AberdeenGroup surveyed 125 companies to understand their product innovation goals. Top challenges reported by these companies were: Cost pressure from customers and sales channels (51 percent) Demand for shorter product lifecycles(49 percent) Increased competition (48 percent) More demanding end customers (45 percent) Globalization of markets and/or supply chains (36 percent) More complex products (30 percent) These results point toward product innovation as the logical starting point for most efforts to increase the overall innovative capabilities of an organization.The survey findings also suggest that “product innovation can be managed and measured, yielding improvements that lead to better bottom-line business results.” [The Product Innovation Agenda Benchmark Report.AberdeenGroup.] Aberdeen says
Vragen die blijven 1. Hoe overleef je 2009 en wat daarna, hoe moet ik ondanks alle voorspellingen nog groeien. 2. Ik moet iets nieuws bouwen, maar wie maakt het dit keer ? En ook nog zo snel als ik wil. 3. Ik moet met 150 man groeien in 4 tot 6 maanden in EMEA Hoe kom ik aan mijn personeel. 4. Hoe kan ik iets waarvan iedereen zegt dat het 2 jaar gaat duren binnen 9 maanden doen. 5. Hoe kan ik bepalen welke strategie de beste is want ik ga er 100 miljoen in investeren. 6. Ik moet ICT personeelskosten 15% verlagen en in 2010 nog een keer 25%, kan dat? 7. Als business manager wil soms veel sneller als de ICT aan kan, zijn er alternatieven? 8. Ik heb al 80% van het budget zien verdwijnen en er is nog maar 10 % opgeleverd, hoe zit dat. 9. Waardeketen optimaliseren, innovatie initiatieven, strategische scenarios wie kan me helpen? Uw vragen ?
Product Leiderschap Marktleidende Produkten – Innovatief en ‘het beste produkt’ – Technologische vernieuwingen – Innovatieve leermiddelen – Superieur merk-imago – Time to market van nieuwe producten Operationeel Leiderschap Operationele uitmuntendheid – Betrouwbaar voor een ‘redelijke prijs’ – Laagste prijs, stabiele winst – Hoogste leveringsbetrouwbaarheid – Beperkt assortiment, ruime keuze – Krachtig besturingsmodel Klantgerichtheid Leiderschap Klanten vinden en binden – Oplossingen die klanten aantrekken – Mass customisation, customer happiness – One-2-One Marketing, een goed gevoel – Integratie met klantsystemen – Partnership, risico deling, klant innovatie Advisering en acceleratie Valbonne diensten Product portfolio tuning Klanten vinden&binden Innovatie begeleiden Performance tuning Programma succes Waardeketen advies Valbonne Commercial Agency
Amersfoort - The Netherlands Mobile: Acceleration & Growth