De Natuurwinkel Kernwaarden Imago Doelgroep Verantwoord, natuurlijk en gezond en biologisch Imago Nu: Wereldverbeteraars op geitenwollensokken. Toekomst: Natuurwinkel ‘nieuwe stijl’, open en modern Doelgroep Mensen die bewust en verantwoord bezig zijn met het leven en de wereld om hen heen.
Doelstelling Onze reizen moeten een unieke ervaring zijn die aansluit bij de interesses van de doelgroep. Met behoudt van de kernwaarden bieden wij een gevarieerd pakket aan reizen aan.
De Reizen Actief Creatief Educatief Van jong tot oud, voor mensen die graag actief bezig zijn Creatief Voor mensen met een creatieve geest Educatief Voor mensen die niet alleen willen genieten maar ook willen leren
De Website Look and feel Indeling Interactiemogelijkheden Fris, overzichtelijk, gebaseerd op huidige site Indeling Per vakantie: educatief, creatief, actief Interactiemogelijkheden Reisverslagen insturen, spel spelen, webwinkel
Interactiemogelijkheden
Campagne Propositie Pay-off De reizen van de Natuurwinkel brengen de mens weer in contact met de natuur. Leren genieten van en samenleven met de natuur. Pay-off Beleef het Leven
Creatief Concept Boerenweek Winnen - Op bezoek bij biologische boeren - Meehelpen op de boerderij - Voorproefjes vakanties op de boerderij Winnen - Koeien melken - Tekenen - Racen
Visuals Campagne