Click to edit Master title style Ambition 2012 Partners in Sport 2 juni 2008 Presentatie Maatwerkwinkel.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Logo Gemeente Laat Kracht en Pracht van (lokale) Sport zien! Datum 2012 Presentatie Sprekers:
Advertisements

Informatie over voeding zoeken en bespreken
GENT Stefan De Prycker 26. Juni 2012.
BFB-bier-krat Q
Vernieuwingstraject catechese
Persmap wielerkoers Belgisch kampioenschap voor boeren en boerinnen
TagCloud Alle wervingsmiddelen onder 1 dak.
Workshop Help, er loopt een talent in onze vereniging Angela Verkerk Talentbegeleidster ONZH – regio Dordrecht.
Prokkelen Professionele kracht, vrijwillige kracht, eigen kracht: samen voor jeugd.
GOALS STRATEGIES MEASURES DASHBOARD ACTION PLAN (WHO, WHEN)
Prins Bernhard Cultuur Fonds Limburg Hoe kunnen we elkaar versterken? Paul Geraets Presentatie d.d
ZAPPcity Project ZAPPcity • alle evenementen onder één publicitaire paraplu • 28 augustus – 14 september • kunst, cultuur, sport, media • locaties.
Sport en Beweegbeleid 2.0 Platform Weert in Beweging
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
10 januari 2006 Algemene Ledenvergadering - Project Website(s) 1 Project Website(s)
Stichting Positieve Sportbeleving Nationaal Symbool Positieve Sportbeleving 1.
20 jaar Open Monumentendagen 2008 RESULTATEN VAN PUBLIEKE OPINIEPEILING Nobody’s Unpredictable Oktober 2008 IPSOS BELGIUM Waterloo Office Park Drève Richelle,
Marco Oving Projectleider
1 De rechtenverkenner: een hefboom voor het lokaal sociaal beleid in Vlaanderen Steven Vanackere Vlaams minister van Welzijn, Volksgezondheid en Gezin.
Coaching, hefboom voor leiderschapsontwikkeling?
Spelleiders: Vul namen in Datum: X XX 2009, uur Game Professioneel Opdrachtgever- en Opdrachtnemerschap.
Visie op Meedoen Cliënten doen optimaal, vanuit hun eigen kracht mee in de samenleving. Hierdoor ontstaat een beter zelfbeeld en een betere kwaliteit van.
Presentatie: Jan Paddenburg Manager Sportplan Niels Balke
Aanpak Top 3 verbeterpunten Handboogsport
Veranderingen in de zorg
Kansen voor kinderen Carla Scheffer Rens van Kleij Startbijeenkomst Brede School Wassenaar 18 december 2012.
Seizoen Resultaten Leiden – Vlaanderen 68 – 3 Vlaanderen – Dukes8 – 34 Amsterdam – Vlaanderen44 – 15 Vlaanderen – Hilversum8 – 36 Vlaanderen.
Inhoud presentatie  Problematiek  Doel “PB-inkoopshop”  Het concept  Conclusies  Planning.
Motie Bij politiek relevante aanbestedingen de gemeenteraad in de gelegenheid stellen vooraf kaders te stellen ten behoeve van het op stellen van het Programma.
Aanpassing Selectie beleid. Waarom aanpassingen in het huidige selectie beleid?
Communicatie in de Aanval op Schooluitval
Zeilweekend 14 & 15 juni 2014 Zeilschip ‘De Vrijheid’ 1.
Sportcafé Amsterdam Zuid
BSO Molenschot Pilot Informatieavond Programma Welkom en voorstellen. Het tot stand komen. Aanbod BSO, vakantieopvang en studiedagenopvang:
STELT VOOR. Praktisch: Maandag 29 juni om 18u, stadscampus Later wordt draaiboek van avond zelf gecommuniceerd. TEW-HI AFSTUDEERBBQ.
Presentatie Marktverkenning & Behoefteonderzoek Groep 2 Klas 2F.
Harmonisatieplannen kabinet
Sportbonden en gemeenten samen aan de slag
Nationaal Opleidingsprogramma
Schitterende Organisaties®
Provinciaal Platform Tabakspreventie 31 mei Werelddag tegen Tabak Actievoorstel rookvrije sportcafetaria’s.
SAMEN LEVEN Team projecten en evenementen. VERLOOP INFO SESSIE  1. De dienst “Samen leven”  2. Projectwerking Antwerpen Noord (team projecten en evenementen)
Een methode om nieuwe ideeën te genereren
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven november Doelen Programma Dienstverlening aansluiten wensen en behoeften klant voldoen aan wettelijke eisen denken.
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven Juni Programma Welkomstwoord Dennis Vork (Afdelingsmanager Publiek & Dienstverlening) ‘De.
Citymarketing Hilversum 2006
Kwalitatieve Leadgeneratie
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
New Landscaping 2020 © Een zoektocht naar de realiteit van overmorgen Het recht om te dromen Realiseer deze met alle energie Blijf er in geloven en werk.
Introductie De Hoop, 1975 (2015: 40 jaar!) Missie Particulieren, bedrijven, kerken, vermogensfondsen, vrijwilligers Fonds wervende evenementen.
&. Zware competitie Avontuur Enorme media-exposure Dat is Le Dakar 2011, de zwaarste rally ter wereld. En u kunt onze partner zijn in deze uitdaging.
Subsidiebeleid Barendrecht
NATIONAAL REGENBOOG EVENEMENT
H13 Reclame, verkooppromoties, public relations en sponsoring Marketing, een reallife-perspectief © 2008 Pearson Education Benelux DE WAARDEPROPOSITIE.
Commerciële Processen Presentatie bijeenkomst 3 26 mei 2012.
Een Leven Lang Sporten Erik Lenselink manager Sportontwikkeling NOC*NSF 3 november 2010.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Welkom. Welkom Voorburgse Rugby - Club We staan! Nu gaan we leren lopen, samen met jullie! Organisatie: Bestuur: Bart, Kour, Maurits TC: Fer en Kour.
2016. Eerste kennismaking met de wedstrijdsport Missie Wat is de Q- cup? Doelgroep Organisatie Locatie - Wie regelt wat? Voordelen voor locaties Kosten.
Greenfee4you Een innovatief klant relatie programma voor “ Uw Organisatie “
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
De Gezonde Sportkantine NHC 25 januari AGENDA Introductie Wat is een Gezonde Sportkantine? Stellingen & discussie Resultaten leden enquête Verenigingsondersteuning:
Marietta Witte en Huib den Braven WELKOM BIJ DE WORKSHOP “VERZEKERINGEN”
Zaterdag 21 november 2015 Niet-leden als vrijwilligers, Een uitdaging NTB congres zaterdag 21 november 2015.
BUGGENHOUT 28 mei 2009 HOSPITALITY AANBOD. BUGGENHOUT 28 MEI 2009 HOSPITALITY - AANBOD Inhoud I.RONDE VAN BELGIË – ELITE met contract in BUGGENHOUT op.
WALKING FOOTBAL L S.V. DE FORESTERS PROCES, ACTIVITEITEN & LANGE TERMIJN VISIE.
Naar een stad waarin iedereen meedoet
KAMPIOENSCHAPPEN Aanpassing kampioenschapsreglement.
Kempenregio Athletics champs
Samen buiten sporten in de buurt voor 55+ Leonie Everts
Transcript van de presentatie:

Click to edit Master title style Ambition 2012 Partners in Sport 2 juni 2008 Presentatie Maatwerkwinkel

Transparantie, focus en maatwerk De doelstellingen van NOC*NSF en haar Partners vormen samen de basis van de propositie. Sportagenda NOC*NSF: top 10, leven lang sporten en brancheversterking Partners: merkactivatie, zichtbaarheid, hospitality, innovatie, interne trots SAMEN werken aan de sport SAMEN genieten van sport SAMEN sporten Ambition 2012

Ambition 2012 heeft drie pijlers:  Elke Partner in Sport associeert zich met unieke NOC*NSF doelstellingen en merkwaarden  Elke Partner in Sport deelt in sterke evenementen  Elke Partner in Sport kan met individueel maatwerk haar unieke sponsordoelstellingen realiseren Ambition 2012

 De Maatwerkwinkel is opgezet om de individuele sponsordoelstellingen van de Partners en Suppliers te realiseren.  De Maatwerkwinkel is dé flagshipstore van NOC*NSF. De winkel verkoopt een uniek en kwalitatief hoogstaand aanbod.  Met de Maatwerkwinkel creëren we een WIN-WIN- WIN-situatie voor leveranciers, Partners/Suppliers en NOC*NSF. Uitgangspunten Maatwerkwinkel

Budget en platform De winkel is een online etalage op sport.nl, waarin iedere Partner en Supplier een vast jaarlijks budget uit mag geven. Partners in Sport Suppliers NOC*NSF MAATWERKWINKEL

What’s in it for you? De Maatwerkwinkel biedt sportbonden een platform om eigen producten en diensten onder de aandacht van Partners en Suppliers te brengen. De Maatwerkwinkel heeft een jaarlijks gegarandeerd budget.

What’s in it for you? Het leggen van een eerste contact kan bij wederzijdse tevredenheid leiden tot een langdurige samenwerking tussen bond en bedrijf. Hiermee creëren we de beoogde WIN-WIN-WIN situatie voor sportbonden, Partners/Suppliers en NOC*NSF.

Product Criteria om opgenomen te worden in de Maatwerkwinkel: - Het product raakt de core competentie van NOC*NSF. Het betreft een sport- of een direct aan sport gerelateerd product. - Het product draagt bij aan minimaal één van de vijf sponsordoelstellingen van de PinS (merkactivatie, zichtbaarheid, hospitality, innovatie of interne trots). - Het product is gebruiksklaar en voldoende concreet. Hoewel afstemming tussen afnemer en bond onvermijdelijk is (en vanuit het oogpunt van maatwerk ook wenselijk), plaatst de Maatwerkwinkel alleen concreet beschreven producten. - Het product is aantrekkelijk voor meerdere Partners of Suppliers. - De kwaliteit van het product is hoog. - Het product is uniek (prijs/tijd/concept). De Partners in Sport/Suppliers kunnen dit product of deze versie van het product alleen in de Maatwerkwinkel aanschaffen.

Je eigen landelijke hardloopevenement De 1k Runaway van de Atletiekunie Concept: Het nieuwste atletiekprogramma van de Atletiekunie. Bedoeld voor kinderen tussen 8 en 13 jaar. Bij 25 loopevenementen door het hele land kunnen kinderen zich meten met leeftijdsgenoten op een afstand van 1.000m. De resultaten worden officieel gemeten en zullen op internet worden weergegeven in nationale ranglijsten. De finale van de 1K Runaway zal in februari 2009 plaatsvinden tijdens de NK Indoor Atletiek in Apeldoorn. Imago: Uitdagend, laagdrempelig Doelgroep: 8-13 jarigen Betrokkenen: Atletiekunie en lokale looporganisatoren Media: Primair internet Sponsors: Lokaal aanwezig, op zoek naar landelijke partner

De Ultimate Volley Xperience UVX van de NeVoBo Concept: UVX biedt jarigen de gelegenheid om op een relaxte manier met volleybal bezig te zijn. Sinds de start in juni 2006 hebben ca deelnemers aan de evenementen meegedaan UVX heeft al in 11 steden door het hele land plaatsgevonden Programma loopt het hele jaar, evenementen vaak op vrijdag of zaterdag 60% van de deelnemers is vrouw Ruim aanmeldingen op de online community van UVX Imago: Relaxed, toegankelijk Doelgroep: jarigen, over het algemeen hoger opgeleide jongeren Betrokkenen: NeVoBo en verschillende gemeenten Media: Sponsors: Sit & Joy, Eilers Sport, ORTEC en Free Time Promotion

Beleef zeilen in het middelpunt van de sport De wedstrijdboei van het Watersportverbond Communicatie: De boei kan bedrukt worden met het logo van de Partner De boei wordt gedurende het wedstrijdseizoen aan verenigingen uitgeleend De boei wordt in ieder geval gebruikt bij de belangrijkste (binnenwater) wedstrijden Relatiemarketing: Met 12 gasten twee evenementen bezoeken Met een speedboot wordt u naar de boei gevaren voor een aantal rondingen op 1,5 m afstand. Passend hospitality arrangement Sponsors: Niet conflicterend met Volvo of Delta Lloyd

Kennismaken met een unieke tak van paardensport CVI van de KNHS Communicatie: Zichtbaarheid d.m.v. logovermelding op alle uitingen, reclameborden in piste, vlaggenmastposities Zichtbaarheid middels stand op KNHS-terrein Recht op gebruik van naam, logo en beeldmateriaal in eigen communicatie Online zichtbaarheid op website en op Paardensport.tv Mogelijkheden om goodies en monsters uit te delen rond evenementen. Mogelijkheid tot speakertekst Relatiemarketing: Mogelijkheid tot gebruik van hospitality-ruimte voor twintig personen per dag (drie dagen totaal). o inclusief catering: drankarrangement en lunch o inclusief een clinic in hoofdpiste (alleen zaterdag) Vijftig toegangs- en parkeerkaarten per dag Kinderen van zakenrelaties kunnen tijdens een openbare les o.l.v. een topvoltigeur oefenen op voltigebok en met echt paard Sponsors: Rabobank

Tot ongekende hoogte De World Cup Boulder van de NKBV Evenement op juni in Eindhoven. Met name geschikt voor personeelsleden (jonge managers of trainees) van een bedrijf. Programma op basis van 100 personen. Hospitality aanbod: Boulderclinic door Nederlands Team Sportklimmen Lezing en diavoorstelling van bekende bergsporter Lunch Kaarten voor Worlcup Boulder Diner Toegang tot spetterend slotfeest

Een ijskoude klassieker Het OKT Schaatsen van de KNSB Van december 2009 vindt in Thialf het NK afstanden plaats. Tijdens dit toernooi kunnen Nederlandse schaatsers zich kwalificeren voor Vancouver. Hospitality aanbod: Eigen Hospitality ruimte VIP plaatsen op de tribune Parkeerkaarten Presentatie door een bekende sporter/coach Catering Pdf uitnodiging

De Maatwerkwinkel Shopmanager: Bastiaan Bunnik Telefoon: