Collectieve pr Bijeenkomst 22 mei

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Eigen Kracht-conferenties
Advertisements

Communicatie- programma 10
Naar een nieuwe kleuterperiode in de basisschool, Onderwijsraad, mei 2010.
Milieutrefdag 12 juni 2008 Zonder is gezonder. Inleiding workshop: Zonder is gezonder • Voorstelling Velt • Inleiding Zonder is gezonder • Link met Samenwerkingsovereenkomst.
GfG ® Ook uw gemoedsrust verdient vakantie! Voyages réservés, voyages assurés !
ZAPPcity Project ZAPPcity • alle evenementen onder één publicitaire paraplu • 28 augustus – 14 september • kunst, cultuur, sport, media • locaties.
Jong Ondernemen Een manier van leren !.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Presentatie CNA, 22 Oktober, Marijn Willemen en John Keunen
Stichting Dijk van een Kust
WELKOM Vrijwilligersbijeenkomst De WENDE Programma  20.05: Waarom deze bijeenkomst  20.10: Samen vooruit -Huidige situatie & voorstellen -Waar.
Marketingcommunicatiemix
20 jaar Open Monumentendagen 2008 RESULTATEN VAN PUBLIEKE OPINIEPEILING Nobody’s Unpredictable Oktober 2008 IPSOS BELGIUM Waterloo Office Park Drève Richelle,
Steunpunt opvoedingsondersteuning. 2 Opvoedingsondersteuning -Inleiding -Iedereen heeft wel eens opvoedingsvragen -Ouders -Werkveld -Opvoedingsondersteuning.
Energieslimme Communities Inge Wijgerse. Doel Smart Grids Koppelen van vraag en aanbod Piekscheren Nieuwe diensten Stimuleren duurzame energieopwekking.
Broodje Brussel Dag van de Cultuurcommunicatie 13 december 2005 Frank Ilsbroux.
To do List… - Paspoort en rijbewijs aanvragen… -Duplicaat bon camera ophalen -Administratiekantoor vinden Belasting brief - Dakproblemen regelen -Nieuws.
Muziek downloaden PVGE Computerclub 5 JANUARI 2012.
Europese financiering voor Musea, 26 juni 2007 Amsterdams Historisch Museum Laura Grijns.
Marketing presentatie
Een dialoog met klanten opbouwen
ScaldWIN, Internationale Scheldeweek 2011 De Schelde, rivierstroom als levensstroom.
SAMEN LEVEN Team projecten en evenementen. VERLOOP INFO SESSIE  1. De dienst “Samen leven”  2. Projectwerking Antwerpen Noord (team projecten en evenementen)
De kulturhus-methode samenwerken vanuit een sociaal-maatschappelijke missie Jeroen Geerdink, senior adviseur Variya 18 februari 2010 Werkconferentie Regionaal.
Training “Doe-het-zelf” Programma “Samen duurzaam inzetbaar” Welkom
Communitybijeenkomst 21 april 2009 Kies Kleur in Groen.
Social Media.
Informatiemiddag 14 februari 2012 uitgevoerd door: in opdracht van:
Citymarketing Hilversum 2006
“Bosatex bodemsanering”; een zorg minder
Evenementencommissie RCU Zwolle
Quick scan Janneke Delisse, Renée van Os, Jan Jurriëns
MANTELZORGCOACH.
Zultse zelfstandigen in de kijker 7 juni Doel De Zultse zelfstandigen in de kijker plaatsen via een gezinsvriendelijke fietstocht, gekoppeld aan.
OKBV project BOEKEN OM NAAR TE KIJKEN : ANTWERPEN 2004 Presentatie themadag OKBN & OKBV Bibliotheken en marketing : inhoud of verpakking ? 20 november.
Stavaza.  Wat en waarom?  Wie?  Oproep nationale Archeologiedagen.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 12 Promotie.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Module ‘Ouderbetrokkenheid’ AD opleiding ‘Pedagogisch educatief medewerker’ Week 1 Pascal van Schajik
Samenwerkingen festivals & ondernemers >> Inzichten vanuit onderzoek.
Experiment 2: Museumbezoek in schoolverband. Vooraf Dit receptenboek is bedoeld voor musea die de resultaten van de experimenten willen toepassen in de.
Stage presentatie Dierenambulance Groningen Jeremy Corcoran 2015/2016
Presentatie voor KHN, Afdeling Heerenveen Alvin Sibbald, programma manager 25 januari 2016.
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Lucie Herraiz Cunningham Delft Business Consultancy Adviseur Expat Project Team Delft April 18, 2013 Delftse Expats en Delftse Culturele Instellingen.
Ontmoeten, inspireren en genieten bedrijfsplan Dordrechts Museum en Simon van Gijn 24 maart 2009.
Marketing Noorderzon Performing Arts Festival Groningen Mark Hospers Presentatie 25 maart Assen.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 5 Winkelformule.
Het Grote Participatie Debat Vrijdag 2 september deSingel.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 6 Retailmix. samengevat 1 ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Het presenteren van artikelen.
Cursus vrijwilligers werven Praktisch toegepast. Programma Opzet scholing Vrijwilligers: Waar hebben we het over? Knelpunten Vrijwilligersbeleid Werven.
Een goed product maken is niet genoeg …
Campagne taalvaardigheid
Cursus vrijwilligers werven
Burgerhout Bruist Editie 2017.
Krachtige zorgprofessionals via eigen regie
Marketing in het Verzetsmuseum Wat is marketing Marketing in Verzetsmuseum Doel van de marketing Eerdere doelen PR vragen Doel, strategie Marketing.
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
Hoofdstuk 4 Promotiebeleid
Koplopergroep ‘Circulaire hotels’
Zero Accidents Netwerk Nederland Voorjaar 2014
Visie en inhoud ‘Maken en meemaken’
IKC De Wenteling Balinge e.o.
Samenvattende presentatie - 3 mei 2019
SJABLOON VOOR EEN SCHOOLREISJE
Trefdag Huis van het Kind Zaventem
Marketing in sociale media
Direct marketing.
Transcript van de presentatie:

Collectieve pr Bijeenkomst 22 mei Days of Dutch Culture Collectieve pr Bijeenkomst 22 mei

Medewerkers Mirjam Flik, coördinator Mireille van Loon, pr en publiciteit Roman Gerasimov, agent in St Petersburg Arjen Barel, marketing-adviseur

Promotiestrategie Promotieplan

Promotiestrategie Uitdagingen Problemen

Promotiestrategie - Uitdagingen Kwalitatief ijzersterke presentatie van Nederlandse Kunsten

Promotiestrategie - Uitdagingen Kwalitatief ijzersterke presentatie van Nederlandse Kunsten Een compact aanbod in de tijd

Promotiestrategie - Uitdagingen Kwalitatief ijzersterke presentatie van Nederlandse Kunsten Een compact aanbod in de tijd Deelname gevestigde kunstinstellingen in St Petersburg (o.a. Hermitage)

Promotiestrategie - Uitdagingen Kwalitatief ijzersterke presentatie van Nederlandse Kunsten Een compact aanbod in de tijd Deelname gevestigde kunstinstellingen in St Petersburg (o.a. Hermitage) Feit dat het evenement past binnen het 300 jarig bestaan van St Petersburg

Promotiestrategie - Problemen Aanbod (uitvoerenden, gezelschappen) onbekend bij publiek in St Petersburg

Promotiestrategie - Problemen Aanbod (uitvoerenden, gezelschappen) onbekend bij publiek in St Petersburg Diversiteit van de programmering

Promotiestrategie - Problemen Aanbod (uitvoerenden, gezelschappen) onbekend bij publiek in St Petersburg Diversiteit van de programmering Groot ander aanbod in St Petersburg

Promotiestrategie - Problemen Aanbod (uitvoerenden, gezelschappen) onbekend bij publiek in St Petersburg Diversiteit van de programmering Groot ander aanbod in St Petersburg Veel verschillende instanties betrokken bij organisatie

Promotiestrategie - Problemen Aanbod (uitvoerenden, gezelschappen) onbekend bij publiek in St Petersburg Diversiteit van de programmering Groot ander aanbod in St Petersburg Veel verschillende instanties betrokken bij organisatie Een relatief klein promotiebudget

Promotiestrategie - Samenvattend Kwaliteitsimago

Promotiestrategie - Samenvattend Kwaliteitsimago Merkwerking, ontwikkeling label

Promotiestrategie - Samenvattend Kwaliteitsimago Merkwerking, ontwikkeling label Russisch agent

Promotieplan aandacht trekken, interesse wekken

Promotieplan aandacht trekken, interesse wekken wensen creëren

Promotieplan aandacht trekken, interesse wekken wensen creëren bezoeken faciliteren

Promotieplan - aandacht trekken, interesse wekken affiches folders free cards folders deelnemers adverteren

Promotieplan - aandacht trekken, interesse wekken - folders differentiatie bekende Russen prijzen aan kwaliteitsuitstraling

Promotieplan – wensen creëren persbenadering website acties

Promotieplan – wensen creëren - persbenadering interviews persconferenties mailingen info-pakketten

Promotieplan – wensen creëren – website wervend Russisch / Engels reserveringsmodule

Promotieplan – wensen creëren – Acties Aanzetten tot bezoek Kortingsacties voor specifieke onderdelen van het programma aanbieden in bepaalde media (in combinatie met een artikel over dat specifieke onderdeel) Benaderen van groepen, die in het bijzonder geïnteresseerd kunnen zijn in een onderdeel van het programma, bijvoorbeeld jongerenverenigingen benaderen voor Ish II, dansscholen voor het dansprogramma etc. Aanzetten tot herhalingsbezoek In de folder kan een bon opgenomen worden die bij inlevering ervan, samen met een reeds gebruikt ticket van een Days of Dutch Culture onderdeel, twintig procent korting geeft op de volgende voorstelling die bezocht wordt. Om slecht lopende onderdelen te stimuleren kunnen er na afloop van voorstellingen in hetzelfde genre kortingsbonnen uitgedeeld worden (cross selling).

Promotieplan – bezoeken faciliteren Goede informatie Een reserveringsnummer Een informatienummer Herkenbaarheid bij locaties

Publiciteitsplannen deelnemers Partner in St Petersburg

Publiciteitsplannen deelnemers Partner in St Petersburg Afstemming met Coördinatiepunt

Publiciteitsplannen deelnemers Partner in St Petersburg Afstemming met Coördinatiepunt Promotiemateriaal deelnemers

Publiciteitsplannen deelnemers Partner in St Petersburg Afstemming met Coördinatiepunt Promotiemateriaal deelnemers Persbenadering

Publiciteitsplannen deelnemers Partner in St Petersburg Afstemming met Coördinatiepunt Promotiemateriaal deelnemers Persbenadering Tijdsplan