RESULTATEN ENQUETE FANDAG 2007. ENQUETE 2007 WELK BEELD HEEFT DE SUPPORTER OVER KV MECHELEN? WELK BEELD HEEFT DE SUPPORTER OVER KV MECHELEN? HOE WORDT.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Mijn visie over voetbal. Dobbelaere Alain.
Advertisements

Prof. dr. Harry Martens voorzitter Raad Hoger Onderwijs
KFAC Waarschoot Organisatie jp. KFAC Waarschoot vzw Raad van bestuur KFAC Waarschoot vzw Gerechtelijk correspondent Verhuur en sponsoring Evenementen.
[Young Ones] BFP (Bren For President). Beoogd doel  De club weer gezond maken en leiden met een nieuw elan.
Infovergadering – Jeugd 06/08/2013
1 Club & cultuur Hockey •Sportiviteit voor prestatie, proces voor resultaat, plezier en prestatie gaan hand in hand •Elk lid kans op maximale ontwikkeling,
Pathmos Enschede Seminar 6 april 2006 L.F. Timmen F.H.N. de Vries
PSV Eindhoven Kelly meulendijks.
Bedrijventerreinen als economische motor Presentatie door drs. Gerrit Ybema Ybema Economy Solutions Bedrijventerreincongres 2006 Zutphen, 5 oktober 2006.
Arthur van Leeuwen Welke gemeente is de beste van Nederland? Het hoe en waarom van het Elsevier-onderzoek met CBS-data.
Sportiviteit & Respect Just do it!
KFAC Waarschoot Plan 2018 JP Juli KFAC Waarschoot Onze doelstelling is: “ KFAC Waarschoot is het voorbeeld van een provinciale voetbalploeg, waar.
WATER Infodag District 1550 Jan Roumen RC-Leudal
Meer dan Voetbal 17 november 2010 VSG Zuid De maatschappelijke rol van voetbal.
Item Sport event v.v. Goes Het 1 e en 2 e elftal, zondag 9 September.
Bezoek een sportief evenement:
Seizoen Resultaten Leiden – Vlaanderen 68 – 3 Vlaanderen – Dukes8 – 34 Amsterdam – Vlaanderen44 – 15 Vlaanderen – Hilversum8 – 36 Vlaanderen.
SPONSORAVOND v.v. RK WIK 24 november 2004
Problematiek rond het rekruteren van stewards Voor een kleine club als SV Zulte Waregem Jeroen De Volder SV Zulte Waregem Arteveldehogeschool.
VAB / VAO - FC Utrecht Maart uur – uur:Ontvangst met koffie/thee/broodjes/soep uur – uur:Welkomstwoord door Henry Vermeulen/Hans.
FOD VOLKSGEZONDHEID, VEILIGHEID VAN DE VOEDSELKETEN EN LEEFMILIEU 1 Seminarie « Kwalitatieve arbeidsrelaties » Loon en beloning Peter Samyn Sigrid De Jaegher.
Terugkoppeling Heidedag januari Heidedag januari 2010 terugblik Thema: Kijk naar binnen, kijk naar buiten, en vooruit Sterkte en zwakte van OSC’45.
Besturen zonder bestuur
Welkom bij de introductieclinic voor hockey-ouders Dag 3
FC Eindhoven Bezoek een sportief evenement. Observeer het publiek tijdens je bezoek Ik ben naar de ladies night van FC Eindhoven geweest. Dit was een.
Veghel Transparant (lid VPPG)1 Hoofdlijnenprogramma raadsverkiezingen 3 maart 2010 Veghel Transparant! voor leefbaarheid & gezondheid.
Roel Lafeber en Jeroen Kiemeney hebben vorig jaar een aflevering van Voetbal International bijgewoond.
5 juni 2007 Marktonderzoek Powder Navigator In opdracht van:
Vriendschapsrelaties van dove en slechthorende adolescenten
Ervaringen stewards Tobias Storme.
Herpositionering Renault
Grijs gebied Illusie Waarheid Droom Leugens Wens Feiten Sfeer Bedrog
Kracht, onafhankelijkheid en eigen regie. Het grijze gevaar.
Afdeling Geografie, Planologie en Internationale Ontwikkelingsstudies
Het MT in de kinderopvang Boek & veldonderzoek ‘ Ze zijn op Heidagen’
Title Sub-title Beleidsnota Oxfam Novib 1 februari 2008.
Sara Vilain. * Andy Moerman * Student Katho * Maatschappelijke veiligheid *
TEL Veghel (lid VPPG)1 TEL Hoofdlijnenprogramma raadsverkiezingen 3 maart 2010 Transparant, Evenwichtig & Leefbaar Veghel.
BESTUUR EN MR EEN TRANSPARANTE RELATIE Anton Kotte Monique Bouwens 1
De Hoge Kleij - Klanttevredenheidsonderzoek
SEIZOEN 2014 – 2015.
EMEG-lijst onderdeel: Speel een spel uit de top 20 Presentatie: FIFA’10 Naam: Jarno Pijpers Wat is FIFA’10?  Nog altijd de meest verkochte sportgame aller.
Resultaten Crowdsourcing Grote Boel 7 april 2014.
Informatievergadering ouders
Dorpen in verandering over veranderende binding en identiteit
Quick scan Janneke Delisse, Renée van Os, Jan Jurriëns
WELKOM! Maandag 10 november 2014 DZOH op weg naar 2020!
SWOT speerpunten € € Sterktes Zwaktes Kansen Bedreigingen
Visie 2020 Stip aan de Horizon 1. Waarom een visie?
PULSE – POWER - PLAY ISM. SITUATIE VLAAMSE HANDBALVERENIGING Strengths Nog geen “concurrentie” van Multi-Sportfederaties (ook weakness) Goed contact met.
Klanttevredenheid: 8,6 Eerste halfjaar 2015 Op basis van 174 respondenten.
12c. Beleidsplan Seizoen Missie 1.Festilent creëert een prettige omgeving waarin de leden zich thuis voelen en op een prettige manier hun sport.
Kwaliteit en leiderschap Chris Gijtenbeek Training, coaching en advies.
Keuze voor één prestatie-elftal senioren. Het voorgenomen besluit Overwegingen en onderbouwing. De overwegingen: twee eerste seniorenelftallen financieel.
Keuze voor één prestatie-elftal senioren. Keuze voor één prestatie-elftal senioren. De agenda bij dit onderwerp: Informeren over de argumenten over de.
Programma Groepsontwikkeling Naam groep Datum presentatie.
Rugby Club ‘t Gooi Ambitie en (Re-)organisatie. Terugkijkend In 5 jaar tijd jeugd bijna verdubbeld – Van 100 naar 200 – Succesvol jeugdbestuur opgezet.
Historie 1e festival 12 april 2002Boogie Bar1100 bezoekers (uitverkocht) 2e festival 26 april 2003De Muzeval1350 bezoekers (uitverkocht) 3e festival.
KV TOGO Besturen volgens een nieuwe visie. Waarom?  Besturen met visie –KNKV  Kleiner bestuur- commissies  Effectiever besturen  Ander beleid –meer.
Alleen digitaal communiceren? Antoinette van Leeuwen & Sylvia Suvaal.
Infoavond jeugdopleiding seizoen Verloop van deze avond Organigram van onze vereniging (Jeugdvoorzitter Carlos De Rock) Missie en visie rond.
INTRODUCTIE OVER DEZE ORGANISATIE
ENQUETE 2016.
Ouderraad laat van zich horen!.
Blik op de toekomst Annet van Zon Branche Jeugdzorg Gelderland Bestuurlijke conferentie 23 mei.
Tevredenheidsonderzoek Totaal aantal deelnemers: 56
Welkom, Team Sportief presenteert:
Bert Gilté - Katrijn Braeckman
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Enquête Jeugdopleiding: vergelijking
Transcript van de presentatie:

RESULTATEN ENQUETE FANDAG 2007

ENQUETE 2007 WELK BEELD HEEFT DE SUPPORTER OVER KV MECHELEN? WELK BEELD HEEFT DE SUPPORTER OVER KV MECHELEN? HOE WORDT HET IMAGO BEÏNVLOED HOE WORDT HET IMAGO BEÏNVLOED POSITIEF – NEGATIEF POSITIEF – NEGATIEF “MERK” KV MECHELEN? “MERK” KV MECHELEN? WAAR VOOR JE GELD? WAAR VOOR JE GELD?

Statistieken AANTAL DEELNEMERS 239 AANTAL DEELNEMERS 239 Aantal mannen : 193 (80.8%) Aantal mannen : 193 (80.8%) Aantal vrouwen : 46 (19.2%) Aantal vrouwen : 46 (19.2%) Leden supportersclub : 125 (52.3%) Leden supportersclub : 125 (52.3%) Abonnementshouders : 121 (50.6%) Abonnementshouders : 121 (50.6%)

Lid supportersclub/abonnee?

KV Mechelen = Familieclub? KV Mechelen = Familieclub?

KVM is veilig om met kinderen wedstrijden bij te wonen?

Families krijgen voldoende voordelen en aandacht ?

Zijn er voldoende faciliteiten voor andersvaliden?

Vrouwvriendelijke club?

Deugdelijk bestuur?

KV Mechelen wordt op een doordachte en zorgvuldige manier bestuurd?

Duidelijke communicatie door het bestuur?

Bestuur heeft een duidelijke en gestructureerde visie?

Bestuur geniet het vertrouwen van de supporters?

Sportieve prestaties in verhouding tot financieel beleid?

Supportersvertegenwoordiging in bestuur is belangrijk?

Imago van de supporters

Fanatiek maar sportief ?

Geweldadig en racistisch ?

Storend of positief ?

Kakkers = Imago ?

Sportief = OK?

Jeugdopleiding / doorgroeimogelijkheden

Modern en verzorgd voetbal

Meer vedetten?

Interactie supporters - spelers

Traditioneel - Regionaal - Sociaal

Traditionele clubwaarden

Regionaal/(inter)nationaal

Maatschappelijke verankering

Sociaal maatschappelijk engagement

Waar voor je geld?

Stadion = veilig ?

Kwaliteit/prijs Catering

Kwaliteit/prijs Drank

Sanitaire voorzieningen

Proper stadion?

Prijs abbo / ticket

Service op secretariaat

Entertainment

Parkeren

Sfeer

ENQUETE 2007 QUESTION TIME QUESTION TIME