KJB > Commissies PR-commissie Sub-commissie Bekendheid KJB ‘Idee’ KJB te presenteren als een ‘virtule onderneming’ die als partner/leverancier kan optreden.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Verkiezing Project van het Jaar 2012
Advertisements

Ondernemen in de fysiotherapie is oorlog
Themadag & NRK BioBased Erik de Ruijter 1 december 2011.
Lid raad van toezicht op voordracht van de cliëntenraad
Menno Karres Lead Auditor
“Hoe kom ik aan klanten?”
Accountancy -2% in 2013  Minder vraag naar advies  Minder administratie en samenstelling (automatisering)  Tarieven onder druk  Meer transparantie.
Ondernemen in de praktijk
Sponsoring Sponsoring Welkom bij de workshop Astrid en Miek Meldpunt Vrijwilligerswerk.
1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Waarvoor Werken aan vindbaarheid Doelgroep.
1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Waarvoor Werken aan populariteit Fundering.
KICK-OFF PROJECT HVA APPS B.V.
Leren ondernemen verankeren in het onderwijs 23 mei 2012.
Gebiedsplan Feijenoord
Gebiedsplan Afrikaanderwijk
Gebiedsplan Vreewijk
Gebiedsplan Katendrecht / Wilhelminapier
samenhang Resultaten Processen Persoon Wat het oplevert Wat je doet:
Rik Pauwels Coaching expansie commissies Commissie Interne Expansie Regio I District Belgium – Luxembourg Voorzitter: Rik Pauwels Mob(p).:
 Themadag Onderzoek 2010 Mark JulsingMark Julsing 28/7/14  Ben Baarda 1 Workshop Mark Julsing Themadag Onderzoek 18 november 2010, Amsterdam.
Social Media.
Competentieontwikkeling voor OR-leden
Steeds Vaardiger: Marketing&Communicatie VWC conferentie 7 oktober 2008.
Business Model Generation Avans 30 januari 2012.
Vereniging van Apothekersassistenten in het ziekenhuis
De oudere stagiaire.
1 Amsterdam, april 2005 Drs. Frits Spangenberg Rotary Extern imago.
Programma Doel van vanmiddag Uitgangspunten HGW Opdrachten Evaluatie.
Plan van Aanpak Banencommissie Gepresenteerd op ALV in Hoogwoud 6 okt door Gerrit de Groot.
Evenementencommissie RCU Zwolle
Veranderen: 2 verschillende benaderingen
Groep Colruyt en ‘participatie’
Workshop 2: Plezier in je werk: daar word ik blij van!
Filmpje 1: Lisa Ramkema, winnares NK Evelator pitch 2011
De dag van het solliciteren - introductie
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
Docent: Ans Sarianamual - oktober 2014
Rabobank …… en AOC-plaatsnaam
Maranatha... Kom Heer Jezus, kom!
Business Model You Wie jou helpt (Key partners) Wat je doet
Persoonscertificering. Waartoe? Nederland heeft Q nodig Wij zijn trots op ons werk en beroep Wij zijn vakgenoten die een hoogwaardig niveau nastreven.
ALV 13 november 2014 Algemene Ledenvergadering FYNE 13 november 2014 Welkom.
Ambassadeurs 29 augustus Agenda Mededelingen Digitale werkplaats Ambassadeurs (Hester) Bijeenkomst met RvT over cultureel ondernemerschap.
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk Bijeenkomst 1 Kwartaal 1, schooljaar 2015/2016 Klas: VQR2A Docent: Petra van der Zee.
Pedagogisch werken in de wijk Kwartaal 1 Les 1 Kamer L
Welkom in de Christelijke Gereformeerde Kerk Enschede West.
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
WAT maakt ons UNIEK?. We houden van aanpakken! We leren door gewoon te doen de praktijk We houden niet van boeken We zijn schatten We willen graag nu.
OR & Reglement. Conform WOR: iedere OR moet een reglement opstellen waarin … “de onderwerpen worden geregeld die bij of krachtens deze wet ter regeling.
Volle OR en hoge verkiezingsopkomst: Utopie of goed realiseerbaar?’
Kennissessie Lumina Spark 1 februari | Pagina 2 Doelstellingen Delen ervaringen – vragen Ervaringen Management in Motion? Ervaringen/vragen Interimmers?
Beleidsplan ZTC Waarom een beleidsplan?  Blik houden op de toekomst  Voorkomen van verrassingen  Aanjagen van vernieuwing  Hulpmiddel.
Bijeenkomst 3. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Huiswerk  Hoe is het huiswerk gegaan?
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Kick off IKC Europaschool Welkom Soep met … IKC Europaschool (wie, wat, waarom) World café Afsluiting Rondje door de school (Reageren?
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Coördinatie van de hulp Workshop 4. Voorstellingsrondje Maatschappelijke evoluties Perspectief van de cliënt Casusoverleg Ervaring delen Cliëntoverleg.
Jouw bedrijf in 10 seconden 1 Aleid Overbeek | Businesscoach 45+ | jouwbedrijfin10sec6okt2015.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
GROEIEN MET JE IDENTITEIT. EVEN VOORSTELLEN… WAT IS EEN KLANT?
Westfriezen Hoe gaan wij de club nog mooier maken? Jeugdbeleid
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf verkopen!
MOOI, VOOR Welzijn, Zebra: stevige (ver)binding met de wijk
Leden NOA Diana van Oudenaaren & Danny Jansen
Sneak Preview voor CV&V Yvonne de Boer
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
Ontwikkelingen zichtbaar
Kenniskring OPP Brenda Roepert en Amber Pompe Onderwijsadviseurs
Rol van de NVZF rondom het thema: stimuleren van beweeggedrag in ziekenhuizen Nederlandse Vereniging voor Ziekenhuis Fysiotherapie Maart 2018.
Transcript van de presentatie:

KJB > Commissies PR-commissie

Sub-commissie Bekendheid KJB ‘Idee’ KJB te presenteren als een ‘virtule onderneming’ die als partner/leverancier kan optreden naar (grote) ondernemingen welke op projectbasis specialisme willen inhuren.

Bekendheid KJB Overleg en Onderzoek (2008) Michaël van Knippenberg, Hugo Breukers en Robert Reinink Extern Intern (speerpunt)

Bekendheid KJB Hiervoor is een inventarisatie wat ieder KJB lid zakelijk kan inbrengen en goede interne informatie-uitwisseling van belang.

Bekendheid KJB Hoe interne bekendheid aanpakken Nieuwe website KJB Introductie onderneming ÉÉN op ÉÉN gesprekken

Bekendheid KJB Eerste focus op de introductie onderneming Elke ledenavond zal er gelegenheid zijn voor 2 KJB leden om een introductie te doen van maximaal 5 min./KJB lid

Bekendheid KJB Wat levert de introductie op? Zichtbaarheid, wisselwerking, persoonlijke groei,opbouwende kritiek (leeromgeving), aanbevelingen kunnen doen binnen andere netwerken MEER OMZET!

Bekendheid KJB Korte introductie van jezelf Korte introductie van jou onderneming 10% van de tijd voor je introductie

Bekendheid KJB Wat is het specialisme en/of zijn de specifieke producten en/of diensten binnen jou onderneming. 10% van de tijd voor je introductie

Bekendheid KJB Wie zijn de specifieke opdrachtgevers/klanten voor jou onderneming. 30% van de tijd voor je introductie

Bekendheid KJB Wat zijn de ‘triggers’ voor je mede KJB leden om aan jou en/of jou onderneming te denken en te schakelen, indien zij binnen hun eigen netwerk de ogen en oren open hebben en deze ‘triggers’ waarnemen. 30% van de tijd voor je introductie

Bekendheid KJB Naar welke opdrachtgever/klant ben je specifiek op zoek? (branche-onderneming-afdeling-persoon) 15% van de tijd voor je introductie

Bekendheid KJB Sluit af met een zgn. ‘memory hook’ De financiële adviseur: "Ik help mensen om rijk met pensioen te gaan". De fotograaf zegt: "Wij schieten jullie familie!" 5% van de tijd voor je introductie

Bekendheid KJB

Van de luisterende KJB leden wordt verwacht dat: Zij goed luisteren naar jou introductie en de ‘triggers’ Zij opbouwende feedback geven op jou introductie. Zij de ogen en oren openhouden voor jou (triggers) binnen hun eigen netwerk.

AANMELDEN Opstellen in rijen van 3 Aanmelden bij de ledenavond commissie Grijp deze kans om je zichtbaar te maken !!!!!!