Raamaffiches (In samenwerking met facebook). doelstellingen Leuvenaars bereiken & raamaffiches doen ophangen (Meer interactie creëren op facebook)

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hoe gaat het in Jeugdzorg? Gestart in Jeugdzorg, zoveel nieuwe vakken! Zegt: Zeg dat wel! Zoveeeeel! Maar wat leer je dan allemaal? JZ Zegt: Ik leg dit.
Advertisements

SMC078+ Facebook The Adult Version. Meer resultaat met Facebook Inspireren, motiveren, cases & praktische tips Met z’n allen!
Proloog.
door: Roderick Juffermans
Welkom bij het vak ICT … Van Muhammet. Opdracht Straks krijg je 5 dia’s te zien waar je zelf in kan typen. Jij moet alleen typen en zelf plaatjes toevoegen.
Welke vernieuwende vormen van reclame worden in de openbare ruimte gebruikt, en wat maakt deze tot een succes. Kay Lakeman.
Jan van Goch. Waarom loyalty? Hoe… • Loyalty moet leuk en simpel zijn • Deelnemers willen iets krijgen • Het moet iets opleveren • Gratis is belangrijk.
Op Sint-Montfort.
Sarah De Baets Julie Cokelaere
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Reizen met het OV naar HET Instrument. OV als toegevoegde waarde De RAI is met het openbaar vervoer uitstekend bereikbaar en tracht daarom zoveel mogelijk.
Project week 1 Foto’s van reclame onderweg
FC Eindhoven Bezoek een sportief evenement. Observeer het publiek tijdens je bezoek Ik ben naar de ladies night van FC Eindhoven geweest. Dit was een.
Beter bekend als..... SCHATJE ZOEKEN
Bosch Young Talent Show
Mario party is een spellen reeks, er komen steeds nieuwe. Mario party is een soort monopoly met spellen. Je speelt het met 2 of 4 spelers. Het doel van.
ADP Tussenopdracht: Horseman Student: Kaj Metz Richting: GAR Module: Design & Research Vak: Action Design Principles Docent: Karel Millenaar Datum:
Boekverslag: Koen Kampioen en het grote toernooi
Voorbereiding post 2 Wie weet hoe ik heet Groep 4-5.
Lezing door Kick de Wolff
Doelstellingen formuleren
Label “Erkend Verkooppunt Hoeveproducten”
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
“Een nadenkertje...” Druk op je muis om de beelden te zien...
NAH wat nahdien?. NAH kort en bondig Niet aangeboren Persoonlijkheidsveranderingen Motorische veranderingen Aanpassing omgeving Niet het einde! Maar…
Visie & Strategie.
Een bezoek aan de dierentuin !. Man en vrouw gaan samen een dagje uit naar de dierentuin...
Quiz Quiz Energie Quiz Lars en Daan.
Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden.
 Spelprogramma waarin studenten van verschillende opleidingen tegen elkaar strijden.  De studenten worden in groepen per opleiding ingedeeld.  Het.
Uitleg van de Mobiele App van het spel Golddigers.
1. 2 Waarom Multimove in Damme ? 3 Nog geen activiteiten naar die doelgroep. Extra sportief aanbod na de schooluren. Meer kleuters aan het bewegen krijgen.
1 havo/vwo H2 klimaat, §4.
 Een groot gezin is een voordeel, de kinderen zullen later gegarandeerd voor jou zorgen.  Een groot gezin is een nadeel, want je hebt een grote en.
Michele van den Aardweg Judith Kooiman mms naar:
Veel werkwoorden hebben een vast voorzetsel
Kenmerken van een stad Een kenmerk is een eigenschap waaraan je iets of iemand kunt herkennen.
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Wat? De nightshophop is een app (voor iphone en/of Android) waar jongeren een route langs verschillende nachtwinkels moeten volgennachtwinkels Per nachtwinkel.
Hoe bereiken we Stadse Alleseters?. Kenmerken Stadse Alleseter jaar -Vrije tijd : uit eten, winkelen, terras, bioscoop -Zijn oververtegenwoordigd.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Geocaching workshop Peter van Wijlick Computerclub Helden.
Wenboekje Speelzaal Haasje Repje. Als je bij ons komt spelen mag je je jas aan de kapstok ophangen. Daar kan je zelf bij. Jas aan de kapstok.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Tekenen marktplaats Thema Verzin een thema voor jouw tekening, zoals markt van vroeger, of een markt in Azië. Of iets wat je zelf verzint.
Het is leuk om iemand een brief of een kaart te sturen.
Waar blijft de tijd Sociale media in jouw leven. Waar blijft de tijd Intro Je hoorde het verhaal van Marijke. Reageer eens op haar situatie. Sociale media.
Uitleg  In dit spel is het de bedoeling dat je zoveel mogelijk punten verzamelt door vragen goed te beantwoorden.  In ronde 2, 3 en 4 staat er ook een.
Wereld Choco-lat Economie. Wereld Choco-lat Benodigheden  1 spelbord  5 sets van 11 fabriekskaarten  5 sets van 3 hoofdzetelkaarten  45 spelkaarten.
Facebook. Agenda Cijfers Facebook Facebook pagina – Likes & checkins – Resultaten – Tips Facebook berichten – Afbeeldingen / video’s – Evenementen / aanbiedingen.
Relaties. 1 Op YouTube kun je lekker haten, zonder te reageren.
Groepslessen Terneuzen
Winkelstraat de Heurne
Meer communiceren met een klein budget
Vliegen als een vogel snel te leren gemakkelijk Leuk om te doen.
Onderzoek in Apps.
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
“Maar het huis blijft staan, want het is stevig gebouwd.”
Sociaal media DESIGN BY TALHA.
Goede voornemens.
Prijs Wordt per blikje rond de 2 euro verkocht.
LESMATERIAAL BIJ LEER BRIDGE MET BERRY DEEL 1
DESIGN BY TALHA Klas j1a Docent P. Broekhuizen
volgende bladzijde terug
volgende bladzijde terug
Social interaction Meile Houtsma
Het contactmoment in het 1de kleuterklasje :
Transcript van de presentatie:

Raamaffiches (In samenwerking met facebook)

doelstellingen Leuvenaars bereiken & raamaffiches doen ophangen (Meer interactie creëren op facebook)

Voorstel 1: FB-wedstrijd 1.Hang een raamaffiche op een goede plaats 2.Trek er een leuke foto van 3.Krijg zoveel mogelijk likes 4.Foto met meeste likes wint  Voorstel prijs: gratis ticket, eetbon OPEK, cultuurbon,…

Voorstel 2: Geo-cache In de buurt van elke affiche ligt iets (doosje ofzo) verstopt. Voorbijgangers kunnen daar dan naar opzoek gaan en een boodschap achterlaten.

Voorstel 3:rangorde Anderen aanzetten om affiche te hangen Per overtuigde persoon schuif je hoger in rang Dan mag je een bepaald attribuut bij je affiche op je vensterbank plaatsen – Rang1: kaarsje – Rang2: bloemetje – … – OF met stickers ofzo De rangorde wordt ook online bijgehouden, waardoor ze kunnen zien we er nog deelneemt en hoeveel ze nodig hebben om aan de top te komen. Als je (14dagen) lang aan de top hebt kunnen staan krijg je een prijs.

Voorstel 4: klantenkaart Anderen aanzetten tot affichehangen Per aangezette persoon: stempel op kaart (eventueel via online systeem) Volle kaart= 1 drankbonnetje

Voorstel 5:vriendschapsaffiche Hang een affiche Beloon andere affichehangers door een kaartje in de bus te steken.