Inhoud Algemene Bedrijfsvoorstelling Producten Marketing strategie

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Analyse Adidas F50 Campagne
Advertisements

Spreekbeurt. Inhoudsopgave •Geschiedenis •Enkele bijzonder gebeurtenissen •Overijsselse sterren •Organisatie •Publieke omroep •Calamiteitenzender •Vragen.
10 tips voor een gouden start Groeitips
Marketingmanagement in een Europese KMO
Lisette Vlassak, CO1C. Strenghts • Duidelijke indeling.
If you want it, come and Get-It !. Inleiding •VLAJO + verhaal •Bankrekening Fortis •De mini-onderneming •Naam,logo en slogan •Organigram •Producten •Leveranciers.
Geld verdienen met trends
Relatiegeschenken Maaike Hanoulle 6 OP 11.
Kamer van Koophandel Haaglanden
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
BUSSINSSPLAN Anabel D’hulster Sophie Tavernier Eline Vandenberge
Van social media naar social CRM Social media audit Strategie Implementatie Plan.
Stap 1. Waarom een marketingplan?
Paragraaf 3+4. Hoe kan het dat je besluit een nieuwe telefoon te kopen?  De mening van vrienden en familie  De eigen smaak en leeftijd  De financiële.
Door Nik Van Looy & Pieter Jan Proost
Advergames Door: Max van Zeeland, Jeroen Hoebe, Michael Nigbur, Jesse Eikema, Rick Borgeld.
Hoofdstuk 8 Bootstrappingtechnieken1 Hoofdstuk 8 Bootstrappingtechnieken, interne financieringsbronnen Waarom bootstrapping? Marketing op basis van bootstrapping.
Stefaan De Ruyck. POSITiONERING Historisch overzicht vanaf ’98, fusie BMCie/KNS tot op heden.
Beleidsvoering naar groei
Inhoud Hoe het allemaal begon… Wat is Easykitchening? Hoe zijn we te werk gegaan? Wat zijn de behaalde resultaten? Evenement ‘Kwistnix’ Wat hebben we.
Easykitchening. Inhoud Wat is Easykitchening? Hoe zijn we te werk gegaan? Wat zijn de behaalde resultaten? Wat hebben we geleerd?
Hoe denken bedrijven & hoe werkt een merk?
De Toekomst Marketing.
Projectwijzer 3 H1 Accountmanagement en CRM Middenkader Engineering.
3voor12.nl.
Detailhandelsmarketing
Goederenverwerking H15 Voorraadbeheer Manager Handel.
International Business Adviser
CRM H1 Accountmanagement en CRM Commercieel medewerker.
Neer landt, Op waarts! Ingrid Römer, Farah Klinkers, Pieter Cuppen, Bas Michielsen.
Visie Missie Analyse fase SWOT analyse Strategische fase Operationele
MARKETINGMIX.
Commercieel beleid en recht
Natural mineral water.
TUTORIAL Hoe zit het in elkaar?. Inhoud Wat is Tutorial? Hoe werken wij? Met welke prijzen werken wij? Hoe zien wij het eerste jaar? Financiële plan.
Pasta & Go. inhoudsopgave 1. Onderneming 2. Bedrijfsactiviteit 3. Sterke punten 4. Taakverdeling en outsourcing 5. Doelgroep 6. Concurrentie 7. Klanten.
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 8 Marketing.
Presentatie titel BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 1
Informatie management HC2
 Productmarktcombinaties Second life vehicle. {{ PMC I  Catering For Weddings! PMC II  Promotion vehicle!
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 1 Thema 1 - Marketing Business IT & Management
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Workshop Verkiezing student-ondernemer maart 2013 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel. 070 – (ma en do)
Marketing, Marktonderzoek & Marketing Onderzoek Door Maarten Hageman Tourism Inspiration & Marketing Inspiration.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Indeling van hoofdstuk 2 Ontwikkelen van een marketingstrategie § 2.1Wat houdt marketingplanning in? § 2.2Analyse van de marketingomgeving § 2.3Formuleren.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Hoofdstuk 2 Ontwikkelen marketingstrategie § 2.1Wat houdt marketingplanning in? § 2.2Analyse van de marketingomgeving § 2.3Formuleren van marketingdoelstellingen.
Vernieuwing in het VMBO
Instructie hfst 1 klas 3tl. Koopkracht Koopkracht= hoeveel kun je kopen met je geld Inflatie= algemene prijsstijging Koopkrachtstijging= loonstijging.
Ara & Social Media.... Debriefing Probleemstelling 1.Hoe zou social media effectief ingezet kunnen worden voor ARA als merk? 2.Welke netwerken zijn voor.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 6 Retailmix. samengevat 1 ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Het presenteren van artikelen.
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Alle inspanningen die het bedrijf doet, noem je ook wel marketing
Naam van bedrijf Ondernemingsplan.
Probeer dit beter te krijgen
PRESENTATIE VAN HET BEDRIJFSPLAN
What will you do to change the
Marketingstrategie J. Kamphuis AOC –Oost 2017
Voorraadbeheer Hoofdstuk 2 Beheren.
Presentatie van ondernemingsplan
Presentatie van ondernemingsplan
Internationale handel
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
Marktonderzoek Marktonderzoek.
Bedrijfsnaam Datum Ondernemer Versie
Bedrijfsnaam Datum Ondernemer Versie
Hoofdstuk 3 Waarom ondernemen?
Transcript van de presentatie:

Inhoud Algemene Bedrijfsvoorstelling Producten Marketing strategie Operationeel plan Financieel plan

Algemene Bedrijfsvoorstelling Mission statement Wat is ZapOff ? Executive Summary Wat doet ZapOff ?

Producten ZapOff Standaard Vliegendeur ZapOff standaard elektrisch vliegenraam (op basis van een Velux chassis) ZapOff Standaard Schuifvliegendeur ZapOff Stand Alone vliegenraam (onafhankelijk van Velux of ander merk)

Marketing strategie SWOT-Analyse Concurrentie Strenghts Weaknesses Opportunities Threats Concurrentie

Marketing strategie Promotie Doelgroep Enquête gevolgd door Advertenties Tv reclame Radio reclame Website Doelgroep Primaire groep 24 tot 35 jaar

Marketing strategie Budget Prijsbeleid Jaarlijks reclame 500 euro Optimalere hoogte Prijsbeleid Gemiddelde prijzen Hoogstaand product = duurder Prijsvergelijking concurrentie

Operationeel plan Productie Locatie Basisproducten Extra Controles Showroom Locatie Ruim pand (Rumst) Openingsuren

Operationeel plan : Personeel Lennert de Wachter Algemeen directeur Tim Robberecht Financiële verantwoordelijke Nicolas van den Broeck : Administratief verantwoordelijke   Gery de Smet Technisch verantwoordelijke   Jeroen Van den Eede Commercieel verantwoordelijke  

Operationeel plan Voorraadbeheer Leveranciers Beperkte tot geen voorraad Bestelling termijn van 2 weken Leveranciers Leveringsconditie

Financieel plan

Website