Het Nieuwe Uitzoeken Over uitgeven naar

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Premium Video Advertising Netwerk Sanoma Media & SBS
Advertisements

H3 Wat doe je met je geld Onderscheid tussen verschillende soorten uitgaven, om een goede begroting te kunnen maken Verschillende vormen van sparen en.
Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
Content voor eBooks. Kluwer eBooks  eBooks: de electronische variant van papier  Wat biedt Kluwer op dit moment: —(1) Pdf boeken (totaalpakket) online.
All Media are SOCIAL Eenleven zonder media, is dat mogelijk? Media spelen een belangrijke rol in ons sociale leven en zijn een primaire levensbehoefte.
Livy BV Randstad BM Almere Introductie Livy Professional De online oplossing voor professionele woning transacties.
Hoe maak ik een goed online cv?
Uw boeken van klassiek naar digitaal
Nieuws, activiteiten en meer. Wat is •Dorpsportaal •Informatie •Nieuws •Reportages •Aankondigingen •Dorpsagenda •Vermaak •Vereniging!
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Sociale Netwerksites Summerschool Social Media – Augustus 2010.
Ferry Jainathsingh Jelitza Naarden Gregory Plet
Van B-to-B naar B-to-C Het realiseren van incrementele verkoop via alternatieve kanalen Hans Offringa 15 en 22 juni 2010 Het realiseren van incrementele.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
Website maken met WordPress
Online Marketing voor het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
SANOMA MEDIA en de SOCIAL CUSTOMER: praktijkcases dinsdag 11 december 2012.
MARKETINGCOMMUNICATIE
Zoeken + Vinden voor trendanalyse: Google en meer Jaroen Kuijper, informatiespecialist.
Informatievaardig bij Trendanalyse: M eer dan Google Jaroen Kuijper, informatiespecialist
S OCIALE M EDIA Joke Hoogendijk Maart SOCIALE MEDIA: WAT IS DAT? Social media is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk.
Een preview 27/05/2008 UiTinVlaanderen.be. Van cultuur naar UiT = content verbreding - CultuurDatabank - Zichtbaar in navigatielinkjes - Merkbaar in.
Workshop Informatievaardigheden Propedeuse FHSS Mediatheek TF.
Hoe wordt de ranking bepaald?. 3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 hoofdfactoren die de Ranking bepalen 2. Duur op website + social.
Buurtleren.nl Het ‘probleem’ Schaalvergroting Geen directe kennisoverdracht Intensief gebruik Sociale media.
 Website faculteitsbibliotheek  Zoekmachine LIMO: boeken, artikels, eindwerken, tijdschrifttitels, kranten Bibliotheek Sociale Wetenschappen Introductie.
Bibliotheek Sociale Wetenschappen Introductie tot het zoeken Communicatiewetenschappen   Website faculteitsbibliotheek   Catalogus LIBISnet: boeken,
Tips voor de blogger in spé.
StepStone Product Presentatie
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Wob ten Hoeve Bob Spijkstra.
Aan de slag met Stelselpedia
Consument Onderdeel marketing. Wat is marketing?.
Online informatie zoeken via de bibliotheekwebsite Demo Nyenrode bibliotheek.
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
CAT Critical Appraisal of a Topic
Vraagstukken: intrest
§1.4 Waar kies je voor? In deze PowerPoint-presentatie leer je over:
S&D Interactive Media Workshop Google AdWords, 8 maart
Informatievaardigheden Corrie van Zeist September 2007.
Social media presentatie
7 strategieën voor een digitale overwinning Willem Hendrikx Internet als markt & strijd.
Weblog/Blog woensdag 25 september Weblog/Blog Wat is een ”Weblog of Blog”? Een soort van dagboek op internet, dat door anderen op internet kan worden.
Slim en veilig online winkelen Hein van Dijk
Toelichting raamcontract websites Wemmel - 30 maart 2015 Mieke Vande Kerckhove.
  Site onderzoeken en analyseren.  Korte scan website (quickscan).  Site toetsen aan requirements.
Informatievaardigheden Een eerste uitleg over het belang van informatievaardig zijn……..
Training voorbeeld voor
Intro/Context Niemand weet exact hoe het Google algoritme werkt Echter, de belangrijkste factor zit hem voornamelijk in de kracht van andere websites die.
Gerichte campagnes om conversie en klantwaarde te verhogen.
}. } Welkom Presentation: Transformatie van een mediabedrijf met data als grondstof PIM, 19 mei 2015 May 2015 Tim Klein
Informatievaardig met de Bibliotheek op school Naam.
Workshop Video Marketing Roadmap naar vrijheid Anton van Schendel.
Aan de slag met haarlemmermeervoorelkaar.nl een praktische handleiding Stap 1. Aanmelden Ga naar
Verbeter de vindbaarheid van je verenigingswebsite Samantha van der Werf.
SEO Kateryna Glushak en Saartje Van Broeckhoven. Wat?  Search Engine Optimization  Zoekmachineoptimalisatie  Techniek om website hoger te laten scoren.
Agenda Wie ben ik? Redkiwi Online marketing In de diepte: SEO.
Online Marketing Plan Search Engine Advertising (SEA) OW 3.
Maak je website beter vindbaar!
Les 3 Affiliate Marketing
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Bits & Bytes Magazine Media 2017.
Kluwer The end of Publishing
Online Marketing voor het MBO
Don’t be ‘sneaky’, use a Wiki!
Solliciteren met Social Media
Marketing en zoekmachines
Transcript van de presentatie:

Het Nieuwe Uitzoeken Over uitgeven naar

Onze klanten

Goede content wordt gevonden

Goede content wordt gelezen

Goede content wordt geWAARDeerd

Goede content is geld WAARD

Hoeveel dan?

500 euro per maand*

De 500 euro per maand pagina Zoekterm ‘vliegticket chicago’ 600 zoekopdrachten per maand Geschatte CPC 1,05 euro 600 x 1,05 = 630 euro per maand Bron: AdWords Hulpprogramma

Goede content?

Dat kunt u beter

Voor 1 euro BSOD opgeheven

Windows Megatips (2003) 750 tips voor 10 euro (bol.com) op papier Online voor 1,30* per tip te koop 750 x 1,30 euro = veel geld

ZOOM content: waardevol?

Nieuwe toepassingen #content Reviews (ZOOM en Kieskeurig.nl) Landingpages (ANWB Media en Easytobook.com) Dossiers (MT MediaGroep en Goudse.nl) Topic pages (U en ???)

Nieuwe afnemers #content Adverteerders Zoekmachinebureaus Affiliates Vergelijkers marketingbureaus

De praktijk nu #content API social media (tweets) Scrapen Wikipedia (‘facts’) Spideren RSS (actualiteit) Articlespinning (relevantie) Volledig, betrouwbaar, relevant en actueel?

De praktijk straks #content Volledige content Geactualiseerde content Auteursrechtelijk beschermd Met redactievoering Volledig, betrouwbaar, relevant en actueel

Contentzoekmachine met keurmerk Content zoeken a la funda Voor lezers en nieuwe afnemers Eerst alleen voor NUV uitgevers? Compleet aanbod Voor alle (nieuwe) toepassingen Prijs afhankelijk van toepassing en exclusiviteit

De funda route 1. NVM 2. NVM afvalligen (ZAH.nl, Makelaarsland) 3. niet-NVM 4. Hét contentplatform in Nederland met de kwaliteit van het ‘NUV’

Bij gebrek aan beter… #content

De kip op de gouden pieper #content

Over ons feeder levert nieuws op maat aan klanten met behoefte aan actuele en relevante content. We werken o.a. voor Sanoma Media, De Telefoongids, Kluwer, ManagementTeam, Sprout, De Telegraaf en AccountView. Meer info: