Arteveldehogeschool Office management Taak 2: nieuw relatiemanagement SCRM – Sarah Verpoest – 3EPM2
Social media audit
You tube
Flickr
Arteveldehogeschool is actief op vele sociale netwerksites. Conclusie
SWOT Sterktes Zwaktes Actief op sociale media Weinig reactie Hebben relatief veel volgers op sociale media Weinig interactie op sociale media De persoon die aangesteld is voor communicatie antwoord relatief snel Bedreigingen Opportuniteiten Concurrentie van andere scholen in Gent Afwezigheid leerkrachten Verschillende sociale media voor verschillende doelgroepen SWOT
Hogeschool Gent KASK Gent Universiteit Gent En andere… Concurrentie
Arteveldehogeschool maakt actief gebruik van sociale media om de school en activiteiten te promoten. Daarnaast hebben ze een professionele website. Arteveldehogeschool moet opletten van concurrentie op andere sociale media. Ze zorgen beter dat er wat meer interactie komt op sociale media. Conclusie
Doelgroep
De doelgroep is groot. Arteveldehogeschool focust zich op de studenten vanaf 18jaar.
Doelstelling en strategie
Meer interactie op sociale media Meer berichten plaatste op sociale media Zorgen dat de website (Chamilo) altijd werkende is voor studenten