Arteveldehogeschool Office management

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Social Media marketing
Advertisements

Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Vind samen met Zuyd Robotics de weg
Billboard.com Wat zijn de trends op de website
Social media als kwaliteitsinstrument voor de eerstelijn: ‘Verbeterjezorg’ November 2012 Olof-Jan Smits Voorzitter Stichting XS2CARE.
SaMBO ICT Conferentie 19 januari 2012 Vertrouwelijk.
Structuur presentatie
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
BUSSINSSPLAN Anabel D’hulster Sophie Tavernier Eline Vandenberge
Van social media naar social CRM Social media audit Strategie Implementatie Plan.
Preventie voor jonge fietsers Politiezone Gent Fluo en fietsverlichtingscampagne ontstaan Stad Gent en Politiezone Gent doelgroep studenten (hogescholen.
Belang van sociale netwerken in dringende geneeskundige hulpverlening
Facebook Zie de kansen!.
handreiking social media bij de Vlaamse overheid
Nieuw relatiemanagement, SCRM
Social Media Audit.
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
Nieuw relatiemanagement / scrm
Basisboek marketingcommunicatie
Woensdagochtend presentaties 2012/2013 Woensdag 17 oktober 2012 Overzicht Sociale Media.
-140 tekens berichten sturen -Je deelt deze berichten met je volgers -Deze berichten heten een ‘Tweet’ -Volgers zijn twitteraars die zich hebben aangemeld.
Herlancering educatieve website
Social Media.
Werkgroep Communicatie Jaarvergadering 24 mei 2014.
DÉ SUCCESFACTOR… BILLBOARD.COM. ONDERZOEKSVRAAG: WAT IS DE SUCCESFACTOR? Dat ben ik gaan onderzoeken…
Social Media Reputation.
Crossmediale Communicatie
WAAROM SCHOOLRADIO? LEUK TIJDVERDRIJF COMMUNICATIEKANAAL.
De generatie Y De nieuwe generatie, nu tussen de 20 en de 30 99% is online… Kent u ze ook?
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Marketingproject-communicatieplan
Social Media Audit. Deel 3 Concurrenten – XXXLutz Group.
I like UNICEF Eefje Arts. Cijfers Facebook Wereldwijd: 1,23 miljard maandelijks actief Nederland: 9 miljoen accounts UNICEF Nederland ruim fans.
Taak 2 Nieuw relatiemanagement
Communicatie en Digitale media, Hogeschool Rotterdam.
Nick Vanden Bussche Doelgroepinspecteur Studenten PZ Leuven.
Outdoorpark Reusel.
Nieuw relatiemanagement SCRM Nieuw relatiemanagement SCRM.
ARTIEST 2.0. ATIESTEN Pete Philly Dennie Christian MC Biggah.
Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden.
Social Media – Topic 1 Originalosboys. Wat is Social Media Verzamelbegrip Het ontstaan van Social Media Invloeden van Social Media.
Onderzoek Mediawijs omgaan met social media in het primair onderwijs.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
Ouderavond Mediawijsheid Basisschool ‘t Rendal 20 januari 2014.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Onze school is zich ervan bewust dat sociale media een onlosmakelijk onderdeel zijn van de huidige samenleving en de leefomgeving van haar leerlingen,
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Zakelijk twitter inzetten Zakelijk Twitter inzetten.
Team Communicatie 6 enthousiaste vrijwilligers Eind 2012 gestart Persvoorlichting, sociale media, evenementen, Kampong TV, interne communicatie, evenementen.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Ara & Social Media.... Debriefing Probleemstelling 1.Hoe zou social media effectief ingezet kunnen worden voor ARA als merk? 2.Welke netwerken zijn voor.
Priorities (Edith Schippers) Regering voor Nederland Statistiek ontwikkelen Speerpuntenplan Aanbod aantrekkelijker maken Statistiek zichtbaar maken.
Operationeel plan DIMAGINI
Sociale media inzetten
Social media plan Gemaakt door : Dorien van der Gugten Klas: B-MMC4-1a
Elke Dag Samen een Beetje Beter.
Wie is wie? Roze = Ik ben Laura Ophof – Bosch, Marketing- en communicatiemanager NPO Zapp en Zappelin Geel = Ik ben Liesbeth Demmenie – Lergner, Productmanager.
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Sociale media.
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Activiteiten 2013, gericht op de uitvoering van het
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Goede morgen allemaal.
Transcript van de presentatie:

Arteveldehogeschool Office management Taak 2: nieuw relatiemanagement SCRM – Sarah Verpoest – 3EPM2

Social media audit

You tube

Flickr

Facebook

Pinterest

Twitter

Arteveldehogeschool is actief op vele sociale netwerksites. Conclusie

SWOT Sterktes Zwaktes Actief op sociale media Weinig reactie Hebben relatief veel volgers op sociale media Weinig interactie op sociale media De persoon die aangesteld is voor communicatie antwoord relatief snel Bedreigingen Opportuniteiten Concurrentie van andere scholen in Gent Afwezigheid leerkrachten Verschillende sociale media voor verschillende doelgroepen SWOT

Hogeschool Gent KASK Gent Universiteit Gent En andere… Concurrentie

Arteveldehogeschool maakt actief gebruik van sociale media om de school en activiteiten te promoten. Daarnaast hebben ze een professionele website. Arteveldehogeschool moet opletten van concurrentie op andere sociale media. Ze zorgen beter dat er wat meer interactie komt op sociale media. Conclusie

Doelgroep

De doelgroep is groot. Arteveldehogeschool focust zich op de studenten vanaf 18jaar.

Doelstelling en strategie

Meer interactie op sociale media Meer berichten plaatste op sociale media Zorgen dat de website (Chamilo) altijd werkende is voor studenten