Andrej Osipian 1 e Bachelor Game Art en Design 2012 - 2013 Game Concept: Book of Lenses.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Spreekbeurt van Pietje Puk Juni 2012
Advertisements

Lessen uit het Noorden 2 februari 2011 “Op weg naar huis bijeenkomst”
Opgewekt.
7 veranderingslessen Verandering creëert ongemak
Samenvatting hoofdstuk 15-16
Echte Vrienden zijn belangrijk in het leven.
Hoofdstukken 15 en 16.  als spelers meer keuze hebben kunnen nieuwe verhalen ontstaan. Hoe kan ik meer keuzes brengen?  Conflicten leiden tot meerdere.
Hoe doe je dat? Actief Zendingswerk
Ik geloof… Dat onze achtergrond en omstandigheden misschien wel van invloed zijn geweest op wie we zijn, maar dat wìj verantwoorde- lijk zijn voor wie.
Begrijpen, Waarheid en Denken..
The art of game design Hoofdstuk 17 tot 19. Trandsmedia worlds Games video's en speelgoed zijn poorten in trandsmedia worlds.
Samenvatting Book of lenses
Ik wil jou iets zeggen Weet je? jij bent.... Ik wil jou iets zeggen Weet je? jij bent...
HEY PSSSST Een powerpoint van De Kale.
Hoofdstuk 15: One Kind of Experience Is the Story Story/Game Duality The Myth of Passive Entertainment The Dream The Reality The String of Pearls The Story.
The art of game design Hoofdstuk 20 en 21.
The art of game design Blz Opbouw van een verhaal Tweevoudig: Sommige games hebben goede verhaalelementen Sommige games hebben goede gameplay.
Andrej Osipian 1 e Bachelor Game Art en Design Game Concept: Book of Lenses.
Andrej Osipian 1 e Bachelor Game Art en Design Game Concept: Book of Lenses.
Andrej Osipian 1 e Bachelor Game Art en Design Game Concept: Book of Lenses.
De winter 2012 – 2013 was streng tot extreem streng, de water vogels hadden het behoorlijk moeilijk. Ik kreeg een zwak voor een zwaan en een eend, mijn.
Powerpoint Vriendschap zit in kleine dingen, die je niet tot wedervriendschap dwingen.
Vijfde zondag van de 40 dagentijd 25 maart 2012 Leven door verandering: Loslaten om te leven Johannes 12:20-33 Ik moet de weg van mijn Vader gaan.
Duurzaam goederenvervoer in steden; verbinden van mensen met gedragsverandering als focus VerDuS 19 november 2012.
Afdeling Geografie, Planologie en Internationale Ontwikkelingsstudies
“No problem can be solved from the same level of consciousness that created it. We must learn to see the world anew.” Albert Einstein.
Geloven, waarom zou je? Mijn leven zit zo al best vol!
Alles draait om liefde!.
De koninklijke weg Terugpakken, betaald zetten, lik op stuk geven… dat is normaal Wat David doet valt daarom op Hij gaat de koninklijke weg.
Assassins Creed 1 Presentatie EMEG-lijst. verwachting Toen ik begon te spelen dacht ik dat het een shootergame was. Ik had niet veel verwachtingen verder.
Game concept Samenvatting hoofdstuk 20 & 21. De waarde van esthetiek Het kan spelers aan trekken die het spel anders niet hadden gespeeld Het kan jouw.
Samenvatting hoofdstuk 17&18
Hé Pssst Lidia.
Ik dacht dat het geluid voor ons, levende wezens, belangrijk was en daarom heb ik gezegd: Mijn oren.
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
H3. Communicatie Gesprekstechnieken.
CanDo Coaching.
Ik geloof… Dat onze achtergrond en omstandigheden misschien wel van invloed zijn geweest op wie we zijn,maar dat wìj verantwoorde-lijk zijn voor wie we.
Ontwerpsessie: Game changers ‘Anders denken anders doen’
Woord van Leven Woord van Leven Augustus 2012 Augustus 2012.
Mijn Ogen.
{ Gaming Gemaakt door Kevin scheij en Akin Tunç. Introductie.
Cry A presentation by Booker Song by James Blunt.
Hoofdstuk 8: The game is made for a player. Ken de spelers  Einstein: Leer luisteren naar je publiek en weet wat je doet.  Project yourself: Plaats.
Het spel Gevonden via Het verhaal:
Heer, hoe zal ik weten dat wat mij beloofd is, mij ook gegeven wordt
HS 4 Aandachtspunten bij een verkoopgesprek
Echte Vrienden zijn belangrijk in het leven.
Hoe leidt God ons? Vragen daarbij: leidt God ons? willen we dat wel?
Met de handen in het haar? Twee projecten voor de prijs van één! - cursus: kleine kinderen helpen groot worden. - Inforeeks: hoe ga je als ouder om met.
HEY PSSSST.....
Reclame Masters | Ik en reclame!
Waarom heb je zo weinig moed?.
WAT HEB IK AL? -Logo -Mijn eigen website - Daan Wolfs Music - Facebook pagina (zowel privé als zakelijk) - Facebook prive - Facebook zakelijk -LinkedIn.
Welkom ik maak me sterk.
Maak je persoonlijke veranderverhaal
Waarom? Iedereen heeft sterke en zwakke punten. Met je sterke punten kun je heel ver komen en het is dan ook van belang om deze in te zetten.
Welkom. Veiligheid Allemaal bril op!!! Waarom zou ik mij houden aan de veiligheidsvoorschriften?
Kompas voor het diplomalandschap. Ik vind het belangrijk om te weten wat het verschil is tussen de diploma’s van Wetenschap & Technologie Internationaal.
Coöperatief leren?? E-twinning Digitaal samenwerken in het klaslokaal (en daar buiten )
Zin!Ja Hasselt 21 april  Informatie die de ontvanger aan de zender overdraagt in reactie op de communicatieactiviteit van de zender  Een.
7E-model Template. Opdracht: Bedenk minstens 3 originele manieren om je doelgroep te informeren, waardoor ze denken: “aha, goed om weten”, “interessant,
Verbindend communiceren met ouders
Sterk door je netwerk zet jezelf op de kaart!. Even voorstellen 21 mei 2016 in TilburgTRIVALENT LOOPBAANEVENT 2 mens & werk.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Hoe kan ik het beste in Nederland een eigen Game bedrijf opzetten?
Het 24 spel.
Preventie van alcoholgebruik van adolescenten door verbeterde ouder-kind alcoholspecifieke communicatie: De “Hou vol! Geen alcohol” pilot studie Suzanne.
Overzicht gedragingen per competentie
How to use games and materials when discussing sexuality Manouk Vermeulen, consultant specialized in sexuality education 12+
Transcript van de presentatie:

Andrej Osipian 1 e Bachelor Game Art en Design Game Concept: Book of Lenses

Kunnen er meerdere poorten zijn naar mijn wereld? Hoe ondersteunen ze/verschillen ze van elkaar? Kunnen er meerdere poorten zijn naar mijn wereld? Hoe verschillen deze? Hoe ondersteunen ze elkaar? Is mijn wereld gebaseerd op één enkele verhaal of meerdere?

De avatar is ook een poort naar jouw wereld. Zal mijn avatar goed gevonden worden? Heeft mijn avatar iconische kwaliteiten?

Wat zijn de rollen die ze moeten vervullen? Welke personages heb ik al 'uitgevonden'? Welke personages passen bij welke rollen? Kunnen ze elk meerdere rollen krijgen? Moet ik ze wijzigen zodat ze er beter bij passen? Heb ik nieuwe personages nodig?

Zorg voor duidelijke karaktertrekken Welke trekken bepalen mijn personage? Hoe worden deze karaktertrekken geuit?

Zijn er leegtes in het grafiek? Waarom? Zijn er extremen? Zouden ze er wel moeten zijn? Zijn de vrienden van de personage in hetzelfde quadrant?

Welke gevoelens heeft elk personage t.o.v. elk ander? Zijn er verbroken verbindingen? Zijn er veel gelijkaardige connecties? Hoe kunnen ze meer verschillend zijn?

Ons gedrag verandert mee met onze status, ook t.o.v. andere mensen. Hoe is dit in mijn spel verwerkt? Wat zijn de gerelateerde statusniveaus van mijn personages? Hoe kunnen ze juiste statusgedrag tonen? Hebben mijn personages een tegenstrijdige status? Hoe verandert de status van mijn personages?

Sterke verhalen doen hun personages veranderen. Hoe verandert mijn personage doorheen het spel? Hoe beelden we deze veranderingen af? Is er genoeg verandering? Zijn de veranderingen verrassend? Zijn ze geloofwaardig?