De omgekeerde wereld 31 januari 2008 Dinand Jansen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Social Media Strategy Model
Advertisements

Er zijn 3 methodes om slimmer te zoeken. 1.Door toetscombinaties te gebruiken. Bij windows: Alt + Tab = schakelen tussen programma’s. Windows + D = bureaublad.
Estro Educatie / 13 januari 2012 / 1 Talking about my generation.
Onderwijs van nu voor de wereld van morgen.
Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
Snel wegwijs op Wajongwerkt.nl > Cv’s zoeken en bekijken > Aanmelden en inloggen > Op een cv reageren > Uw bedrijfsprofiel aanmaken > Informatie over werk.
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. •Strategie en advies. •Uitvoeren middelen, persberichten.
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Businesstoepassingen
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Waarvoor Werken aan populariteit Fundering.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Marketingcommunicatiemix
Welkom. Verwachtingen Hoe groeien WELKOM ! VANDAAG >De beste distributeurs uit 50 landen zijn samen om een nieuw hoofdstuk in de Welding Industrial Distribution.
CMJ 2008 Promotie Adept en Bonne Aparte. Wat is CMJ/wat zijn showcases Bands spelen gratis (showcases) Publiek bestaat uit industrie (platenindustrie,
KICK-OFF PROJECT HVA APPS B.V.
Info Support Max Cornelisse
Inhoud 1.Doel 2.Wetenschap versus Marketing 3.Het ABC van de menselijke motivatie 4.De campagne (6-stappenplan) 5.Cijfers.
Strategie Social Media.  Waarom iets met Social Media gaan doen?  Waarom is het belangrijk eerst een strategie te ontwikkelen?  Schakel een deskundige.
Spraakmakende campagnes. Agenda  Introductie E-id  E-id wervingsbeleid  Case: Leaseauto’s voor afstudeerders  Case: Uitgerust aan de start  Vragen.
Angeli Hagoort-Mulders
COMMUNICATIEMIX van een onderneming
Advies en communicatiebureau
Kernproject V1 College 1 31 Januari 2008 Instituut voor Interactieve Media.
Marianne Spier Manager Content & Communicatie
Fairfood International
Nieuw relatiemanagement, SCRM
Het einde is in zicht. De Criteria Nulmeting - Linkaudit.
Hans-Peter Hioolen.
[passende afbeelding]
Social Media.
detaillistenpromotie
Talentpools.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
FlexService 10 mei Inhoud presentatie Flex Service 10 mei 2007 Volume arbeidsmarktcommunicatie vs conjunctuur Mediabestedingen uitzendbranche.
Bureau X? The fun way to success 1. Gedeelde beliefs zijn het hart van de organisatie De hele organisatie is opgebouwd om deze beliefs te versterken en.
De vraagkant van de arbeidsmarkt transparant gemaakt.
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. Strategie en advies. Uitvoeren middelen, persberichten schrijven,
STUDIECOACHBIJEENKOMST 5 dd
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
New Landscaping 2020 © Een zoektocht naar de realiteit van overmorgen Het recht om te dromen Realiseer deze met alle energie Blijf er in geloven en werk.
PLUK Motivatie 2. Over Nike 3. Doelgroep 4. Boodschap 5. Doelen 6. Tools 7. Marketingvormen 8. Strategie 9. Waarde-oordeel 10. Bronnen.
Hoofdstuk B. Whatsapp Voorwaarden: Beveiligd Heel nuttig Categorie: Sociaal netwerken App Stores: App store: Apple Play store: Android Het gebruiken van.
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
UBA = Bibliotheek van de UvA 1 centrale bibliotheek Bijzondere collecties 20 bibliotheken bij faculteiten, sommige onder facultair bestuur.
Een nieuwe arbeidsmarkt Social media Marcel Burger van Burger Support.
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Marketing Hoofdstuk 5 Communicatiemix.
Marketing voor de IPRO: wat brengt de toekomst?. 10 STELLINGEN.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Transitiecommunicatie Dichterbij Belangrijk kenmerk: Onduidelijkheden en uitstel, veel vragen en onzekerheden. Uitdaging: Aansluiten bij de diverse doelgroepen.
3 t/m 14 oktober Inhoud  Alert Online 2016  Thema  Communicatie en Onderzoek  Hoe meedoen?
Evaluatie campagne “Twaalfde Man” Agenda Twaalfde man in vorm –Media (Mindshare) –Concept en plan –Budget –Timing –Partners Campagne 2015.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Created by BM|DESIGN|ER Business model Schoonmaakrooster.com default 2e.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Groeien!groeien! Quintin Schevernels. De groei van de ondernemer en de groei van de onderneming hangen zeer nauw samen!
KRIJG ENERGIE VAN STUDENTEN. COÖPERATIE DOMMELSTROOM WATERKRACHTCENTRALE IN DE DOMMEL BIJ SINT-MICHIELSGESTEL 250 MILJARD LITER WATER / KWH PER.
Marcom Triple Helix FoodValley
Digitale tools: SlideShare
Marketing in het Verzetsmuseum Wat is marketing Marketing in Verzetsmuseum Doel van de marketing Eerdere doelen PR vragen Doel, strategie Marketing.
Opdracht 1 communicatietheorie
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Vragen stellen, closen en weerleggen
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

De omgekeerde wereld 31 januari 2008 Dinand Jansen

Wie is ACA/JES? Ruim 40 communicatiemensen in Amsterdam Arbeidsmarktcommunicatie, marketingcommunicatie, PR en interactieve communicatie Op zoek naar het DNA van elk (werkgevers)merk Onafhankelijk bureau; eigendom partners Internationale netwerken: Bernard Hodes (arbeidsmarktcommunicatie) Iprex (PR)

Klanten

De uitdaging ACA-JES groeit zo hard, dat dit resulteert in een acuut personeelstekort Op alle fronten zijn er nieuwe mensen nodig: DTP’ers, Account Directors, Strategen, Account Executives, PR Consultants, Webdevelopers, etc. Dus is er ook nauwelijks capaciteit om het eigen personeelstekort op te lossen!

Strategie Onorthodoxe oplossing: met hulp van klanten; de omgekeerde wereld dus Grote klanten zetten hun eigen middelen in: Koninklijke Marine> schepen Connexxion> bussen Rabobank> kantorennetwerk Doel: Aandacht van kandidaten voor de prachtige klantenlijst: bij ACA/JES hebben ze leuk werk Het verkrijgen van media-exposure en free publicity: bij ACA/JES zijn ze innovatief

Uitvoering Multi-mediaal. Combinatie van print, online en PR Tegen verwachting in: veel enthousiasme bij en medewerking van klanten Dus ook veel aandacht van en free publicity in diverse media… Absolute voorwaarde voor succes: snel kunnen schakelen!

Adformatie…

Eigen website…

De Telegraaf…

Youtube…

Blogs…

Online magazines…

En op Hyves

En… wat heeft het opgeleverd? Meer dan 70 CV’s ontvangen Inmiddels meer dan de helft van de 12 vacatures vervuld En natuurlijk veel positieve aandacht voor ACA/JES in de media