Klanttevredenheidsmodel van Thomassen

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Voorstelling van de afstudeerrichting Marketing Management.
Advertisements

VIOM Vrijwilligers Inzet Op Maat
Hoofdstuk 4 Verkooptraject deel 2: voorbereiding verkoopgesprek
9 BOUW STENEN Alex Osterwalder heeft negen bouwstenen ontwikkeld waar dit proces mee is te beschrijven. Deze bouwstenen worden samen het ‘Business model.
Marketing voor verkeerskunde
Kevin Cornelissen Inne Hidegh
Bedrijfspresentatie Promavise
Vertaalslag Marketingmix naar Siva
Goudsmidatelier Jaasma De strategie – deel 1. Wat hebben we vorige week besproken?  De vraag en uitdaging  Hoe ziet u zichzelf als goudsmid?  Waarom.
Aankoop van duurzame consumenten goederen: Hoe denkt de consument… Steven Van Belleghem Sr. Consultant InSites Consulting.
BUSSINSSPLAN Anabel D’hulster Sophie Tavernier Eline Vandenberge
Vraag en aanbod H1. Vraag van de consument Over het algemeen geldt dat consumenten minder gaan kopen van een product als de prijs hoger wordt. Er bestaat.
4 P´s en 3 R-en MK01.
Methoden voor het meten van klantentevredenheid
Agenda  Les  wkn  hs 2 2 marketing
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
Marketing presentatie
Kennismaking NCOI Wie ben je, wat doe je, wat wil je leren?
Marketing, een reallife-perspectief © 2008 Pearson Education Benelux H8 – Het product ontwikkelen DE WAARDEPROPOSITIE CREËREN Competentiedoelen 1.uitleggen.
MCM LES 9 HFTST 8,10, 13, 14, 23.
"Hoe klantenbinding de waarde van uw onderneming kan maximaliseren”
Marketing vandaag en morgen
Slotbijeenkomst Benchmark Publiekszaken
Marketing Ir Adriaan Walraad MBA. huishoudelijkheden  4 Opdrachten (10% van eindcijfer)  Donderdag ervoor in mijn postvak  Te laat = 5 (of lager) 
“Omgaan met weerstand”
Communicatieplan.
Onthaal en service.
Marketing H3 Marketingmix Commercieel medewerker.
Hoofdstuk 2.
[Productnaam] Marketingplan
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
Van idee naar resultaat in 20 weken
Succesvolle regie: meer dan een mooi contract Mark van der Velden 14 april 2008.
MARKETINGMIX.
Commercieel beleid en recht
Commercieel beleid 2 H4 Presentatie- en promotiebeleid Filiaalmanager.
3.1 Wat bepaalt je koopgedrag?
Commercieel beleid en recht H9 Offertes Certificeerbare Eenheid Ondernemershap.
Marketing H2 Marketing Commercieel medewerker. Alle activiteiten van een bedrijf die tot doel hebben de (huidige en verwachtbare) wensen en behoeften.
Commercieel beleid 2 H4 Presentatie- en promotiebeleid Ondernemer detailhandel.
Zelfgemaakte wafel en appelcake Groepsopdracht “Marketing” 1 e semester.
Marketing 5 havo.
INHOUD VoorlichtingDemonstratieOpleveringVragen INHOUD VoorlichtingDemonstratieOpleveringVragen.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 11 Product.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Basisboek Marketing Hoofdstuk 8 Marketing.
PERSONEELSMANAGEMENT 2. 1 Onderdeel : 2. Omgeving PPT : 1
Hoofdstuk 1 Wat is marketing? § 1.1De betekenis van marketing § 1.2Commerciële economie of marketing? § 1.3Het marketingconcept § 1.4 De rol van marketing.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Dienstenmarketing Week 4.
Printshop Services Online Copyshop, Printshop, Printen.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 2 Verkoop. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Marketingplan [Productnaam]
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Een goed product maken is niet genoeg …
2/6/2018 Marketingplan Uw naam.
[Productnaam] Marketingplan
Wat en waarom? J. Kamphuis AOC Oost 2017
Communicatie Christel
Prijs Wordt per blikje rond de 2 euro verkocht.
Wat en waarom? J. Kamphuis AOC Oost 2017
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Hoofdstuk 4 Promotiebeleid
Marketing Week 5 Het promotieplan Les 1.
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
Commercieel beleid en recht
Hoofdstuk 2 Dienstverlening en klantgedrag
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

Klanttevredenheidsmodel van Thomassen beïnvloedingsaspecten mond-tot-mond reclame persoonlijke behoeften ervaringen in het verleden marketing en public relations Klanttevredenheidsmodel van Thomassen product of dienst wensen en verwachtingen service KLANT- TEVREDENHEID waardepropositie prijs ervaringen

KLANT- TEVREDENHEID

wensen en verwachtingen KLANT- TEVREDENHEID

wensen en verwachtingen KLANT- TEVREDENHEID ervaringen

beïnvloedingsaspecten wensen en verwachtingen KLANT- TEVREDENHEID ervaringen

beïnvloedingsaspecten mond-tot-mond reclame wensen en verwachtingen KLANT- TEVREDENHEID ervaringen

beïnvloedingsaspecten mond-tot-mond reclame persoonlijke behoeften wensen en verwachtingen KLANT- TEVREDENHEID ervaringen

beïnvloedingsaspecten mond-tot-mond reclame persoonlijke behoeften ervaringen in het verleden wensen en verwachtingen KLANT- TEVREDENHEID ervaringen

beïnvloedingsaspecten mond-tot-mond reclame persoonlijke behoeften ervaringen in het verleden marketing en public relations wensen en verwachtingen KLANT- TEVREDENHEID ervaringen

beïnvloedingsaspecten mond-tot-mond reclame persoonlijke behoeften ervaringen in het verleden marketing en public relations wensen en verwachtingen KLANT- TEVREDENHEID waardepropositie ervaringen

beïnvloedingsaspecten mond-tot-mond reclame persoonlijke behoeften ervaringen in het verleden marketing en public relations product of dienst wensen en verwachtingen KLANT- TEVREDENHEID waardepropositie ervaringen

beïnvloedingsaspecten mond-tot-mond reclame persoonlijke behoeften ervaringen in het verleden marketing en public relations product of dienst wensen en verwachtingen service KLANT- TEVREDENHEID waardepropositie ervaringen

beïnvloedingsaspecten mond-tot-mond reclame persoonlijke behoeften ervaringen in het verleden marketing en public relations product of dienst wensen en verwachtingen service KLANT- TEVREDENHEID waardepropositie prijs ervaringen

Kijk op www.managementmodellensite.nl