AberdeenGroup surveyed 125 companies to understand their product innovation goals. Top challenges reported by these companies were: Cost pressure from.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wat is strategisch leren?
Advertisements

Ondernemen in de fysiotherapie is oorlog
I love you.
 Evolutie • Familiebedrijf °1948, derde generatie • 50 winkels • Omzetgroei van 294% (63.500/21.600); • Marge + 3%, EBITDA X 5, tewerkstelling.
Digitale TV platforms op een rij Masterclass BrVA Dick van Smirren TNO ICT september 2005.
Denken in versnelling en Groei
Seth Godin: If its broken its broken ! Dennis de Vroet Peter van Gerwen Michel Janse.
Meer rendement uit advies Hoe kom ik van A naar Beter? Matthias Meijer.
Workshop 3 Hoe bepaal ik als ondernemer mijn niche?
Verslag Engage 4 Results Café Data Quality. Welk type data (klantendata / productdata / transactionele data / …) heeft binnen uw bedrijf een kwaliteitsprobleem?
Leiderschap.
Een startersgids voor innovatie
Valbonne Commercial Agency Denken in versnellingen Commercial agent – Sales en klantcreatie Dirigent - Creatie regie Strategist - Advisering en coaching.
AGENDA Het programma start om uur en eindigt om uur met aansluitend een dinerbuffet tot uur. Er is voldoende ruimte om met uw collega.
Merkbelevenissen Communicatie of Distributie? De keten of media? me·dia de; mv middelen om informatie over te dragen: radio, tv, pers, internet enz.; Pas.
Strategie Algemeen Porter.
Confidential 1 Trends in ICT J. Bruijning KPN Research 8 juni 2001.
Marketing 1 Marketing is te belangrijk om aan een Marketing afdeling te geven!
Startbijeenkomst benchmarking Publiekszaken
College 4, jaar 2, Winter 2009 Inzoomen op Businessmodellen Aangepast programma Deeltijd Jaar 2 Docent Toine Nagel.
Avenir Telecom is de specialist in telecom distibutie.
Innovatie-gunstig Johnson & Johnson
Business Marketing Management
Rational Unified Process RUP Jef Bergsma. Iterations –Inception –Elaboration –Construction –Transition De kernbegrippen (Phases)
Onsight Managed Security Services
Delivering Value for Less A cceleration C enter for E ngagements Templates Oubollig of Agile Maurice Siteur ACE Service Manager Testing.
Deltion College Engels B1 Lezen [no. 001] can-do : 2 products compared.
Rogier van der Linde & Davy De Winne, 2014
EUROCITIES-NLAO is supported under the European Community Programme for Employment and Social Solidarity (PROGRESS ). The information contained.
Deltion College Engels C1 Spreken/Presentaties [Edu/004] thema ‘Today I will talk to you about… ‘ can-do : kan duidelijke, gedetailleerde beschrijving.
Succesvolle regie: meer dan een mooi contract Mark van der Velden 14 april 2008.
Walther Ploos van Amstel Maart 2012
Oktober 2004 Core Course Information Management dag 2 Agenda.
Jne 9, Innovation in Healthcare Presentation of the Noord-Brabant innovation policy applied on Healtcare and Medical Care May 9, 2006 – Piteå Joep.
Deltion College Engels B1 Spreken [Edu/001] thema: song texts can-do : kan een onderwerp dat mij interesseert op een redelijk vlotte manier beschrijven.
Strategie Algemeen Porter Competative strategy: techniques for analyzing industries and competitors De relatie tussen de structuur van de industrie en.
APP Platform Rivium, 5 maart 2013 Rik Vietsch.
Multi Media Management 2 Marcel Jansens 27 April 2011.
Deltion College Engels B2 Gesprekken voeren [Edu/007] thema: ‘With this mobile you can…’ can-do : kan op betrouwbare wijze gedetailleerde informatie doorgeven.
Hoe stel ik een ondernemingsplan op? Joost Verbeest 11u15 – 12u.
© Copyright 2015 Nicodem & Company – Flexibiliteit van organisaties blijft achter op de markt- en technologische ontwikkelingen / sheet 1 Flexibiliteit.
Naar een optimaal HR - beleid
C USTOMER A DVOCACY T HE C USTOMER C ONNECTION 28 januari 2009 NICOLETTE WURING.
HOFAM vak Organisatie & Management les 10. Motivation 2 One secret for success in organizations is motivated and enthusiastic employees The challenge.
Marketing Strategie Lukas Vandecruys&Maxim Oeyen.
Business en IT Consulting
Informatie management HC2
FEDIPRO PowerEvent Brussel, 29 oktober 2015 #FEDIPRO #FEDIPRO.
GegevensAnalyse Les 2: Bouwstenen en bouwen. CUSTOMER: The Entity Class and Two Entity Instances.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
10/01/2012. Partner voor dit proces MTI 2 (the Marketing, Technology, and Innovation Institute) Netwerk van universiteitsacademici met bedrijfservaring.
Salesforce Partner van Ordina Flexibel 3 Schaalbaar van 1 tot gebruikers Gebruik naar behoefte Eenvoudig aan te passen.
The Research Process: the first steps to start your reseach project. Graduation Preparation
LET’s get Social.
Jeroen van Menen Agile Coach, Prowareness @jeroenvanmenen
De Betekeniseconomie.
Key Process Indicator Sonja de Bruin
Presteren onder druk.
Innovatie met IBM Cloud Orchestrator.
Sector, Firm Size and ICT investments
CIO 3.0: een gemeentelijk perspectief op de digitale transformatie
ECOLAB; GEDREVEN DOOR ONZE MENSEN
From Food Aid to Food & Nutrition Security The Dutch Policy
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
NL: We zitten in een Verandering van Tijdperken in plaats van een Tijdperk van Verandering.
Utrecht Attractive and Accessible: Focus on the User
6 kansen voor de komende 6 jaar
Modderdorp UNPLUGGED Bron: csunplugged.org.
Checklist for Savings & Added Value
Jannes Huisman Senior coach
Transcript van de presentatie:

AberdeenGroup surveyed 125 companies to understand their product innovation goals. Top challenges reported by these companies were: Cost pressure from customers and sales channels (51 percent) Demand for shorter product lifecycles(49 percent) Increased competition (48 percent) More demanding end customers (45 percent) Globalization of markets and/or supply chains (36 percent) More complex products (30 percent) These results point toward product innovation as the logical starting point for most efforts to increase the overall innovative capabilities of an organization.The survey findings also suggest that “product innovation can be managed and measured, yielding improvements that lead to better bottom-line business results.” [The Product Innovation Agenda Benchmark Report.AberdeenGroup.] Aberdeen says

Vragen die blijven 1. Hoe overleef je 2009 en wat daarna, hoe moet ik ondanks alle voorspellingen nog groeien. 2. Ik moet iets nieuws bouwen, maar wie maakt het dit keer ? En ook nog zo snel als ik wil. 3. Ik moet met 150 man groeien in 4 tot 6 maanden in EMEA Hoe kom ik aan mijn personeel. 4. Hoe kan ik iets waarvan iedereen zegt dat het 2 jaar gaat duren binnen 9 maanden doen. 5. Hoe kan ik bepalen welke strategie de beste is want ik ga er 100 miljoen in investeren. 6. Ik moet ICT personeelskosten 15% verlagen en in 2010 nog een keer 25%, kan dat? 7. Als business manager wil soms veel sneller als de ICT aan kan, zijn er alternatieven? 8. Ik heb al 80% van het budget zien verdwijnen en er is nog maar 10 % opgeleverd, hoe zit dat. 9. Waardeketen optimaliseren, innovatie initiatieven, strategische scenarios wie kan me helpen? Uw vragen ?

Product Leiderschap Marktleidende Produkten – Innovatief en ‘het beste produkt’ – Technologische vernieuwingen – Innovatieve leermiddelen – Superieur merk-imago – Time to market van nieuwe producten Operationeel Leiderschap Operationele uitmuntendheid – Betrouwbaar voor een ‘redelijke prijs’ – Laagste prijs, stabiele winst – Hoogste leveringsbetrouwbaarheid – Beperkt assortiment, ruime keuze – Krachtig besturingsmodel Klantgerichtheid Leiderschap Klanten vinden en binden – Oplossingen die klanten aantrekken – Mass customisation, customer happiness – One-2-One Marketing, een goed gevoel – Integratie met klantsystemen – Partnership, risico deling, klant innovatie Advisering en acceleratie Valbonne diensten Product portfolio tuning Klanten vinden&binden Innovatie begeleiden Performance tuning Programma succes Waardeketen advies Valbonne Commercial Agency

Amersfoort - The Netherlands Mobile: Acceleration & Growth