Paul Niehuis Leon Kurvers Ewout Boers Pieter-Jan Voskamp

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Presentatie Van ons.
Advertisements

•Groei in smartphone gebruik •Smartphone altijd bij de hand •Steeds sneller mobiel internet •Eenvoudige en snelle communicatie.
Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
Self Supporting Groups DOEL WAT WIE WANNEER. Self Supporting Groups DOEL De mogelijkheden van het internet leren kennen en benutten voor mijn zaak. Wat.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Analyse klantgerichte websites
TiteldiaVoorbeeld lay-out Ontdek Rotterdam. Met je telefoon! Presentatie & demonstratie Apptown Stefan Verhoeve, 18 april 2013.
VVV Kop van Noord-Holland: Website ontwikkelingen 31 mei 2012
Presentatie CNA, 22 Oktober, Marijn Willemen en John Keunen
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
Sociale Netwerksites Summerschool Social Media – Augustus 2010.
Eindpresentatie Project Verkoopuwbootsnel.nl
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Hans Slender Lectoraat Sportwetenschap
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
MULTICHANNELING | DIGITALE MARKETING
SANOMA MEDIA en de SOCIAL CUSTOMER: praktijkcases dinsdag 11 december 2012.
IAM V2 Trendanalyse 6 sept 2007 Intro. IAM - HvA Trendanalyse Vandaag Relevantie > waarom doen we dit Relatie met V2 kernproject IAM themalijnen Toetsing.
handreiking social media bij de Vlaamse overheid
De kracht van Pylades B.V. Pylades is een integrale ICT dienstverlener op het gebied van Dynamics AX, CRM, SharePoint, Business Intelligence en software.
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
Woensdagochtend presentaties 2012/2013 Woensdag 17 oktober 2012 Overzicht Sociale Media.
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Succesvol bloggen!? 13 juni 2013 Sander Willems communicatiemanager Nieuwe Media.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing CRM contentmanagement Website applicaties marketing.
1 Social Media in de klas Film gebruik social media onderwijs 18 januari 2011.
EMEG-LIJST BEZOEK DE SITE WAT IS Een site waar je allerlei informatie kan vinden overal alles wat ook maar een beetje.
Trends in de evenemtenbranche. Trend #1 Crowdfunding Financieren van project (evenement) Onvoldoende kapitaal Online platform Sponsoren en subsidies.
DE GROTE REGIOBEURS Stadskanaal. TRENDS Vergrijzing Vergrijzing Social media Social media Mobiele telefonie Mobiele telefonie.
WAAROM SCHOOLRADIO? LEUK TIJDVERDRIJF COMMUNICATIEKANAAL.
10 redenen om facebook zakelijk in te zetten Anne Raaymakers.
Succesvolle websites Van bezoekers naar klanten. Hoe succesvol is uw website?
Quick scan Janneke Delisse, Renée van Os, Jan Jurriëns
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Inbound Marketing Plan
Laat teams excelleren Ellen Reehorst co-creator eduScrum
Meetup Toptaken-website 29 januari 2015, Deventer – Michiel van Straalen, Adviseur nieuwe media.
Startsessie ICT designteam Kunst en cultuur
Webdesign & (Digital) Marketing Portfolio Stage
Social media presentatie
‘netwerken zonder grenzen’ Sociaal Netwerken in Regio 0318.
Wim, Rieneke, Jeffrey & Kellyann LUCKY GAMBLERS. INHOUDSOPGAVE Waarom toch een ander concept. Het Nieuwe concept Wat kun je winnen met de game Bewijs.
APP Platform Rivium, 5 maart 2013 Rik Vietsch.
ICT Design Team Kunst en Cultuur Street Art in Gent.
Meer interactie tussen de OCMW’s en de POD MI Social media Provinciale Ontmoetingsdagen Lente 2015.
Een nieuwe arbeidsmarkt Social media Marcel Burger van Burger Support.
HET EINDE VAN WINKELS PHUONG DAO & STEPHANIE VAN DER VLOED.
Presentatie Buutvrij Nikki van Outheusden Ruud Leuverink Kaz Paul.
Training voorbeeld voor
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
321 media.  Inhoudsopgave Wat heeft 321 media te bieden? 1. Abonnementen en pakketten E-commerce 1.1.2Abonnementen zoekmachinoptimalisatie.
Mediamonitoring Oplossingen. Duizenden klanten in meer dan 100 Landen.
Internet training 2015 gevorderden wat willen we met de website Info delen Passie uitdragen Leden werven...
Webleren, webinars, digitale infosessies en andere online tools in de zoektocht naar werk Doeworkshop voor arbeidsconsulenten Nathalie Aegten, Erendiz.
Het Digitaal Educatief Produkt Waar haal je dat vandaan?
Minor digital marketing Esmé van der Klei Laura Niessen Hotel-eventmanagent TIO Amsterdam.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Yanick, Lygia en Janelle Drinken-eten. Indeling Concept Persona Doelgroep Moodboard Social Media Benchmark Online strategy map Top 10 zoekwoorden Customer.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Hoe werkt Kampong TV? Onderdeel van Team communicatie 100% vrijwilligerswerk Samenwerking studenten Hogeschool Samenwerking Kampong videoteam Faciliteiten.
Digitale dienstverlening gemeente Oss Resultaten van het digitaal Burgerpanel September 2012 Team Onderzoek & Statistiek.
Apps testen met Xamarin en BDD Jan Bertijn 1.
Ara & Social Media.... Debriefing Probleemstelling 1.Hoe zou social media effectief ingezet kunnen worden voor ARA als merk? 2.Welke netwerken zijn voor.
Social media plan Gemaakt door : Dorien van der Gugten Klas: B-MMC4-1a
Sociale media.
Sociale Media.
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Power up your fundraising
Transcript van de presentatie:

Paul Niehuis Leon Kurvers Ewout Boers Pieter-Jan Voskamp Project Manager, Design Illustratie, Design Front- & Backend Development Webdesign, Frontend Development Paul Niehuis Leon Kurvers Ewout Boers Pieter-Jan Voskamp deels Project Manager

DOEL Imago en een positief gevoel creëren bij de klant Bewustmaking bij de klant over waterverbruik Integratie met Social Media platformen

“WATERMERK” Watermerken Online Mobile App Online Website

@ WATERMERK DELEN 10 Quiz vragen over watergebruik Resultaat: Persoonlijk Watermerk Delen op Social Media & E-mail @

VOORBEELD: FACEBOOK

Resultaten Quiz in Database STATISTIEKEN Resultaten Quiz in Database Bruikbare informatie over waterverbruik klanten

DEMO

RESULTAAT Band tussen Oasen & haar klanten versterkt Inzet techniek en communicatie – Social Media Verzamelen statistieken waterverbruik klanten

Bezoek ook ons blog op http://oasen-lo.tumblr.com VRAGEN oasen.pytt.nl Bezoek ook ons blog op http://oasen-lo.tumblr.com