De Natuurwinkel Kernwaarden Imago Doelgroep

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
IPC En wat heb ik er zelf van geleerd?
Advertisements

PROFIELWERKSTUK Hoe kunnen wij je helpen?.
Provinciaal Verbond voor Volkstuinen Antwerpen vzw Algemene Vergadering van 22 maart 2014 Volkstuin wordt TUINHIER Bertho Beusen 22 maart 2014.
14 april 2008Symposium reisagenten You gotta move!
Wij willen de oorlog stoppen, omdat niemand er vrolijk van wordt en je schiet er niets mee op!!! We willen dat roken stopt, omdat het schadelijk is.
GOALS STRATEGIES MEASURES DASHBOARD ACTION PLAN (WHO, WHEN)
Proef de passie Eindpresentatie Rick Bolding & Vincent Mei Campagne.
1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Waarvoor Werken aan vindbaarheid Doelgroep.
Proefpresentatie CV206b Britt Koning Marielle Amahorseja Katja Pravnik
Het therapeutisch milieu
Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)
Conceptpresentatie Rolf Thijssen Robert Dines Peter Robbemond Valerie Kreukniet Wesley van Duffelen.
Briefing V1, blok 3 Case CC.
Van visie naar actie.
Brian Madsen “Melken uit hooi en gras van een natuurterrein met een mobiele melkrobot”
Herfst 2010 basisschool Jacinta
Aquarellen van Marcel REYNAERT
S T R A T E G I E Contentvoorstel Zet de conclusies van je onderzoek kort en krachtig in het midden van je papier (usp’s, met welke redenen/motieven en.
Opbouw Wat is Rotaract Organisatie Praktijk Commissies Afsluiting Rotaract met elkaar, voor elkaar! ROTARACTROTARACT.
Nederland e Ron Feuler, Joris Akkerman, Niels-Peter Foppen,
Wie geef jij een glimlach?
Ons boerderijbezoek 5 maart 2012
Ouderbetrokkenheid op het MBO
Het (nieuwe) betavak NLT
Tijd is tijdloos.
Het project en de site beogen huidige en toekomstige generaties kunstdocenten op te leiden in het ontwikkelen en geven van kunstlessen op het snijvlak.
Omgevingsanalyse, doelgroepen, doelstelling, strategie, moodboard
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
TC&M UNESCO unites us all.
Ouderen reizen 202e Seger Abels Maartje van Randwijk
Marketing Communicatie Ebay Crossmedia Campagne Rory Schwarzler Tom Dekker.
Community 55+ CMD 1B - Team 2: Jordy, Esther, Tim, Kris & Anouck.
Project presentatie 1. Even voorstellen - Niek Storm - Manoli Tsigonakis - Kevin de Groot - Boudewijn de Jong.
PROJECT DATUMKLAS MED1F B-Creative Concept Presentatie.
Wereldoriënterende vakken in de onderbouw.. Aanleiding tot ons onderzoek Er is vraag naar lesmateriaal voor wereldoriënterende vakken in de groepen 1.
Spaar ze allemaal, want jou sparen ze niet! Mike Wolffgramm & Jesse Holle Klas: Blauw.
TEAM TASTE Phillip Hannaart – Jesse Pesulima - Roy Osterholt - Jip van Zoest – Frans Jogchems – Anouck Steenken – Annieke den Boer.
Milieu Defensie Campagne
BenFit; waarom? we geloven dat voor iedereen een gezond en gebalanceerd leven bereikbaar is de regie weer terug krijgen over je leven, lichaam en gewicht.
Les 1 Harrie Manders (sidekick Erne Thuys)
De zomer komt eraan!. Hoog tijd om na te denken over wat je wil met je vakantie …
Onze school is zich ervan bewust dat sociale media een onlosmakelijk onderdeel zijn van de huidige samenleving en de leefomgeving van haar leerlingen,
WELKOM. ONS TEAM Yoreh Schipper Freek Murk Lars Swemmer Tadek de Ruijter.
Werkgroep Communicatie/BioPassie Willemien van den Broek, WB.. Stylist Food Henk Gerben, consument Evelyn Muller, Estafette/Odin Daniëlle Schols, projectmanager.
Jeugdwerkactie 2014 Actiedoelen. Drie pijlers onder de actie Thema 1Sterk in je schoenen Weerbaarheid van jongeren Thema 2Schouder aan schouder Zorg voor.
KISC General Presentation0 Kandersteg International Scout Centre Wereld Scoutingcentrum.
Ontmoeten, inspireren en genieten bedrijfsplan Dordrechts Museum en Simon van Gijn 24 maart 2009.
Maatschappelijke Stage in de Sport 23 september 2010.
Enschede-Noord Geef talent een kans! Jongeren uit onze doelgroep bezoeken 7 bedrijven Enschede, 11 mei 2016.
ZORG & WELZIJN. Wat betekent zorg en welzijn? Bij zorg staat zorgen voor iemand centraal. Je zorgt voor je opa of oma of je kleine broertje etc. Welzijn.
Een gezegende sabbat!. Wij, Zevendedags-Adventisten van Rotterdam Noord willen, geleid door de Heilige Geest, Jezus Christus navolgen. Dit doen we door.
Opdracht bouw je eigen technologische huis van de toekomst:
Welkom in gemeente Rotterdam-Noord
Kinderen kunnen veilig leren en spelen in de kindercentra in vluchtelingenkampen.
23 maart 2017 profilering.
Wat een haan deed om niet vervangen te worden door een jongere.
Natuurbeleving en buiten spelen
Welkom in gemeente Rotterdam-Noord
Sterke kanten Valkuilen Bedreigingen Kansen Bianca Breukelaar
Het 24 spel.
Proefpresentatie CV206b Britt Koning Marielle Amahorseja Katja Pravnik
Opdracht bouw je eigen technologische huis van de toekomst:
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Resultaten onderzoek Maatschappelijke Waarde Voorschoten Wassenaar
Probeer deze vragen te beantwoorden op je poster
`In beweging, sport als onderdeel van mobiliteit’
Traject De Beleverij WELKOM!.
Transcript van de presentatie:

De Natuurwinkel Kernwaarden Imago Doelgroep Verantwoord, natuurlijk en gezond en biologisch Imago Nu: Wereldverbeteraars op geitenwollensokken. Toekomst: Natuurwinkel ‘nieuwe stijl’, open en modern Doelgroep Mensen die bewust en verantwoord bezig zijn met het leven en de wereld om hen heen.

Doelstelling Onze reizen moeten een unieke ervaring zijn die aansluit bij de interesses van de doelgroep. Met behoudt van de kernwaarden bieden wij een gevarieerd pakket aan reizen aan.

De Reizen Actief Creatief Educatief Van jong tot oud, voor mensen die graag actief bezig zijn Creatief Voor mensen met een creatieve geest Educatief Voor mensen die niet alleen willen genieten maar ook willen leren

De Website Look and feel Indeling Interactiemogelijkheden Fris, overzichtelijk, gebaseerd op huidige site Indeling Per vakantie: educatief, creatief, actief Interactiemogelijkheden Reisverslagen insturen, spel spelen, webwinkel

Interactiemogelijkheden

Campagne Propositie Pay-off De reizen van de Natuurwinkel brengen de mens weer in contact met de natuur. Leren genieten van en samenleven met de natuur. Pay-off Beleef het Leven

Creatief Concept Boerenweek Winnen - Op bezoek bij biologische boeren - Meehelpen op de boerderij - Voorproefjes vakanties op de boerderij Winnen - Koeien melken - Tekenen - Racen

Visuals Campagne