps e.a.  API flexibiliteit  Veiligheidsgarantie van een derde partij  Geen prijstransparantie op de website  Mobiel niet toegankelijk via iOS of Android

 Mix van CRM en SCRM  Opgericht in 1999  Veel werknemers  Grote populariteit  Grote aanwezigheid op social media  Integratie van Google Apps, Salesforce en Intuit  API flexibiliteit  Veiligheidsgarantie van een derde partij  Geen prijstransparantie op de website  Mobiel toegankelijk via iOS en Android

 Mix van CRM en SCRM  Opgericht in 2004  Veel werknemers  Grote populariteit  Middelmatige aanwezigheid op social media  Integratie van Google Apps  API flexibiliteit  Veiligheidsgarantie van een derde partij  Prijstransparantie op de website  Mobiel toegankelijk via iOS en Android

 Social CRM  Opgericht in 2009  Middelmatig aantal werknemers  Grote populariteit  Grote aanwezigheid op social media  Integratie van Google Apps  Geen API flexibiliteit  Veiligheidsgarantie van een derde partij  Prijstransparantie op de website  Mobiel toegankelijk via iOS en Android

Vergelijkende analyse op basis van…  Gebruiksvriendelijkheid  Prijsstelling  Compatibiliteit met andere (systeem)software  Specifieke vereisten  Reputatie van de fabrikant

Bronnen   be/dynamics/default.aspx be/dynamics/default.aspx   management.html management.html  dynamics-crm/salesforce-crm/sap- crm/sugarcrm/zoho-crm dynamics-crm/salesforce-crm/sap- crm/sugarcrm/zoho-crm  social/reviews social/reviews 