17 juli 2014 pagina 1 verbindt E. De Myttenaere, BEng MBA RI Manager ICT-Automatisering.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Welkom perience e Editie #Xperience2013. Rodedraad: #Xperience2013 Partnership Innovatieve ontwikkelingen Duurzaamheid.
Advertisements

The customer centric software company
Cloud computing voor PZ VERA ondersteunt Stefan Wuyts ICT Coördinator VERA.
Haalbaarheidsstudie dienst virtuele applicaties 19 januari Workshop saMBO-ICT ConferentieBregtje Visser, projectleidster Remco Rutten, account adviseur.
Workshop 6: Multichanneling
Schoolnet Helmond Samen Sterk Op Glas de toegevoegde waarde mogelijke kostenbesparingen succesfactoren.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
“De verbindende schakel in de glasvezel sector”
Digitale dienstverlening
Digitale Delta De Digitale Delta biedt toegang tot data, kennis en kunde in het waterdomein ILOW innovatie symposium 24 april 2013 Ongelimiteerd werken.
Zaakgericht Werken.
BYOD printen in de praktijk
Scenario’s bezuinigingen. Als bibliotheek zorgen voor: Bronnen voor kennis en informatie (basis voor) ontwikkeling (ruimte voor) verbeelding Wij zijn.
ICT-Strategie politie Onderzoek Apps4Cops. 2 STRATEGIE CTO-code: R a 1. Device onafhankelijk ICT-strategie politie Any Device 1. Device Onafhankelijk.
Organisatie en sourcing van de DLWO Jacco Jasperse Informatie- en procesmanager Manager Dienst Informatievoorziening en Automatisering.
Tauw en het “nieuwe werken”
met vallen en opstaan naar een mid-office
AUTOMATISEREN IS VOORUITZIEN
Easy Bis Bestuursdienst Informatie Systeem Van agendapunt tot besluit Met automatische internet publicatie.
Rijkswaterstaat Ben Spiering HOG Docentendag 5 november 2013
© 2006 Consilience B.V.1. 2 E-Dienstverlening in de praktijk Noordwijk, 5 september 2006 K.P.Majoor Adviseur Consilience B.V.
Slimmer Organiseren voorbij “Het Nieuwe Werken”. Slimmer organiseren Een flexibiliserende arbeidsmarkt en moderne communicatiestructuren levert vragen.
AberdeenGroup surveyed 125 companies to understand their product innovation goals. Top challenges reported by these companies were: Cost pressure from.
Dé complete online werkplek met de kracht van Office 365
ABN AMRO Bank (ICT) Ernst Planting
De informatie gestuurde haven
Programma ULCN-3 Drs. Patrick Klaassen Programma Manager ULCN-3.
Effectief SysteemBeheer Korte bedrijfspresentatie
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
Samen werken aan betere dienstverlening VERA gebruikersdag Leuven 14 september 2007.
Cloud / hosted citrix / virtualisatie
Gang van het document Errol Graf Bijeenkomst bestellen & beschrijven – 8 april 2009.
Naam van de Auteur 7 januari 2008 Relatiedag 2008 Het nieuwe Kennisnet Frans Schouwenburg en Magda Bruin 23 januari 2008.
© Kars cum suis bv Benchmarking publiekszaken Workshop Procesmanagement 7 februari 2007.
Het van innovatie Gemeente Dordrecht Henk Wesseling & Mark Voogd PMO Amsterdam 2003.
Google WEB Services 6 oktober Wat zijn WEB services ? Google WEB Services Applicaties via het WEB Ruimte beschikbaar stellen op het WEB Communicatie.
1 Uitrol Werkplein Noordoost Flevoland juni 2009 Werkplein Noordoost Flevoland.
Missie, visie, strategie & jaarplan
GigaPortGigaPort Klaas Wierenga 8 Mei 2001.
Hoogwaardig internet voor hoger onderwijs en onderzoek Location Based Services SURFnet Expertise Seminar 12 Oktober 2005
IT & Corporatie Professionaliseringsbijeenkomst Utrecht, 29 juni 2009.
The Quality Businesses Network Ruud Vlek en Kees van Oosterhout.
Petrick Pap 34 jaar (out)sourcing adviseur Getrouwd
Onsight Managed Security Services
Inrichten van een dienst Weblectures
B-Project Servicedesk Jolanda Versteeg Rob Kiekens Jarl Hoenink.
Hoe integreer ik Lync in mijn Telecommunicatieomgeving?
Duurzaam besparen Voor het MKB bedrijf. Verbeter de dienstverlening, verlaag de kosten Verlichtingskosten – 58% Laagste prijs garantie op gas & elektra.
Grip op IT.
Europees aanbesteden ICT beheer PO.
Update Implementatie en beheer
/ MAXIMAAL DRIE WOORDEN 0 For internal use GETRONICS / KPN acquisitie en samenwerking Roelof Mulder BUSINESS UNIT DIRECTOR GETRONICS ICS 6 APRIL 2010.
Hoofdstuk 7 ERP-systemen: human resources Enterprise Resource Planning © Pearson Education, 2007; Enterprise Resource Planning door Mary Sumner.
Cegeka & TenForce Ronde tafel 17/06/2014 Doelstellingenmanagement VO.
1 IT Service Management Theorie (1). 2 Van ‘Beheren van dozen’ naar ‘Beheer van bedrijfsprocessen’ Bron: white paper van BMC Software. Leverancier van.
Beheer van ICT voorzieningen: wat is dat?
1 IT Service Management Theorie (2). 2 “Op zoek naar balans tussen dienst en klant” Bron: artikel uit IT Service Magazine van Robert den Broeder en Aad.
Informatiseringscentrum Marijke Vandecappelle Tormo van Schuppen 5 december 2012 UvA IDM in 15 minuten.
Footer leeghouden ivm logo #ad0006 R: 173 G: 0 B: 6 #005dad R: 0 G: 93 B: 173 #3f3f3f R: 63 G: 63 B: 63 #00ad51 R: 0 G: 173 B: 81 #ffad00 R: 255 G: 173.
Dienstenmarketing Week 4.
Nl.tree, de ISP voor het onderwijs Onderwijs en Internet Congres 16 april 2003, Amsterdam Aad van Diepen, manager marketing.
Een kwestie van kiezen 1Zaakgericht Werken - een kwestie van kiezen.
Salesforce Partner van Ordina Flexibel 3 Schaalbaar van 1 tot gebruikers Gebruik naar behoefte Eenvoudig aan te passen.
WirelessCity Ontdek de mogelijkheden van HP Wireless
IT that makes business easy
Diverse Sprekers ZAAM’s doelen zijn leidend voor gewenste ICT ondersteuning en benodigde infrastructuur DOEL PYRAMIDE ZAAM Doel (Missie) Als schoolorganisatie.
The Hybrid Workspace Gino van Essen Technical Consultant.
Opnemen colleges als dienst bij de Hanze
Fons Bonink.
Transcript van de presentatie:

17 juli 2014 pagina 1 verbindt E. De Myttenaere, BEng MBA RI Manager ICT-Automatisering

17 juli 2014 pagina 2 Doelstelling ICT Zorg voor moderne, flexibele, schaalbare en modulair opgebouwde ICT infrastructuur Zorg voor stabiele en betrouwbare ICT dienstverlening Creëer de voorwaarden voor operational excellence Ymere verbindt Doelstelling en aanpak Aandachtsgebieden aanpak 1.Organisatievolwassenheid 2.Integratie, migratie, consolidatie Infrastructuur (backoffice) + Darkfiber WAN 3.Integratie, migratie, consolidatie & vernieuwing Desktop (frontoffice) 4.Procesoptimalisatie (ITIL) 5.Inrichting KPR/SLR

Blauwdruk ICT infrastructuur

17 juli 2014 pagina 4 Moderne telewerkoplossing Any time, Any where, Any device CAG (Citrix oplossing) 100Mbit/30Mbit Internet Presence management Wie is beschikbaar Op welke wijze beschikbaar (gsm, vast, sms, chat, ) Ook na kantoortijd (24x7) Ymere verbindt 2. Integratie/modernisering backoffice 3/3 Servicemonitoring Business ICT diensten (bijv. verhuur, service, onderhoud,….) ICT Diensten (bijv. , web, print,….) 24x7x365 Consignatiedienst Inrichting Y-laboratorium  Beperkte schaal  Innovatie  In samenwerking met business en leveranciers