Into the jungle Zaterdag 18 mei 2013 Gallerie Café CHV-Noordkade Veghel 19:30 – 00:30.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
Advertisements

Presentatie door Theo Alberts, lid MDJC
Beleidsplan gemeente Barneveld Door: Erwin van der Meij, Dave Duyn en Robin van Leeuwen.
STRATEGISCHE PLANNING
Eindfeestje 16 december 2011, Diepenheim. Programma •14.15 uur presentatie '4 jaar Kind in de Natuur' •14.35 uur rondleiding BinnensteBuitenBos •15.30.
Presentatie voor groepen
Project VOCATIO Camille Delbecque Communicatie en contact laureaten
NVPMT Werkveldgroep Revalidatie Bijeenkomst vrijdag 24 mei.
Liliane de Voogd CO1K, fontys ACI Mei 2013 QDAY FESTIVAL 2013/KINGSDAY APRIL, AMSTERDAM.
Jongeren communicatie Jet Centeno – Human Capital Water programma.
Event, sportende gehandicapten
Presentatie plan uitstapje 12 t/m 16 Mei 2010 (Hemelvaartsdag 13 mei)
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
Glow Eindhoven.
Try-out Ontbijt van de kast naar de keukentafel TRY OUT.
SWOT-ANALYSE SEIZOEN 1 The Big Bang Theory
Van social media naar social CRM Social media audit Strategie Implementatie Plan.
Stap 1. Waarom een marketingplan?
Opdracht Strategieontwikkeling
Verloren Bos Sportkamp
LVB en Verslaving Samenwerken, het kan! Lisette Bloemendaal
Naschoolse activiteiten Basisschool De Vonder 4Events.
Project jongerencentrum Project jongerencentrum Khymani Timmerman & Najma Abdullahi.
Vrijdag 16 mei 2008 Brussel – Vlaams Parlement 2e Studiedag Brede School in Vlaanderen en Brussel Steunpunt GOK Departement Onderwijs Agentschap Sociaal-Cultureel.
Brede scholen school / scholen sportzaal kinderopvang buitenschoolse opvang bibliotheek huisarts … etc. op één locatie.
SWOT Analyse Wat is het? Analytische tool die kan helpen om ideeën te kiezen, rekening houdend met diverse interne en externe factoren: Een interne kijk:
S.O.R. Strategische Oriëntatie Ronde
Update EYOF UTRECHT 2013 Raadsinformatieavond 23 april 2013
Stichting Projecten Speciaal Onderwijs Informatieronde wetsvoorstel kwaliteit(v)so 1, 8, 9 en 29 maart 2011.
Stage van Audrey, Lisa en Laura De organisatie De organisatie is opgericht omdat ze kinderopvang een onderdeel van de opvoeding en begeleiding van kinderen.
Dancetour Breda 19 mei 2013.
Gerard Ekdom in poppodium 013, Tilburg
Hoe denken bedrijven & hoe werkt een merk?
Organisatieontwikkeling NPO (1)
Vastendag: Zaterdag 26 oktober Aanvang: 14:00 Doel: Geloof versterken Ontvangen van visie om richting te geven aan de gemeente Overwinningskracht in de.
Sensation white studentsounds
SLC periode 2 Week 1 Evaluatie
Zaterdag 1 juni We gaan wandelen! 10 of 20 km.
Informatiebijeenkomst
3voor12.nl.
WEEKEND RZM 2009 ”de Brink” in Herentals, sept. PREVIEUW.
Coördinatoren weekend februari Vrijdag 13 februari Aankomst station Poperinge 9.30 uur Te voet naar de Torteltuin.
International Business Adviser
Zaterdag 30 mei 2015 & Zaterdag 13 juni Kom in beweging!
The Tumblin’ Dice - FanClub Limburg Zaterdag 19 november 2005 Café ‘t Hoolhoes Oprichtingsdag TTD.FanClub.
Nieuw relatiemanagement SCRM Nieuw relatiemanagement SCRM.
NATIONAAL REGENBOOG EVENEMENT
JONGEREN SAMEN IN ACTIE !!! Voor (mensen in) hun eigen omgeving! Daar doe je graag aan mee!
Werkgroep wervend toernooi Concept en Plan van Aanpak 1.
Direct een taxi nodig? U kunt telefonisch een taxi bestellen op het nummer: Bij Taxi van Raaij heeft u een duidelijk en vast kilometertarief.
Van ICT-tool naar ICT-leerlijn.  : invoering leergebied overschrijdende eindtermen  : ICT-tool in onze SG met jaarlijkse ‘check-up’
Beleidsplanning voor gevorderden “Een beleidsplan als instrument”
Tom Driessen, Tristan Melissen, Shauni Mulder, Joy Verstegen, Lisette Wiegers,
Project ‘The medium is the message’
Aanleiding van het evenement - Promotiefilm voor Essentmedewerkers.
Daydream Festival Maak een beknopte SWOT en geef 3 adviezen.
Het project. Vandaag Tussenstand projecten Hoofdstuk 3 Projectvoorstel SWOT begin.
Preventief Organisatie Advies 2014 Daan Ros Frank van Deventer.
Hulpmiddelen voor bepalen activiteiten
Introductieavond voor bestuursleden Beleidsvorming binnen een Scoutinggroep.
Direct 2. Marketing 1.0, 2.0 en /07/2018 Direct 2. Marketing 1.0, 2.0 en 3.0.
Direct 2. Marketing 1.0, 2.0 en /07/2018 Direct 2. Marketing 1.0, 2.0 en 3.0.
Economische Agenda Wijk bij Duurstede
Marketingstrategie J. Kamphuis AOC –Oost 2017
SWOT-analyse = kijk naar de sterke en zwakke kanten in je plan
Sterkten versus kansen Zwakten bedreigingen Kansen Bedreigingen.
Marktonderzoek Marktonderzoek.
Hoofdstuk 3 Waarom ondernemen?
Transcript van de presentatie:

Into the jungle Zaterdag 18 mei 2013 Gallerie Café CHV-Noordkade Veghel 19:30 – 00:30

Organisatie Stichting Vivaan Devotion Concepts

Sponsoren IMEX-Events DiscoTec Veghel Miniatuurtje Partydrinks

Doelgroep Doel Jongeren tussen 12 en 16 jaar Feest organiseren ter promotie van het nieuwe jongerencentrum Doel

SWOT Strength Weakness Opportunities Threats

SWOT Strength / Sterkte: - Goedkope toegang (2,50) - Enige feest in de omgeving - Afwisselend muzikaal programma Weakness / Zwakte: - Naam ‘schrikt af’ - Doelgroep onbekend met locatie - Geen duidelijkheid door afwisseling muzikaal programma Opportunities / Kansen: - Enige aanbieder op nieuwe locatie - Doelgroep zoekt naar goedkoop vermaak - Doelgroep heeft nog niet genoeg vermaak Threats / Bedreigingen: - Externe organisaties - Feest moet goed zijn want er wordt meteen een mening gevormd door de doelgroep - Organisatie is een verantwoordelijke stichting en niet commercieel gericht. Dus niet al teveel mogelijk in het ‘loslaten’ van kinderen.

3 Adviezen Naam ‘Vivaan’ weglaten op de poster. Schrikt de doelgroep af. Meer bekendheid geven over waar het feest plaatsvindt (foto’s, routebeschrijvingen etc.) Duidelijk concept maken.