Minicollege Bedrijfsbezoek

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
Advertisements

Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Agenda Blok 1 - Evolutie van Cloud Computing
Woensdag, 27 juni 2007 Presentatie Snakeware New Media / MerkMakers Nieuwe Media.
Workshop Zoekmachine optimalisatie workshop internet marketing
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
MMT.
MULTICHANNELING CE / SPM week 3. OPBOUW LESSEN Week 1 - Introductie - Wat is MCH Hfdst 1 HOM Week 2 - Introductie E-Business - Achtergronden Retail -
Social Technographics Hoe ontwikkel je een succesvolle social media strategie? Reineke Reitsma Director, Consumer Technographics Forrester Research 11.
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
Sportmarketing vs.Internet Resultaten onderzoek Resultaten onderzoek Sportmarketing vs. Internet PauwR Internetmarketing wie wat.
Sociale Netwerksites Summerschool Social Media – Augustus 2010.
Digitale tools: SlideShare
Be ready to get blown away!! Bart Venema Kevin Gerde Pleun Klootwijk CDM1B.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 2: Doelen en doelgroepen.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
FEWEB ON TOUR 20 oktober 2011 Testimonial An Verschooten – Legal Online Stepstones bij de opstart van een webshop
CCZ gaat “exclusief en duurzaam” digitaal Leerlingen met hun eigen IPad de digitale onderwijswereld in.
Providing your knowledge, skills and business contacts Whitepaper Marketing 5 gouden tips uit de praktijk In 30 minuten.
Onderzoek Online Readiness Boekhandels
Business Cluster Semiconductors Update 23 juni 2011 Henk Gerards An initiative of.
©Lex Bergers, Lexpertise Business Coaching in Communicatie Training/Coaching/Advies/Presentaties Presentatie De wereld “on the move” (eerste kenismakings-versie)
Social media Door Niels Verheyden en Aaron Saam (V4C)
Client Management met ConfigMgr Jannes Alink – Management.
Hans-Peter Hioolen.
Cloud computing. Cloud introductie  Gebruiker: ‘ Computer Basics: What is the Cloud?’ ‘De cloud.
SEO Tools.
3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 factoren die de Ranking bepalen: “ Goede content “ 2. Duur op website + social media knoppen 3.
Wauw!!! Google Panda update WAUW !!!!. Google Panda update Plots geen bezoekers en/of omzet meer? In de US had deze update een impact op bijna 12% van.
Welke zoekwoorden leveren veel verkeer op?. Aan de slag! Stap 1. Bepaal je zoekwoorden en schat het verkeer in.
Nr 1 met foto’s Video over image tags
Hoe wordt de ranking bepaald?. 3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 hoofdfactoren die de Ranking bepalen 2. Duur op website + social.
Woensdagochtend presentaties 2012/2013 Woensdag 24 oktober 2012 Google Services.
ClearSense the first choice in local search and advertising.
INTERNET het communicatie-instrument voorbij Introductie.
DE GROTE REGIOBEURS Stadskanaal. TRENDS Vergrijzing Vergrijzing Social media Social media Mobiele telefonie Mobiele telefonie.
 Wat is SEA  Waarom SEA  Kwaliteitsscore  Google netwerk  Inhoudsnetwerk  First/Last Cookie Count  Vragen  Stelling.
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
Presentatie Juni 2012 ASHOKA. De wereld… -Snelle veranderingen (lokaal, globaal) -Hierarchie en regels kunnen niet meer volgen -War for talent… NOOD AAN.
Link Popularity Het principe van linkpopulariteit kun je als volgt samenvatten: hoe meer webpagina's er naar een bepaalde webpagina linken, des te belangrijker.
Webmaster ToolsWebmaster Tools Google Webmaster Tools Gedetailleerde rapporten over uw pagina's in Google. Weet wat google van u vind! Ontdek.
Webpromotie & SEO copywriting. Zoekmachines Slechts één zoekmachine van belang: Google Marktaandeel Google in het de westerse wereld:
Branche analyse Boekhandels 2014
Commercieel beleid 1 H1 Marketing voor de winkelformule en retailmix
Presentatie Socialbesitas Hogeschool VHL
Activiteiten ANWB online e- commerce 1. 2 Algemene bij te houden zaken Relevante nieuwsitems plaatsen op blog m.b.v. Wordpress Persoonlijke ontwikkeling:
Commercieel beleid 1 Filiaalmanager
Commercieel beleid en recht
Woensdag 12 november 2014 Google Services. Diensten die door Google worden aangeboden vanuit internet, vrij of gratis na aanmelding met een Google-account:
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
A1 – Diensten A1 – Webdesign Het pakket van € 399,- bevat: Al het overleg dat u nodig heeft om tot een goed ontwerp te komen. Ontwerp Website ontwerp.
Minor Internet Marketing
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
321 media.  Inhoudsopgave Wat heeft 321 media te bieden? 1. Abonnementen en pakketten E-commerce 1.1.2Abonnementen zoekmachinoptimalisatie.
Basics SERP = Search Engine Results Page Betaalde resultaten = SEA Natuurlijke resultaten = SEO Search Engine Optimization SEO is een lange termijn verhaal.
SEO Kateryna Glushak en Saartje Van Broeckhoven. Wat?  Search Engine Optimization  Zoekmachineoptimalisatie  Techniek om website hoger te laten scoren.
Agenda Wie ben ik? Redkiwi Online marketing In de diepte: SEO.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Hom Com Ledenvergadering 26/03/2012. Google de-amazone-met-google-street-view
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
SEO en SEA Uw website bovenaan in Google! 24 april 2008.
Operationeel plan DIMAGINI
Maak je website beter vindbaar!
SEO Hoger in Google.
Uw website bovenaan in Google!
Beginnen met SEO SEO webinar Alon Bromet & Robbert Kleijwegt
Online Marketing Basis
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Marketing en zoekmachines
Transcript van de presentatie:

Minicollege Bedrijfsbezoek Kim Laurijsen Misjel Cools Niels van Alten Victor Ribot Peppie Sulvaran Awais (Wes) Javaid

Inhoud Profound Projects SEO Pagerank Google updates Trends en ontwikkelingen Concurrenten Prijs en kwaliteit Succescase

Profound Projects http://www.youtube.com/watch?v=sBocvN2WqdE Opgericht in 2012 Webshop voor webdiensten Services: - Website en App-development - Local Business SEO - SEO packages - On-page SEO - Directory submission - Social media marketing - SEO writing

SEO Feiten: - 93% begint met zoekmachine - 70% gebruikt organische resultaten - 70-80% negeert betaalde advertenties - 75% kijkt nooit verder dan pagina 1 - Zoeken is belangrijkste drijfveer

Pagerank Unique content Backlinks

Google updates Google Penguin Google Panda

Trends en ontwikkelingen E-commerce SEO Smartphones Local search

Concurrenten Concurrenten vs. Profound

Prijs/kwaliteit Kosten van project Kwaliteit

Succescase Grootste klant is http://www.cupidspulse.com Meer dan 1.000.000 bezoekers per maand Levering van technische ondersteuning en SEO componenten

Vragen??