Conceptpresentatie Rolf Thijssen Robert Dines Peter Robbemond Valerie Kreukniet Wesley van Duffelen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
HET DIGITALE ARBEIDSPLEIN Het Digitale Arbeidsplein is een website ontwikkeld in het kader van het project “Zelfmanagement van de eigen loopbaan” van MeijerConsult.
Advertisements

Lindenhout gaat 2.0, jij ook?
Slagvaardige vrouwen.
Introductie Er zijn verschillende manieren om producten te presenteren. Zo kan ieder product een eigen ‘look en feel’ krijgen om zo verschillende doelgroepen.
Werkcollege Marketing blok 2 week 5
Historisch overzicht Paragraaf 5.3
Conceptpresentatie Project Emerging Media. In week 9 leveren wij een uitgewerkt concept op rond het thema Dating&Kunst. Promise.
BEZOEK EEN TV-OPNAME Marc Haver & Oliver Lobhard.
De Natuurwinkel Kernwaarden Imago Doelgroep
Team 1. Colin Teamleider & Marketeer Pepijn Designer & Programmeur.
Sociaal ondernemen Studiemiddag “Herstel en Winst” Netcliënten 17 mei 2013.
Langer doorwerken en later met pensioen: is Nederland er klaar voor?
Hier te staan. durft Niet iedereen Jij wel? Meer weten? Kijk op en/of vraag het informatiepakket aan viawww.brandweerschinnen.nl.
Logica in al zijn zin en waanzin.
Kwestie van Kreativiteit
Concept Presentatie Rozanne Verhoeven Patrick Noordermeer
User Centred Development UCD Werkcollege blok 1 week 5.
 Een uitvoerder is ongeveer de baas als er iets gebouwd moet worden. Hij/zij regelt de plannen en zorgt voor alle benodigheden. De uitvoerder werkt.
Digitaal Sociaal Huis Samenwerkingsproject Vlaams-Brabantse sociale huizen 2 februari 2009.
Minisymposium “En, wat heb jij vandaag gedaan?”
De Sociale Draagkracht van Dorpen in Borsele Dr Frans Thissen Universiteit van Amsterdam.
De plaats van de ouderen in het vrijwilligerswerk Ouderenparlement 26 april 2010 Raf de Zutter Het Punt vzw.
Flexibiliteit van Medewerkers Stimuleren Prof. Dr Mandy van der Velde
IENS Kookclub “Want de liefde gaat door de maag”.
Onze Concepten Met doelgroepanalyse. Inhoud Doelgroeponderzoek en conclusies Uitgekozen concepten Argumenten.
Impulsdag voor de nieuwe evangelisatie Is onze parochie wervend of stervend? Zaterdag 16 november 2013 Den Bosch.
Fir m F loyd van Joost I ngeborg de Landmeter R obin Sinke M ark de Kruijf M ark Moniz.
Get a Job! (Werktitel) Mark, Rutger, Thamar, Linda.
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 5 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Marketing Communicatie Ebay Crossmedia Campagne Rory Schwarzler Tom Dekker.
HEARTLIVE Project. Wie zijn wij? Debriefing  Probleemstelling: Hoe kunnen we ons product zo vormgeven dat het makkelijk begrijpbaar is voor mogelijke.
Team #1 presents: Move-It. Ons team bestaat uit: Dean Schoemaker Pieter Sneep Tim Poot Justin Dijkshoorn Erik Smulders.
Community 55+ CMD 1B - Team 2: Jordy, Esther, Tim, Kris & Anouck.
Project presentatie 1. Even voorstellen - Niek Storm - Manoli Tsigonakis - Kevin de Groot - Boudewijn de Jong.
The Creative ones 3 concept ideeën David Kimpel Laura Prins
PROJECT DATUMKLAS MED1F B-Creative Concept Presentatie.
Definitief concept GG. Doelgroep 1 Singles Mannen en vrouwen Opzoek naar een serieuze relatie Tussen de 25 en de 35 jaar oud Weten wat ze willen Staan.
Christopher Penders | Suzan Koopman | Joyce Mercij | Liza Tsoudina
JONGEREN Pagina 24 t/m 50.
Vacaturebank Vrijwilliggerswerk voor 55+’ers Presentatie.
Project Presentatie Team Coke ‘n Cherry: Project Presentatie Jasper:Projectleider Edwin:Teamleider Annop:Research Aron:Redacteur Mike:Visual Design /
Is dit onderzoek belangrijk? Is dit onderzoek onbelangrijk?
Lichtkracht een creatief project voor en mèt jou!
Regie over eigen leven..
Project Betekenisvol Ontmoeten
ActiFifty.5 Team 3 Kim van Olderen Sammy de Keijne Belinda Sekeris Roland Pastoor Lou Jonker.
PROJECT DATUMKLAS MED1F B-Creative Concept Presentatie.
De vrijwilliger-loze maatschappij Presentatie Vrijwilligersmarkt 10 oktober 2015 Karel Loohuis, Burgemeester gemeente Hoogeveen.
Buy Your Pin | Why do it yourself? |. Koop de DIYs die je nooit zou maken Bij Buy your Pin kan je eindelijk al die leuke pins die je opgeslagen hebt maar.
Een gezegende sabbat!. Wat kunt u de komende periode verwachten?
De klant was koningin…?. Wat gaan we doen? Kort voorstelrondje De klant is / was koningin Stukje Utrechtse geschiedenis Plus Tarief Donateurs / vrienden.
Leeswijzer bij de bijlagen   In deze bijlagen bij het NVZ-strategiedocument Zorg voor 2020 zijn de belangrijkste grafieken en brondocumenten voor u geselecteerd.
Ouderavond De Doornick Onderwerp: Wel/geen continurooster?
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Genieten van Gods gave Seksualiteit is een gave van God Ook de verschillende beleving ervan door mannen en vrouwen is dat. Geniet van seksualiteit (Hooglied,
Water 2 Achtergrond De meeste mensen hebben een passie, hobby of interesse. Over elk onderwerp wordt geschreven en zijn er boeken voorhanden. Doel: mensen.
Samenwerken met vrijwilligers. Leerdoelen Je benoemt de verschillende motieven om vrijwilligerswerk te doen. Je benoemt de onderdelen van een goede communicatie.
Relaties. 1 Op YouTube kun je lekker haten, zonder te reageren.
Gesprekken op school Gespreksvoering Overzicht hoofdstuk 8
Slagvaardige vrouwen.
Hoe kan je zien of een vogel een mannetje is of een vrouwtje?
23/07/2018 Direct Doelgroepgericht schrijven (I) Semester 1, blok 1, studiejaar
23/07/2018 Direct Doelgroepgericht schrijven (1-2) Semester 1, blok 1, studiejaar
Finding ways to promote STI testing among the Afro-Caribbean community
Wat leren docenten en onderwijsondersteuners online van goede voorbeelden van ICT-gebruik en hoe waarderen ze dit online leren? Gerard Baars
Hoe kan je zien of een vogel een mannetje is of een vrouwtje?
Duurzame inzetbaarheid
Duurzame inzetbaarheid
Stichting Leger des Heils Welzijns- en Gezondheidszorg
Transcript van de presentatie:

Conceptpresentatie Rolf Thijssen Robert Dines Peter Robbemond Valerie Kreukniet Wesley van Duffelen

Doelgroepanalyse Steeds meer 55 plussers Gebrek aan internetervaring Meer alleenstaande 55 plussers Bereid te werken Steeds hoger opgeleid

Doelgroep Werkloze vrijgezelle 55 plussers – Mannen en vrouwen – VUT, Pensioen, WAO – Geen relatie, kort of lang

Motivatie gekozen segment Ze hebben veel vrije tijd Komen graag in contact met andere mensen Ze willen zich graag nuttig voelen in de samenleving

Needs and Wants NeedsWants Community voor vrijwilligerswerk Een overzichtelijke site Vraag en aanbod van vrijwilligerswerk Een laagdrempelige site In contact komen met mensen uit hetzelfde segment Ook de mogelijkheid tot dating op de community Ervaringen uitwisselen met andere mensen Onderverdeling per regio Duidelijke iconen

Persona’s

Conceptvoorstellen Community voor vrijwilligerswerk waar de mensen ook elkaar kunnen ontmoeten misschien bloeit er iets moois op. Community voor vrijwilligerswerk waar de mensen het ook hobby’s kunnen uitwisselen en misschien koppelen aan het vrijwilligerswerk Website met verschillende categorieën. Bij iedere categorie forums waarin vraag en aanbod bij elkaar komen Bij elke categorie linkjes naar vrijwilligerswerksites

Visual