Het Nieuwe Winkelen Enschede, 4 februari 2014.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Jeugdzorg en Lang zult u wonen
Advertisements

Samen ouder worden in en rondom De Bron 10 oktober 2013 Werkconferentie.
“Smash sportief op weg naar 2020”
Weer Samen Naar School 2012 en verder studiedag Dronten,
Generiek Industriebeleid brede Creatieve Sector Alliantie van Producenten in de Creatieve Industrie 4e expert sessie 30 November 2012.
Welkom op de jaarvergadering van 4 februari 2014
Branche analyse drogisterijen Onderzoek online marketing activiteiten
Hengelo loopt leeg!.
De stadsboer als sociaal ondernemer!
GOP NOORD 4 juli Agenda 1. Goedkeuring vorig verslag 2. Stavaza meerjarenplanning 3. Planning najaar 2013 – voorjaar Rondje van de gemeenten.
Zo doen we dat in Dordrecht: Bewoners aan Zet
Diversity Network ABN AMRO Mentoringprogramma
Onderzoek Online Readiness Boekhandels
KBO BUDEL – 25 maart 2014 Oog voor elkaar! In Cranendonck doen we
Zeeklas *Dythe *Noor.
Brainstorm sociale media in het onderwijs
Agenda uur:Visie PMGG uur:Klantonderzoek uur:Terugblik monitoring overtredingen uur:Pauze uur:Ontwikkelingen uur:Handhaving.
Workshop inhoud en beleid
Hilde Vandermeeren.  Auteur:Hilde Vandermeeren  Ilustrator: Harman Van straaten  Uitgever:Davidsfonds  Aantal bldz: 96 p.
Social Media ‘Talk of the town’. De bekendste: Twitter, Youtube, Flicker, Facebook, Linkedin en Hyves.
Stichting Pensioenfonds ODS BV
FLEVOKANS TERUGBLIK EN VOORUITBLIK 31 OKTOBER 2012.
L EIDEN. 1. V ERBREDING BASISAANBOD Voldoende ruimte: meer grote winkelvloeroppervlakten (>1000 m²) Actief aantrekken grote formules Stimuleren nieuwe.
Het ene doen en het andere niet laten: de kansen van dualistisch ondernemen Tom Heidman directievoorzitter Retail Network B.V.
Informatiemiddag 14 februari 2012 uitgevoerd door: in opdracht van:
Citymarketing Hilversum 2006
3FM Serious Request.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
PROJECT KEUZEPROCESSEN
Workshop. Weet je het nog? Gemotiveerd? Geïnformeerd? Geïnspireerd? ACTIE!
Middenstandsvereniging Heusden-Zolder vzw heet u welkom
Evenementencommissie RCU Zwolle
Ondersteuning, een nadere verdieping. BRP in ZIP-formaat
B1 – CROSS CHANNEL: OFFLINE NAAR ONLINE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd.
Inhoud bespreking 1.Voorstelling 2.Sectorspecifiek cijfermateriaal – Belang van de cijfers – Aanpak en inventarisatie – Presentatie cijfers.
© Shopping 2020 TRENDS EN ONTWIKKELINGEN INKOOP EN SUPPLY CHAIN expertgroep Inkoop en Supply Chain Juni 2014.
Branche analyse Boekhandels 2014
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
THEMADAG MULTIFUNCTIONELE LANDBOUW 29 JANUARI januari 2015Van vandaag naar overmorgen.
Centrumvisie Presentatie winkeliers/ eigenaren 15 September 2014.
Basisschool Bernardus en basisschool Willibrordus vormen samen één onderwijsgemeenschap De belangrijkste drie doelen van de samenwerking zijn:
Management en leidinggeven
 Bij aankomst  De zaal  Het voorprogramma  Caruso.
Actiegroep ‘Bemiddeling en Selectie’ Begeleiding: Ann De Cuyper en Luc Henau.
ALV 13 november 2014 Algemene Ledenvergadering FYNE 13 november 2014 Welkom.
Drie sociaal ondernemers die geloven in samenwerken
Agenda  Opening, welkom, voorstelrondje  Korte inleiding met uitgangspunten BC (Rob)  Presentatie communicatieplannen NAM (Ben)  Mogelijkheid voor.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Komt een jonge klant aan de balie….. Bijeenkomst Economie docenten Malmberg Uitgeverijen Emile Kouwenhoven SNS REAAL.
Economische verkenning van ‘s-Hertogenbosch en binnenstad Louis van Vals Economische verkenning van ‘s-Hertogenbosch en binnenstad Louis van Vals.
ELRC Workshop in Den Haag, Nederland, Kunt U Bijdragen? 1.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 9. Terugblik  Wat vonden jullie van het FabLab?  Alles gelukt met het voorbereiden van de pitch?
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
“Gentleman we have run out of money,now we have to think” Voorbereidende vergadering d.d. 23 januari 2013: Visie Werk en Inkomen en Wsw.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Netwerkondersteuning in buurt en wijk
Bijeenkomst BIZ VBBO. Bijeenkomst BIZ VBBO Agenda: 1. Welkom Bijeenkomst VBBO – BIZ 2. Presentatie Bedrijven investeringszone (BIZ) 3. Afsluiting &
Martin Quispel Zwijndrecht 24 februari 2017
Netwerkbijeenkomst Passend Onderwijs en SBO+
Burgerhout Bruist Editie 2017.
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Wat hebben een pizza-automaat, VR-simulaties, serious gaming, melk- en kookrobots en de bibliotheek met elkaar gemeen?
ONDERWIJS EN ARBEIDSMARKT
Open Access Waarde van onderzoek voor het MKB
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Weer in de lift.
Transcript van de presentatie:

Het Nieuwe Winkelen Enschede, 4 februari 2014

Agenda Achtergrond HNW Terugblik 2013 Vooruitblik 2014 Afsluiting Behaalde resultaten Evaluatie bijeenkomsten winkeliers Vooruitblik 2014 Retail trends Gezamenlijk adverteren Beoogde resultaten Afsluiting Retail trends 18:30 – 19:00 uur Het zonnetje van november 19:00 Collectieve december actie 19:00 – 19:15 Brainstorm 19:15 – 19:55 uur Enquête 19:55 – 20:00 Borrel 20:00 – 21:00 uur

1. Achtergrond HNW Drie ontwikkelingen staan aan de basis van HNW. We constateren ontwikkelingen rondom: Social Mobiel Lokaal Mobiel: de mobiele technologie die ervoor zorgt dat personen altijd en overal beschikbaar en aanwezig zijn. Sociaal: de opkomst van social media die ervoor zorgen dat mensen altijd en overal verbonden zijn met personen, evenementen en activiteiten over de gehele wereld; Lokaal: het toenemende vermogen van bedrijven en andere organisaties om in te spelen op de exacte locatie waar een persoon zich bevindt en de activiteiten die deze persoon daar op dat moment uitvoert (denk aan location based services e.d.). 

Warenhuismanagement HNW 1. Roel Blaauw 2. Rob Duursma 3. Sander Wiegers 4. Clemens Klappe 5. Judith Damveld 6. Ellen Engbers (EP)

“ALONE WE CAN DO SO LITTLE; TOGETHER WE CAN DO SO MUCH” Helen Keller

2. Terugblik HNW 2013 Gezamenlijke brainstorm sessies A. BEHAALDE RESULATEN Gezamenlijke brainstorm sessies Diverse workshops voor winkeliers En ontwikkeling van gezamenlijke campagnes

2. Terugblik HNW 2013 A. BEHAALDE RESULATEN

2. Terugblik HNW 2013 B. EVALUATIE BIJEENKOMSTEN WINKELIERS Mooie voorbeelden in de presentatie Inspirerend Informatief en nuttig Lekker gebrainstormd Wij gaan opwaarts in een neerwaartse spiraal! Helder, informatief, to the point Iedere ondernemer zou dit interessant moeten vinden. Liever de bijeenkomsten 1x in de zes weken. Jammer dat er weer zo weinig opkomst was Jammer dat er zo weinig animo is. Had wel meer deelnemers verwacht. Ik had meer ondersteuning voor social media verwacht.

2. Terugblik HNW 2013 B. EVALUATIE BIJEENKOMSTEN WINKELIERS 92% zou de bijeenkomst aanraden aan andere winkeliers 75% van de winkeliers vond het contact met het Warenhuis management goed. 96% van de winkeliers vond de presentaties/workshops goed

3. Vooruitblik HNW 2014 A. RETAIL TRENDS Hoe houden wij het winkelgebied aantrekkelijk voor consumenten? Welke acties kunnen we gezamenlijk initiëren voor Enschede binnenstad? Hoe kunnen we inspelen op mobiele, sociale en lokale ontwikkelingen?

3. Vooruitblik HNW 2014 B. GEZAMENLIJK ADVERTEREN Gezamenlijke inkoop van één of meerdere pagina’s in de Huis-aan-Huis (bereik: 65.000 Enschedeërs). Gezamenlijk een sterke uitstraling als winkelstad. Groot bereik binnen Enschede en omstreken. Financiële voordelen door gezamenlijke inkoop. Peilen belangstelling. 65000 inwoners van Enschede, inclusief Glanerbrug, Boekelo en Lonneker.

3. Vooruitblik HNW 2014 C. BEOOGDE RESULTATEN Kennis over ontwikkelingen in de retail blijven delen en met elkaar ook kennis ontwikkelen. Winkeliers verbinden en de samenwerking tussen winkeliers stimuleren. Groei van gemiddeld aantal deelnemers tijdens bijeenkomsten HNW. Samenwerking van acties stimuleren en vergroten. Tevredenheid over bijeenkomsten HNW continueren. Sluit aan bij de bijeenkomsten van Het Nieuwe Winkelen!

AFSLUITING