Probleemformulering De kaas is op divergeren analyse convergeren boek boek maan kaas Prepared mind De maan is van kaas Boter, kaas en eieren idee idee raket vorm team materiaal techniek kleur Oplossing Raket naar de maan
Opdracht 4 reflectie De vlieger is een metafoor van het ontwerpproces. Het proces hoe je tot je eindopdracht bent gekomen. We gaan deze vlieger ook gebruiken voor de reflectie door hem te maken en in te vullen. Teken de vlieger en vul bij ieder stadium van de vlieger in wat je gedaan hebt, wat de resultaten waren (bijv. Items in je dummy, conclusie van je vooronderzoek, etc.).Laat alle stadia met jouw persoonlijke uitwerking van het ontwerpproces aan bod komen. In een persoonlijk gesprek met je docent licht je je vlieger toe.
Gebruik voor je vlieger en groot (ik bedoel groot) vel papier. Bv Gebruik voor je vlieger en groot (ik bedoel groot) vel papier. Bv. Flipoverpapier of tekenpapier 50 x 65 cm. Probeer op zo creatief mogelijke wijze je vlieger te vullen. (adventkalender, foldout etc.) Geef verbanden aan tussen de verschillende onderdelen
Trek conclusies over je proces Wat heb je geleerd Waar moet je volgende keer aan werken (leerdoelen) Wat ga je volgende keer anders doen
Probleemformulering De kaas is op divergeren analyse convergeren boek boek maan kaas Prepared mind De maan is van kaas Boter, kaas en eieren idee idee raket vorm team materiaal techniek kleur Oplossing Raket naar de maan
Eindcijfer Het eindcijfer voor deze module is volgens de volgende verdeling opgebouwd: 20% Opdracht 1 - Dummy 20% Opdracht 2 - Vooronderzoek 40% Opdracht 3 - Gebruiksaanwijzing 20% Opdracht 4 - Reflectie
Beoordelingscriteria Dummy 20% van je eindcijfer Beoordelingscriteria Dummy 20% van je eindcijfer. Je dummy wordt beoordeeld op de volgende vier onderdelen: Kwantiteit–show me what you got! Minstens 20 items. Hoe meer hoe beter! Kwaliteit–kritisch van oog en geest. Dit is terug te vinden in de toelichting bij de vondsten. Waarom plaats je iets in je dummy? Vermeld dit in je dummy bij ieder item. Diversiteit–zijn alle nieuwe vakken buiten medmec of meerdere onderwerpen (nieuwe media, kunst, techniek, marketing) vertegenwoordigd en meer? Originaliteit–verrassende vondsten, eigen manier van kijken. Dit is terug te vinden in unieke items die je niet bij anderen ziet
Ligt e.e.a. toe in een persoonlijk gesprek met de docent