Into the jungle Zaterdag 18 mei 2013 Gallerie Café CHV-Noordkade Veghel 19:30 – 00:30
Organisatie Stichting Vivaan Devotion Concepts
Sponsoren IMEX-Events DiscoTec Veghel Miniatuurtje Partydrinks
Doelgroep Doel Jongeren tussen 12 en 16 jaar Feest organiseren ter promotie van het nieuwe jongerencentrum Doel
SWOT Strength Weakness Opportunities Threats
SWOT Strength / Sterkte: - Goedkope toegang (2,50) - Enige feest in de omgeving - Afwisselend muzikaal programma Weakness / Zwakte: - Naam ‘schrikt af’ - Doelgroep onbekend met locatie - Geen duidelijkheid door afwisseling muzikaal programma Opportunities / Kansen: - Enige aanbieder op nieuwe locatie - Doelgroep zoekt naar goedkoop vermaak - Doelgroep heeft nog niet genoeg vermaak Threats / Bedreigingen: - Externe organisaties - Feest moet goed zijn want er wordt meteen een mening gevormd door de doelgroep - Organisatie is een verantwoordelijke stichting en niet commercieel gericht. Dus niet al teveel mogelijk in het ‘loslaten’ van kinderen.
3 Adviezen Naam ‘Vivaan’ weglaten op de poster. Schrikt de doelgroep af. Meer bekendheid geven over waar het feest plaatsvindt (foto’s, routebeschrijvingen etc.) Duidelijk concept maken.