“Onze klant moet zijn/haar speciale persoonlijkheid kunnen benadrukken met onze unieke spijkerbroek zodat ze zich wezenlijk onderscheiden van de massa”

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Presentatie groep 3 Klas 2COA
Advertisements

Ran Ray Keep the sun out of your eyes. Ideeën • Oude piloten bril gemoderniseerd • Het product voelt zeer stijlvol, jong, elegant en modern aan • Keep.
Premium Video Advertising Netwerk Sanoma Media & SBS
•Groei in smartphone gebruik •Smartphone altijd bij de hand •Steeds sneller mobiel internet •Eenvoudige en snelle communicatie.
Wat brengt 2014?.
Dinsdag van 9.00 tot uur Woensdag van 9.00 tot uur Donderdag van 9.00 tot uur Vrijdag van 9.00 tot uur Eventueel andere openingstijden.
9 BOUW STENEN Alex Osterwalder heeft negen bouwstenen ontwikkeld waar dit proces mee is te beschrijven. Deze bouwstenen worden samen het ‘Business model.
"Oranjebuurt, wonen en leven in een beschermd stadsgebied"
Mannus Menting 11 november 2009 Project Week 1 Foto’s van reclame onderweg.
Netwerk voor Cultuur en Natuur Masterplan Plan van Aanpak Ledenwerfacties Zaterdag 4 mei 2013.
Edeltronics: • Een nieuw soort elektronicawinkel • Stelt de klant centraal en straalt luxe en innovativiteit uit • Biedt de klant een nieuwe winkelbeleving.
Sportmarketing vs.Internet Resultaten onderzoek Resultaten onderzoek Sportmarketing vs. Internet PauwR Internetmarketing wie wat.
Relatiegeschenken Maaike Hanoulle 6 OP 11.
Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)
Fashion and Trends Webquest. The assignment 1.Zoek op internet naar een aantal bekende ontwerpers. Kies er vier (minimaal 2). Zoek over deze ontwerpers.
Tuin – Timmer – Watermanagement Watermanagement Op het gebied van watertechniek zijn wij uitermate goed ontwikkeld en hebben wij u veel te bieden. Dit.
Ckv presentatie Nadia en Nilsa, H4F  Mode met als hoofdonder - werp merken.
Maak het ze makkelijk. U wilt uw woning zo snel mogelijk verkopen. De manier daarvoor is online. U moet dan wel daar aanwezig zijn waar uw potentiële.
NHTV - 21 maart 2003 Marketing Mix. Achtergrond Erasmus Universiteit Rotterdam – Bedrijfseconomie, afstudeerrichting Marketing – Michigan State University.
Presentatie Tactisch Marketingplan
Welkom bij de tussentijdse presentatie
… on the wild side! “The Black Panthers” Class Shoe Ware.
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
Cross Media.
CROSS MEDIA. CROSS MEDIA Grenzen tussen media vervagen 3 trends Any time, any place any where (onafhankelijk van tijd, plaats, of ruimte gebruik maken.
Goede campagne - De domste student van nederland
You’re own style.
Marketing presentatie
Pulse Clothing DennisVincentRoel. Inhoud Merk-strategieMerk-identiteit Visuele merk-identiteit Ontwerpproces Concept ontwerp.
Door : Lucas Van Der Haven
Het leer- en ontwikkelingsverhaal van leerlingen !
Citymarketing Hilversum 2006
Samen een goed merk promoten
Weer een dag voorbij Gedicht shadow.
DE LUSTRUMCOMMISSIE WENST U EEN VOORSPOEDIG 2014 én 2015!! De Lustrumcommissie?
10 redenen om facebook zakelijk in te zetten Anne Raaymakers.
Project voor de kinderdienst Advent/Kerstmis 2014 door/bij Bonnefooi.
De kinderen komen ervaringsgericht in aanraking met klassieke muziek, opera en operette, musical, jazz en diverse uitingen van popmuziek. Zij maken.
3voor12.nl.
‘Knippen’ en plakken van internet. Digitaal opslaan. Zorg er wel voor dat je er de volgend eles mee verder kan.
een nieuw begin.... Wake up CALL... Veel mensen passen niet meer in de maatschappij of willen er niet meer in passen..
Feedback bij de strategieën van de werkgroep alcohol Gezondheidsconferentie tabak, alcohol en drugs 30 november 2006.
Woord van Leven Maart 2011.
Social media presentatie
§ 1.1 Waar kies je voor? De keuzes die je maakt als consument worden beïnvloed door de marketing van bedrijven die producten en diensten aanbieden. © Noordhoff.
Nu de nieuwe glow-in-the-dark gluffels By Daan, Dieter, Janosch & Tim.
MODE EN DESIGN & PRESENTEREN EN STYLING
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Stand van zaken in mobiele communicatie René Zeedijk | MediaScience.
J1K4 Depth of the Surface Door: Paul Basten Luke van der Palen Erwin Retel Roy van Eeuwijk Docent: Karlijn Muller.
Eerste Adventszondag 29 november 2015 Lucas 1:5-25 De engel Gabriël verscheen aan Zacharias en zei: “Jullie zullen een zoon krijgen en hij zal vervuld.
2 Is alles waar? Groep 5 3 Wat doe jij op internet?
Plaats- en Promotiemix 1e klassen Ron Weijens. Presentie / Resultaten / “Gelukkigen” Lijst.
Kindcentrum [naam] Voor ieder kind van 0 tot 13 jaar!
New Commerce Innovatie thema februari 2008 N°2 1. Korte omschrijving van het thema. · Wat is de gedachte achter dit thema? Wat willen we onder.
Leven in de aanwezigheid van Jezus. Is leven in hoop Leven in de aanwezigheid van Jezus.
Claire van Emmerik. Hoe zet je een stad op de kaart door middel van citymarketing? Deel 1  Het gebruik van citymarketing Deel 2  Dordrecht: Het citymarketingbeleid.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
De laatste Print Bereikcijfers. NOM Print Monitor 2010-I/2010-II.
Winkelstraat de Heurne
Lean Six Sigma - Verbetermanagement
Commercie-architectuur
Een Regionale mediaorganisatie met een lokaal hart
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
+ professionele commercial REGIOCOMMERCIAL Op maat gemaakte & professionele commercial Adverteren op websites als + REGIONAAL ADVERTEREN met een landelijke.
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
Internetmarketing en oefentoets
Breng uw zaak naar de smartphone wereld
Economie en ondernemen
Transcript van de presentatie:

“Onze klant moet zijn/haar speciale persoonlijkheid kunnen benadrukken met onze unieke spijkerbroek zodat ze zich wezenlijk onderscheiden van de massa”

Close Up Jeans  Leeftijd: jaar  Kledingstijl: willen zich uniek kunnen kleden en hebben daar een ruim budget voor  Positie in het leven: zijn eigentijds, volgen trends op het gebied van mode en voldoen aan het beeld van de übersexueel Jeans For You  Leeftijd: jaar  Kledingstijl: zijn modebewust en kleden zich daardoor trendy en stijlvol maar hebben een beperkter budget  Positie in het leven: zijn bewust van wat ze willen en nastreven in het leven 2 doelgroepen, 2 merken:

 Geen TV-commercials  Adverteren in trendybladen zoals FHM, Men’s Health, Cosmopolitan, Linda  Promotieteams in exclusieve clubs en bij exclusieve feesten  TV-commercials op MTV en TMF alsmede digitale TV-kanalen van BNN/VPRO  Licht adverteren in bladen zoals Nieuwe Revu, Panorama  Ad’s op jongerenweblogs (GS, Fok!, Feedzie.com) en verkoop via internet

2 voorbeelden van advertenties die we zullen inzetten

Exclusief logo; betekenis:“er is meer als je dichterbij kijkt” Slogan die benadrukt dat deze doelgroep altijd aan het ontdekken is Suggereert de aarde en de opkomst van de zon, als je beter kijkt zie je dat her een spijkerbroek is

Logo met een exclusief lettertype maar bevat felheid door de rode omlijning Logo in de buurt van de spijkerbroek geplaatst zodat het één geheel vormt Slogan die het unieke karakter van de drager/draagster benadrukt Achtergrond toont een “buitenlandse” straat. Suggereert een mondiale attitude van de drager/draagster

 Ieder kwartaal een eigen ontwerp  Bekende of aankomende ontwerpers laten tekenen voor de spijkerbroeken  Accessoires aanbieden die aansluiten op het gehele jeansgevoel