One-to-many One-to-one Televisie WebsiteE-mailTelefoonPersoonlijke verkoop RadioBriefServicemedewerker Billboards Tijdschrift Catalogus Onpersoonlijk Zeer.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Digitaal sociaal huis - 25 oktober 2010 DIGITAAL SOCIAAL HUIS.
Advertisements

‘Goeiemoggel tis uit’ - Nederlandse jongeren leven online Juli 2008.
Hoofdstuk 4: Kopen is kiezen
1 Wetsvoorstel PPI Bijeenkomst KPS Werkgroep API 19 mei 2009 Roland de Greef.
Golfbeweging in de maatschappij
Welkom op de website van VTDO Mijn naam is Hans Blauw, adviseur in telefonie en data. 80% van alle bedrijven heeft haar telefonie en data niet optimaal.
Business mapping Business model canvas.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Hoe om te gaan met mobile commerce?. Iedereen heeft een mobiele telefoon… Consumenten kopen al via mobiel… 2010 Expected 2011 > 2 billion.
Wat is PremiePas?
Retail Marketing Services
De morning-after pil zonder recept Resultaten internet enquête Stichting Anticonceptie Nederland.
Project Webontwikkeling IWT-TV Groep 5. Inhoud  Overlopen van de fasen  Live Demo  Vragen?
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Personalisatie van de Archis website Naam: Sing Hsu Student nr: Datum: 24 Juni 2004.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Welkom bij de presentatie van Onlinezeilen.nl. - Gratis online boekingssoftware - Automatisering voor zelfstandige schippers - Onafhankelijke platform.
Mobile Communication Digitale Media Paul Koole Rodney de Grave.
SHOOS Paul Glorie, Koen Schaft, David Oldenburger | Klas Lila | Ondernemen.
Wat is interactieve marketing?
Marketingcommunicatiemix
Computer: hulp, training, advies en webdesign Redenen om de computer de mijden Onbekend angst onbemind.
Onderhoud van Klantcontact gegevens Symposium Uw Alumni
TiNCK? Ticket Informatie Cultuur Knooppunt Virtueel cultuurloket: Initiatief Provincie West-Vlaanderen: Onderdeel dienst cultuur.
Welkom Tweede openbare casuïstiekbespreking 2012
Aansluiten !! WirelessLeiden, 2004, Hugo Meiland.
Getroffen gebied, stroomstoring Bommelerwaard
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Tablets wat zijn het? wat kun je er mee doen? clubmiddag 18 december © R.P.Vloeimans, Amstelveen, Netherlands.
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
Inleiding G!DS Z-O-U-T en CultuurUtrecht. Wat is G!DS?  Sociale en culturele kaart van de bibliotheken  Informatie op het sociale en culturele vlak.
Communicatie in de Aanval op Schooluitval
Hoofdstuk 5 Sportsponsoring en direct marketing
Goed advies kost geld Financiële ondersteuning Wmo-adviesraden Monster 27 januari 2009.
EVEN HELDER KRIJGEN EVEN DE VRAAG HEEL HELDER KRIJGEN VOORDAT JE ZOMAAR AAN DE SLAG GAAT?
Oefeningen F-toetsen ANOVA.
Cross Media.
Leuvens Fonds ter Bestrijding van Kinderarmoede (LFBK)
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
Febelfin – Studiedag “De beurs vandaag” Leen Van Wambeke Retail Marketing Services Euronext Brussels.
Welkom Tweede openbare casuïstiekbespreking 2013
Een dialoog met klanten opbouwen
Sirius Flight Engine. Wat is Flight Engine ? n Neutrale database / Internet Bookings Engine n Beschikbaar 7 dagen op 7, 24 uur op 24 n Overzichtelijk.
Z-O-U-T Cultuurpunten en CultuurUtrecht. Cultuurpunten.
Breda MENSEN Organisatie Gemeente GEBRUIKER Portal Bezoeker STAD Ondernemers.
WapliX CRM New generations of applications. Wat is WapliX CRM?  Contact Information Management Organisaties, contactpersonen en projecten worden beheerd.
Telfort Postpaid Buitenlandbundels - live op 28 juli
Evenementenorganisatie
Welkom bij de lancering van GOvoorelkaar Dé verbinding tussen hulpvragers en vrijwilligers!
Ontdek je App Van de Bibliotheek I.T. samen 1.
A B Laag Hoog Leverancierswaarde voor klant Segment 1 Segment 2 Segment 3 Segment 4 Hoog Klantwaarde voor leverancier Laag.
Walther Ploos van Amstel Maart 2012
6. Conversie Minor Digital Marketing E-commerce is vooral gericht op conversie Doelstellingen zijn vaak gericht op conversie Conversie is succesfactor.
Communicatie en Instumenten
Data- lijsten Aanbod Commu- nicatie Incentive. Het succes van de selectie Het succes van de data Het succes van de integratie Het succes van ‘one-to-one’?
Marketingcommunicatie
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
HET EINDE VAN WINKELS PHUONG DAO & STEPHANIE VAN DER VLOED.
Rol van de UB Pitch 3: UvA. RDM Support2 Research data management - kennissessie directeuren UKB 17 september 2015 RDM-ondersteuning in de praktijk: Bibliotheek.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Hoofdstuk 4 Distributie (plaats)
Plaats- en Promotiemix Alleen zitten op neergeklapte stoelen Ron Weijens.
Printshop Services Online Copyshop, Printshop, Printen.
Waarom zou je als reseller/partner
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Hoofdstuk 4 Promotiebeleid
secretaris stichting EDU-DEX
Wat doet media? Hoe wordt media gebruikt?
Direct marketing.
Transcript van de presentatie:

One-to-many One-to-one Televisie Website TelefoonPersoonlijke verkoop RadioBriefServicemedewerker Billboards Tijdschrift Catalogus Onpersoonlijk Zeer persoonlijk OngedifferentieerdGedifferentieerd Ongeadresseerd Geadresseerd

Nieuwe kanalen

‘face to face’onpersoonlijk prikkelt alle zintuigen prikkelt één zintuig ‘interactiviteit hoog’ ‘geen interactiviteit’

conserv. passief sociaal conserv. passief instrument. conserv. actief sociaal conserv. actief instrument. open passief sociaal open passief instrument. open actief sociaal open actief instrument fase 1fase 2fase 3fase 4fase 5fase 6 8,6,7 / 1,2, ,6,7 / 1,2,3 8,6,7 (2- 5) 8,6, / 8,6, ,4,6, / 8,1, ,3,2,4 5,7,6,8 2,4,6,8 / 5,7 De telefoon Internet De winkel Huis-aan-huisblad Direct mail Televisie Radio Krant, spec tijds. Billboards Sociale omgeving Adviseurs Consumentengids 8,6,7 / (2- 5)8,6,7 (2- 5)

% kopers die product kopen op eerste website die ze bezoeken boeken muziek computers one-stop shopping

GoudZilverBrons ToegangTelefoon Face-to-face Internet Gratis bellen Persoonlijk accountmanager Nieuwsbrief Pers.pagina Regulier telefoontarief Geen nieuwsbrief Pers. pagina 0900 nr Geen Standaard ServiceniveausTelefoon Responstijd 1e/2e lijn 24 uur 30 sec. 90%/10% 24 uur 20 sec. 80%/20% Kantooruren Accountmanager Back up Ervaren en opgeleid Ja Jong Geen Responstijd1 uur4 uur24 uur InternetpersonalisatieSpecs Minder Toegankelijkheid en serviceniveau

CommunicatieNieuwsbrief Transactiestatus Educatie Acties/camp. +hardcopy Internet +mail Seminar face-to-face ID Internet +mail Internet Tel./Mail Internet ServiceniveausNiewsbrief Frequentie Personalisatie 12x/jr Ja 4x/jr Ja 3x/jr Nee Transactie Frequentie Kosten 12x/jr Gratis 6x/jr Gratis 3x/yr Vergoeding Educatie Frequentie Kosten 2 sem/jr Gratis 2 sem/jr Tegemoetkoming kosten Geen Acties Incentives Personalisatie Cross selling Max.25% Ja P>50% Max.15% Ja P>35% Max. 5% Op naam P>5%

accountmanager, balie, intermediair callcenter 0800/0900 virtual community internet direct mail RTV, print informeren transactie support relatie-uitbouw aantrekken adviseren salesfase kanaal Cons. Type Data Database marketing- organisatie

Klantinteractie & multichannels tijd contactkosten kantorennet callcenter internet