Breechpocket-productdossier

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hoofdstuk 4: Kopen is kiezen
Advertisements

Wat brengt 2014?.
Hoofdstuk 1: Wanneer is een onderneming succesvol?
Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
9.2 Productclassificatie
Optimaliseren van het assortiment
Productdossier-Breechpocket
Kopen en verkopen les 74.
Marketing introductie
De marketing-instrumenten
Relatiegeschenken Maaike Hanoulle 6 OP 11.
VANDAAG Wat ik wil bespreken: BRIEFING – de punten Budgettering.
PRODUCTDOSSIER Casanova  gemaakt door robin jans.
10.1 Functies factor prijs (p. 164)
Ford cargo T.
Commercialisatie Fietsen
Productdossier Chocoladekruidnoten Sanne Weerstra.
4 P´s en 3 R-en MK01.
§4.3 Wat ik koop beslis ik zelf?
NHTV - 21 maart 2003 Marketing Mix. Achtergrond Erasmus Universiteit Rotterdam – Bedrijfseconomie, afstudeerrichting Marketing – Michigan State University.
PRODUCTDOSSIER Casanova  gemaakt door robin jans.
Chocoladekruidnoten Sanne Weerstra Productdossier.
Business Marketing Sabine Vermuyten
Agenda  Les  wkn  hs 2 2 marketing
Marketing presentatie
Marketing presentatie
Pulse Clothing DennisVincentRoel. Inhoud Merk-strategieMerk-identiteit Visuele merk-identiteit Ontwerpproces Concept ontwerp.
WAT IS PRECIES HET DOEL? ALS JE NIET WEET HOE JE ERGENS GAAT KOMEN?
KRITIEK op MCM 1) Hogere prijs 2) Beperking van de concurrentie
Hoofdstuk 12 Productontwikkeling en levenscyclusstrategieën
Presentatie Marktverkenning & Behoefteonderzoek Groep 2 Klas 2F.
Reclame.
Marketing Organisatie Marketing Product product TW positionering Klant doelgroep Promotie promotie Omzet.
Product Product = goed of dienst Kernproduct = oplossing
GiffGaff.
Breechpocket- productdossier Laura Danneels. Inhoudstafel  Voorstelling product  Segmentatie  Positionering  POD-POP  4 P’s  Conclusie.
Productdossier-Breechpocket
Consument Onderdeel marketing. Wat is marketing?.
Hoofdstuk 10 Prijsbeleid
Marketing H3 Marketingmix Commercieel medewerker.
Wat komt er aan bod? Merk Positionering Gat in de markt Design.
Activatie in een recessie 20 januari 2009
De markt veroveren GETTING THE MARKET MARKET GETTING MARKETING.
MARKETINGMIX.
5 e jaar 1. 1) Marketing & sales management 2) Financiering & financieel management 3) Logistiek & Supply Chain Management 4) Rechten 5) Wiskunde met.
Vodafone simkaarten. Kwaliteit A: Onze Prepaid is gemaakt van plastic in dit plastic zit een chip deze zijn vaak gemaakt van chipplaten. B: We verwachten.
Commercieel beleid en recht
Marketing 5 havo.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 11 Product.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 1 Vraag en aanbod.
Reclame Masters | Ik en reclame!
Basisboek Marketing Hoofdstuk 13 Plaats.
Waar heb jij de laatste 6 maanden, als consument een top klantenervaring gehad?
J1K4 Depth of the Surface Door: Paul Basten Luke van der Palen Erwin Retel Roy van Eeuwijk Docent: Karlijn Muller.
Opening Crossfit Marketingtoepassingen Vincent Jasper Thomas.
Hoofdstuk 4 Distributie (plaats)
Exclusive Sneakerstore SYMEN DODEMONT 1MEBC. marktanalyse  Concurrenten vaak niet al hun schoenen in alle maten  Er zijn veel concurrenten op de markt.
JONG ONDERNEMEN op de afdeling handel & administratie.
Nova College Haarlem - Ron Weijens - Sales 2 Promotie- en Plaats mix 1e jaars.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Ron Weijens.  Lijst Lijst  20 minuten voor doornemen te leren stof  Daarna SO.
Eindproject Project verpakking IMT Lars en Luka Presenteer datum
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Alle inspanningen die het bedrijf doet, noem je ook wel marketing
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
Les: H.3 Het marketingplan
Internationalisering
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
Kaarten zaligsprekingen
Jesaya Groenfelt 4KEew.
Transcript van de presentatie:

Breechpocket-productdossier Laura Danneels

Inhoudstafel Voorstelling product Segmentatie Positionering POD-POP 4 P’s Conclusie

Voorstelling product

Beschrijving Een brutel met ipod oortjes door Ipod-zakje vastmaken Modieus Mooie afwerking In alle kleuren

Segementatie Technologie en kledingstijl En iets nieuws willen proberen Geen last van draadjes

Positionering Steden Grote elektrozaken Kleding zaken

POD Het is een andere prijs De kwaliteit is veel beter Je kan het ipod-zakje overal dragen Het draadje zit verwerkt in de brutel Met of zonder ipod

POP Zelfde als een riem Als accessoire

Product Shopping goods Minder verkoopspunten Merknaam: breechpocket Verpakking: doorzichtige verpakking. Een zomer product: productie in de winter Merk: een eigenmerk, huismerk

Prijs Prijs eerste maanden laag zetten Meer mensen zullen dit proberen Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs Herhalingsaankoop: korting

Plaats Distributiekanaal Conventioneel distributiekanaal Tegenwoordiger die mijn product verkoopt Industrieel distributeur: Exclusieve distributie Goede winstmarge Producttraining Promotie gegeven Concurrentie: het is mijn eigen product

Promotie Fictief bestaat het nog niet Productcyclus: introductiefase Doel: product naambekendheid geven Persoonlijke verkoop Vertrouwen kweken bij klanten Pull stategie Instrumenten Reclame sponsering

Conclusie Blijven innoveren Voldoende reclame en budget hebben