Dieter Pétré Voka Ondernemerscafé

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Door goede gesprekken groeien
Advertisements

Heb je een oog voor voetbal ? Januari 2012 Durf jij het aan ?
Kwantificeren van milieuprestaties van gebouwen.
DAT IS HET ! Joep was zo’n figuur, waar je echt helemaal gek van kon worden. Hij was altijd goed gehumeurd en had altijd iets positiefs te melden. Als.
KICK-OFF PROJECT HVA APPS B.V.
Priva horticulture.
Inhoud 1.Doel 2.Wetenschap versus Marketing 3.Het ABC van de menselijke motivatie 4.De campagne (6-stappenplan) 5.Cijfers.
WE GAAN VOOR GOUD! Voor ondernemers die durven dromen! Peter Blokland.

Where business meets technology
ALS HET IN HET LEVEN TEGENZIT.
Cocreatie in de opsporing
Uitvlaggen naar Oost europa “Tricks and trucks”
Vrouwelijk ondernemen leer je zo Women inc.
Je verleiding vertellen beste bloemist!
Loopbaangesprekken 11 december 2012.
Effectief SysteemBeheer Korte bedrijfspresentatie
HET CURRICULUM VITAE = VISTEKAARTJE NUMMER 2
Door Nik Van Looy & Pieter Jan Proost
Gele Rozen Bart Herman Niet klikken; loopt automatisch met de bijbehorende tekst door.
Marketing vandaag en morgen
Mogelijk scenario voor de uitrol Leido Expert-Meeting 13 april 2011.
Erbeterdezaak.nl Inleiding duurzaamheid Duurzaamheid = Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen = Sustainability © de vries business consultancy, 2008.
Voor ondernemers die durven dromen! Peter Blokland
Vooraf Ochtendprogramma Interreligieuze communicatie Gelderse ontmoetingsdag, 6/11/2010, Mijke Jetten Voorstellen PowerPoint: structuur, zie
Welke keuze maak jij voor jezelf?
Coöperaties en coöperatief samenwerken, een kennismaking.
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
voor iedere ondernemer
Succesvol Partnerschap bij Duurzame Bouwprojecten
Get 5 Get Rich Get 5 Rich. © 2001 Goovaerts & Menick Wat Zou u Doen of Kopen Als u Zoveel Geld Zou Hebben en Niet Op De Prijzen Zou Hoeven Letten?
Blue ocean. Rood versus blauw In rode oceanen vecht je tot bloedens toe om de gunst van de klant. In blauwe oceanen vloeit geen bloed, want daar zijn.
Groep Colruyt en ‘participatie’
Workshop 2: Plezier in je werk: daar word ik blij van!
WORKSHOP MARKETING VOOR STARTERS. Agenda: 1………………………………………. 2………………………………………. 3………………………………………. 4………………………………………. 1. WIE IS FREEK? 2. DE BASIS VAN JE.
1e gebod Ben ik echt de belangrijkste voor jou, elke dag van je leven?
Visie & Strategie.
Ondernemende professionals gevraagd! Lieve help!
Visie op Duurzaamheid  .
VOKA - VCG - Jos Borremans - jborrema Page 1 08/12/2009.
Thema 3 Communicatie Luisteren en feedback.
Social media presentatie
Een expeditie waarin Social Media worden ingezet om U beter te presenteren EN gevonden te worden.
De markt veroveren GETTING THE MARKET MARKET GETTING MARKETING.
Aanvaarding en tolerantie
Dmkmarijnenniels.wordpress.com.  Brief door Mark Zuckerberg bij de beursintroductie in 2012  Citaten van en over Mark Zuckerberg  Mijlpalen Facebook.
Van missie naar markt De drie belangrijkste vragen voor succes.
Vrienden Deze gedichten zijn speciaal voor de vrienden om wie ik geef en de mensen die om mij geven Al deze gedichten komen van
Waarom? Je hebt de afgelopen lessen je interesses, vaardigheden en persoonlijkheid in kaart gebracht. Waar dat samenkomt, daar ligt je passie. Dat.
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
Bijeenkomst September 2015
Betrokken waarbij en hoe? Missie/DoelOrganisatie Betrokken OpbrengstenMensen Activiteiten Inzet van: – Tijd – Waarde – Netwerk.
Syntens als duurzame verbinder in de bouw Workshop MVO Kies je MVO kleur Hans Lievense.
Ontwikkelen van vakmanschap in veranderende tijden. HR netwerkbijeenkomst Tineke de Visser In voor zorg!Merel van der Ham 13 april 2016Aafje Academie.
1. Strategische componenten Wat bouwen we op? Waarom bestaat Riwal? Onze overtuigingen en principes Hoe boeken we in de loop der jaren succes? 2 Visie.
BRENGEN IN PLAATS VAN HALEN Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere stip focus en strategie.
Presentatie voor de Soester Zakenkring - Organisatie & Innovatie - Waarde Winst Inspiratie.
GROEIEN MET JE IDENTITEIT. EVEN VOORSTELLEN… WAT IS EEN KLANT?
Tijdmanagement in de huisartsenpraktijk. Hoe blijf ik in balans?
Ontwikkelingspsychologie
Ondernemerschap E43.
Concrete stappen naar aansprekende woonzorg- en serviceconcepten
Verwijzen naar kookboek.
Productingenieur Automobielsector- West-Vlaanderen
Bouw aan je veerkracht.
WIN Event Maarten Tjallingii
Hoofdstuk Wat heeft een onderneming nodig
Ontwikkeling, wij als EBS
Wij zijn ‘One PPG’ Ons doel We protect and beautify the world
Vernieuw je HR-cyclus.
Transcript van de presentatie:

Dieter Pétré Voka Ondernemerscafé 24-08-2012 Voorstelling CQS-Group Ik wilde zo graag ondernemer worden ! De grote uitdaging ! Mijn Droom

CQS Locadream 2cvmeharifactory GreenCity Tours Innovatie Verhuur en events Productie 2PK/2CV - Mehari, bouwpakketten 2PK/2CV Restauratie onderhoud en verkoop van oldtimers en klassieke wagens GreenCity Tours Innovatie CitroParts.com Verkoop originele onderdelen 2PK/2CV - Mehari Belevingsroutes Ontwikkeling van een elektrische en hybride 2cv

Ik wilde zo graag ondernemer worden ! Onze Kernvraag is hoe we een behoefte kunnen omzetten in rendabele bedrijfsactiviteiten. Onze Missie is zoveel mogelijk behoeftes omzetten in, duurzame en rendabele bedrijfsactiviteiten. Onze activiteiten moeten meer waarde naar de markt brengen dan de klant verwacht. Er zijn behoeftes in overvloed maar ze kunnen een houdbaarheidsdatum hebben!

Laat je ego buiten staan De grote uitdaging ! Laat je ego buiten staan Geef zo snel mogelijk een positieve betekenis aan de omstandigheden die je overkomen en leer je gevoelens zelf te bepalen Zie de zaken zoals ze echt zijn en pas je aan Leef met Focus en Focus voorbij je doel Blijf jezelf in vraag stellen Laat het team met jou werken Leef met een hogere missie

Mijn droom! Internationaal uitrollen in complementaire activiteiten via: Een focus op efficiëntie en nieuwe behoeftes Overnemen en integreren van marktopportuniteiten Uitrollen van onze beproefde technieken in een franchiseconcept waar mogelijk Toepassen van onze expertise op analoge markten

Graag meer weten? CQS Group Wulmersumsesteenweg 155 3300 Tienen Tel: 016/82.62.85 dieter@cqsgroup.be www.cqsgroup.be