Waar kijk ik naar? Identiteit.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Het tweede werkstuk.
Advertisements

Spreekbeurt Kira Lamers in groep 3 a Pius X school in Bemmel op 23 maart 2012   Ik ben Kira en net als mijn papa zijn wij Nederlanders. Mijn mama is in.
Simultaan Tafelrondje
Hoe ruim ik mijn kamer op?
“Ontwerp een eigen school” Leerarrangement KC Macht en Regels
Godsdienst.
Mijn gegevens op het web!?
Hoe schrijf ik een recensie
Les 1 Wat is “ Kook met mij mee!”?. Een dag zonder vlees
7.1: Van de wieg tot het graf
Harajuku.
Waarom is Jezus aan het kruis gestorven?!
Schoolkorfbal Iedereen doet mee!.
SPREEKBEURT 3de LEERJAAR
Klik op “Naam”. Vul je naam in. Doe hetzelfde met “hobby” Hier kun je een foto / tekening Invoegen.
Welkom bij de cursus Handig met Internet! Handig met Internet -Wat doet u al met internet? -Wat wilt u nog meer met internet doen? -Hoe kunt u beter.
Heeft U Microsoft: Office 2000 Office XP Office 2003 Dan heeft u deze Office 2007 Plugin nodig voor de juistedeze Office 2007 Plugin weergave van deze.
Zoek van het standbeeld “de verwoeste stad” foto’s die vanuit een hoog, een laag een dichtbij en een ver standpunt gemaakt zijn. Waar staat het beeld?
HET CURRICULUM VITAE = VISTEKAARTJE NUMMER 2
Beroepsvaardigheden onderdeel van SBC
Iris, Twann, Isa en Thomas
Mayte Lesley kinderarbeid Raiko Noah Nina.
Februari 2010 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Presentatie productvoorstellen
handvaardgheid / techniek
1.1: in de naam der wet Nakijken Intro HC Opdracht Opdracht bespreken
Naam: Presentatie over Klik op “Naam”. Vul je naam in .
Naam: HUPKES Mijn hobby : GAME Klik op “Naam”. Vul je naam in. Doe hetzelfde met “hobby” Hier kun je een foto / tekening Invoegen.
Presentatie over Gras Parkieten
Naam: monique en theresia
Presentatie over wasberen
Presentatie over Tijgers.
Straatsburg werkweek havo september Opdracht Nederlands Wat ga je doen? -In groepjes van negen tot twaalf leerlingen, -bereid je je voor op school.
Wat is het eigenlijk? Welke bedoeling zit erachter? Waarom is dit belangrijk voor mij? Wat, hoe, wanneer, wie en vragen!
Wat is het eigenlijk? Welke bedoeling zit erachter? Waarom is dit belangrijk voor mij? Wat, hoe, wanneer, wie en vragen!
De spreekbeurt..
Invalshoek: Niet-Europese invloeden
Welkom Een middag powerpoint.
Papier maken Beter opnieuw gebruiken dan nieuwe bomen zagen!
Een website bouwen, hoe doe je dat eigenlijk?. Website bouwen Wat zet ik er op? Hoe deel ik mijn pagina’s in? Welke knoppen moet ik gebruiken?
Projecten bij de.
Door Berdien de Wilde & Jacinta Hebers
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 1.
2.2 Pak de boef dan, als je kan
MIS HET NIET! JE DIPLOMA.
Stagebegeleiding Bijeenkomst 3 Blok 2.
Een werkstuk maken.
Gemaakt door: Linde en Tessel.
OFC28 mediawijsheid les 7 leren door te maken
Les 5 – Goed doen 2.0.
Les 4 – Kan ik meer met media?. Inhoud van de les Invullen werkblad Wedstrijd: de ‘Media challenge’ Presentatie plannen Beoordeling Invullen van de mediacompetenties.
Media en creativiteit Herfst les 3.
Gastles: Maatschappelijke stage
Mobile.
4.3 Woon je verzekerd? Niet alleen mensen kunnen te maken krijgen met schade. Ook het huis waarin je woont kan te maken krijgen met schade. Denk maar aan.
OFC28 mediawijsheid les 2. Toetsopdracht voor deze week was: Beantwoord de volgende vragen (je levert ze in bij je docent en bewaart ze in een aparte.
Les overzicht Opfrisser ; hoe edit je op geluid? Welke beeldtaal past bij de muziek die je uitgekozen hebt? Voorbeelden ; muziekvideo’s van eboman en metropolis,
Het schrijven van een verhaal
Identiteit MedMec02 les 6 (8) Mail: Wiki: vakgroep: Media.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Onderzoek 11 Hafida El-gharbaoui Med.hr.nl/gharh
DAPPR Samenspel 1. DAPPR Samenspel: doelen & resultaten > Doelen  Vergroten inzicht in eigen rol  Vergroten inzicht in elkaars rol en handelingsmogelijkheden.
Papier maken in de klas Beter opnieuw gebruiken dan nieuwe bomen zagen! Natuur- en Milieu Educatie (NME) van de milieusamenwerking regio Amstelland-Meerlanden.
Creatief schrijven. Programma -Klassengesprekje: schrijf je weleens? -Inkomopdracht: een gebeurtenis -Creatief verhaal schrijven: tijdcapsule Wat gaan.
SPAANS Alles op een rijtje. Wat hebben we inmiddels gedaan? Woordenlijst gemaakt van min. 35 ‘dingen’( bioscoop, ziekenhuis etc) Eerst oefenen met willekeurige.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Lesmateriaal bij Wat de vakman?! Aflevering 4: Ted Noten (design) i.s.m. Stedelijk Museum Amsterdam Lesmateriaal bij Wat de vakman?! Aflevering 4: Ted.
Het schrijven van een verhaal
Havo-4 Les 1 Wie ben ik? Keuzebegeleiding.
V4 – week
Transcript van de presentatie:

Waar kijk ik naar? Identiteit

kabakov

http://www.youtube.com/watch?v=SWgfOamJqc8 Vanaf 1.30 min

Opdracht; maak een woonsituatie voor een ander. Maak voor een bedacht persoon de perfecte woon/slaap/leef kamer.

Stap 1 Bedenk een personage.

Stap 2 Houd een map bij waarin alles staat over je personage, zoals: - naam - leeftijd - hobby’s - interesses - familie - foto’s - tekeningen - kleding - werk/school - enz.

Stap 3 Ga spullen verzamelen om de perfecte kamer te maken Stap 3 Ga spullen verzamelen om de perfecte kamer te maken. - Afgedankte meubels - Kleding - Fiets - Sieraden - Apparaten - Speelgoed - Planten - enz.

Stap 4 - Ga alle gevonden spullen pimpen, recyclen. - Zoek kunstenaars die ook gebruik maken van; * Recyclen * Readymades * Pimpen - Stop de info over de kunstenaars in de map van je personage.

Stap 5 Presenteren

Stap 6 We lopen langs alle ruimtes Stap 6 We lopen langs alle ruimtes. Schrijf op welke personage hier woont. Iedereen geweest? Controleren of het klopt ? Ja? Waarom is het gelukt het personage te raden? Nee? Waarom is het niet gelukt het personage te raden?

Beoordelingscriteria lever een map in met: - Alle informatie over je personage - Informatie over recyclen, readymade en pimpen - Informatie over kunstenaars die werken met recyclen, readymades en pimpen - Reflectie over je presentatie (hebben mensen het geraden? Waarom wel/niet?) - Foto’s van jou presentatie ruimte en alle individuele onderdelen die je hebt gemaakt. - Reflectie over jou eigen ervaringen binnen dit project. Heb je, je goed ingezet in dit project? (iedere les aanwezig, actief aanwezig)